چطور پولم را تبدیل به گنجی نامحدود کردم

منبع: آرگا

10

1401/8/25

18:56


برای داشتن گنجی ارزشمند شب و روز خود را گذاشتم تا تمام پله های سخت و طاقت فرسا را در حوزه کاشی و سرامیک طی کنم و به بهترین مرحله از زندگی خود برسم.و امروزه به صورت گسترده در این حوزه فعالیت دارم ومعتبر ترین عرضه کننده آن هستم .

کاشی تبریز

گروه صنعتی کاشی تبریز به عنوان یک مجموعه مطرح و برند مطمئن در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ شروع کرده است. تغییرات اصولی در زمینه مدیریت و خطوط تولید باعث شده است که این شرکت بتواند روز به روز مسیر پیشرفت در زمینه تولید بهتر و با کیفیت تر را تجربه کند. این تغییرات در سال ۱۳۷۷ باعث شد تا تنها با یکسال فعالیت، این مجموعه بتواند جایگزین مناسبی برای نمونه های کاشی و سرامیک خارجی در کشور باشد.تلاش مدیران و سهامداران این مجموعه در کنار تکنولوژی پیشرفته و به روز آن توانسته است این تولید کننده داخلی را در کنار برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک قرار دهد.

چطور پولم را تبدیل به گنجی نامحدود کردم

کاشی ارس

کاشی های کاشی ارس اصفهان دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.کارخانه کاشی ارس اصفهان تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.در وبسایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از کارخانه های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات کارخانه کاشی ارس اصفهان هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ، این محصول را به دیگران عرضه نمایید

چطور پولم را تبدیل به گنجی نامحدود کردم

کاشی استخر

کاشی های سرامیکی کاربرد بیشتری در استخرهای شنای بزرگ دارند. این نوع موزاییک ها به ویژه برای استخرهای با شکل های نامتقارن و استخرهایی که با بتن پاششی ساخته می شوند مناسب هستند. این سرامیکها تماما لعابدار هستند در نتیجه مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرما و سرما دارند در نتیجه مناسب برای استخرها در فضای باز نیز می باشند. پیش از انتخاب کاشی  استخر و سرامیک استخری لازم است بدانید که استخر شنا کردن یک محیط کاملا اسیدی-قلیایی است که به طور دائم در تماس با آب است در نتیجه کاشی استخری یک سری ویژگی های خاص باید داشته باشد تا بتوانند این میزان اسیدی و قلیایی بودن محیط را تحمل کند. همین خصوصیات است که کاشی استخری را از سایر انواع کاشی و سرامیک متمایز می کند.

چطور پولم را تبدیل به گنجی نامحدود کردم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو