هم نشینی با افراد موفق من را به ثروت رساند

منبع: آرگا

11

1401/8/25

19:01


برای اینکه به ثروت برسم در قدم اول به افراد موفق مراجعه کردم و سپس از تجربه آنها در عرصه تولید و بازرا کار کاشی  استفاده نمودم و در نهایت همین امر موجب شد تا فردی ثروتمند و موفق در این زمینه شوم در این مقاله برخی از محصولاتی که در این سالها تولید کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گزاشت.

کاشی ارس

کاشی ارس به گونه ای خاص از سرامیک ها گفته میشود که در دمایی بیشتر از دمای سرامیک معمولی پخته شده و همچنین خاک و مواد تشکیل دهنده آن متفاوت از سرامیک معمولی است، همچنین گاها در مورد بعضی محصولات ارس قالب و بیسکوئیت سرامیک در پرس هایی با فشار بیشتر شکل گرفته است که باعث میشود تا ساختار مقاومتری نسبت به سرامیک معمولی داشته باشد.

 هم نشینی با افراد موفق من را به ثروت رساند

کاشی استخر

کاشی استخر در واقع از دسته محصولات پرسلانی می­باشد که در ابعاد کوچک و به صورت لعاب دار، تولید می­شود. در ساخت این محصول از خاک سفید بهره گیری شده و در حرارت و دما بالا و طی مدت زمان طولانی پخته شده است که به دلیل همین شرایط تولید، از جذب آب و رطوبت بسیار پایینی برخوردار می­باشد. به منظور تست جذب آب کاشی استخری می­توانید، چند قطره آب بر روی سطح آن بریزید و اگر آب از رویش سر خورد و جذب نشد، یعنی جذبش تقریبا صفر درصد می­باشد.کاشی های استخری عموما به شکل چهار گوش و یا شش گوش می­باشند و با ابعاد ۵/۲*۵/۲ سانتی متر بر روی تور هایی با ابعاد ۳۰*۳۰ سانتی متر چسبانده می­شوند. قطعات کوچک این نوع کاشی به راحتی قابل جدا شدن از تور ها می­باشند و می­توان برای موارد ظریف مانند ساخت گلدان و لوازم تزئینی از آن ها بهره گیری نمود. که در رنگ های مختلف تولید می­شود از جمله این رنگ ها سفید، آبی، قرمز،نارنجی،سبز و… که از جمله پر فروش ترین رنگ های این محصول، رنگ آبی، سفید و سرمه ای هستند.

 هم نشینی با افراد موفق من را به ثروت رساند

کاشی استخری

یکی از مهمترین سوالاتی که عموما برای کاربران کاشی و سرامیک ایجاد می­شود، این است که کاشی استخری چیست؟ یا تفاوت اصلی کاشی و سرامیک معمولی  با کاشی و سرامیک استخری در چیست؟ و یا از دیدگاهی دیگر میتوان به این سوال پرداخت که کاشی استخری دارای چه ویژگی های خاص و متفاوتی است؟کاشی استخری همانطور که از عنوانشان پیداست، محصولاتی هستند که دارای ویژگی های منحصر به فردی برای استفاده در محیط های مرطوب و دائما خیس مانند استخر ها می­باشند. این نوع کاشی ها به سبب جذب آب و رطوبت نزدیک به صفری دارند، در دهه های اخیر از جمله پرکاربرد ترین مصالح در زیباسازی و عایق بندی استخر ها بوده اند و همچنان نیز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می­باشند.

 هم نشینی با افراد موفق من را به ثروت رساند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو