تولید انواع چیپس زندگی ام را متحول کرد

منبع: برترین ها

16

1401/8/25

19:05


به جرات می توانم بگویم یکی از افراد موفق در حوزه تولید انواع چیپس هستم که من هم مثل شما شروع این کار را بسیار سخت و حتی دست نیافتنی می دیدم تا اینکه برای اولین بار در خانه شروع کردم به تولید انواع چیپس و با درآمدی که به دست آوردم زندگی ام متحول شد.

چیپس خانگی

رنگ آن زرد تیره است، به راحتی با رنگ بنفش قابل تشخیص است که به آن ترافل چینی نیز گفته می شود، طعم کمی از فندق را می دهد، به خصوص زمانی که در سیب زمینی سرخ کرده و چیپس خانگی تهیه شود، همچنین ممکن است مورد استفاده برای دیگر محصولات قرار گیرد مثلا: فرانس لاین، مونالیزا، نیکولا، خوشگل دو فونتنی. از چه روغنی استفاده کنیم، همه به شما خواهند گفت که چیپس خانگی واقعی باید با چربی حیوانی درست شود، درست است که چربی گوشت گاو طعم بسیار خاصی به سیب زمینی می دهد اما تنها مشکل این است که این نوع چربی از نظر کلسترول بسیار بد است و با هر بار استفاده باید جایگزین شود. روغن های گیاهی که از نظر طعم کمتر جالب هستند، اما قیمت کمتری دارند و کلسترول بد کمتری دارند، بدیهی است که برای پخت چیپس خانگی بسیار مناسب هستند، در این میان، روغن بادام زمینی، که محتوای اسید آلفا لینولئیک آن به ویژه در دمای بالا پخت و پز مناسب است.

تولید انواع چیپس زندگی ام را متحول کرد

چیپس خرما

اگر به دنبال یک خوراکی کاملاً طبیعی، مقوی و سرشار از ویتامین و کلسیم هستید چیپس خرما حبه ای را در لیست خرید خود اضافه کنید که برای تمامی سنین مناسب و مورد استفاده قرار می گیرد. افراد دیابتی که از داشتن این بیماری بسیار رنج می برند می توانند چیپس خرما شاهانی را در کنار چای، همراه غذا یا برای طبخ کیک به عنوان یک ویتامین استفاده کنند. چیپس خرما را می توان با دو روش خانگی و یا تهیه از تولیدیها یا کارخانه های معتبر ساخت چیپس خرما تهیه کرد. روش درست کردن چیپس خانگی را توضیح داده ایم و اما چیپس خرمای کارخانه ای در دستگاه های مخصوصی که در کارخانه ها موجود هستند شسته، خرد و خشک می شوند و به صورت مخصوصی آماده و کاملا بهداشتی بسته بندی می شوند. امروزه به دلیل مشغله های فراوان خانواده ها و ناتوانی آنها در تهیه خوراکیهای خانگی، کارخانه ها شروع به تولید انواع مختلفی از محصولات بسته بندی کرده‌ اند که چیپس خرما را نیز به همان صورت بسته بندی و در بازار توزیع می کنند که برای مصرف افراد دیابتی و تقویت فرزندان بسیار مناسب است

تولید انواع چیپس زندگی ام را متحول کرد

 چیپس گوجه

چیپس گوجه فرنگی خانگی با کیفیت و خوشمزه که بصورت سنتی تهیه شده  چیپس گوجه به روش سنتی.با استفاده نمک دریا ماندگاری بالا بدون استفاده از مواد افزودنی نیاز به فضای کم مناسب برای پخت و پز در مسافرت موارد استفاده:در انواع سوپ ها، …

گوجه فرنگی هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده از قیمت مناسبی برخوردار است استفاده از آن در مقایسه با سبزیجات خشک دیگر رایج تر می باشد.

همان طور که می دانید ویتامین سی برای زنان در دوران بارداری بسیار لازم می باشد. ویتامین سی برای تشکیل لثه، دندان و استخوانهای نوزاد بسیار موثر می باشد همچنین باعث جذب بهتر آهن در بدن مادر می شود.

به همین دلیل به زنان باردار توصیه می شود از گوجه فرنگی در برنامه ی غذایی خود به طور مداوم استفاده کنند. گوجه فرنگی خواص ادرار آور دارد و به دفع مواد سمی بدن مثل نمک و اسید اوریک کمک می کند همچنین در پیشگیری از ابتلا به سرطان مثانه نیز بسیار موثر عمل می کند.

تولید انواع چیپس زندگی ام را متحول کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو