طعم موفقیتم با خامه شیرین شد

منبع: آرگا

5

1401/8/25

19:14


هرکاری در عرصه تجارت مخصوصا لبنیات و خامه نیازمند صبر و حوصله است. زمانی که کسب و کار خود را در زمینه خامه شروع کردم حتی تصور نمیکردم که روزی تبدیل به یک کارآفرین موفق شوم.

خامه قنادی

کارخانه تولید کننده خامه قنادی آن را بصورت پودر خامه و خامه قنادی تولید و به بازار عرضه می کنند. برای خرید خامه قنادی و پودر ژلاتین می توانید به فروشگاه های بزرگ مواد غذایی جذاب، لوازم فروش قنادی و یا شیرینی سراها مراجعه و براحتی آن را خریداری کنید.در هنگام خرید خامه قنادی حتما به میزان درصد چربی آن، وزن، پاستوریزه و تاریخ تولید و انقضا توجه نمایید از خرید خامه قنادی با درصد چربی پایین اجتناب کنید چرا که در هنگام مصرف با مشکل مواجه می شوید. خامه قنادی به طور کلی برای مصرف در امر شیرینی، بستنی، نسکافه، پاستا و غیره به کار برده می شود. فروش خامه قنادی در۷ مدل برای مصارف حرفه ایی تولید شیرینی جات به بازار عرضه می شود که انواع خامه قنادی در زیر شرح داده می شود که هر کدام به نوعی برای مصارف خاصی استفاده می شود:

خامه لخته شده، شیر خامه، خامه فریشه، خامه غلیظ، خامه دوبل، خامه ویپینگ، خامه سبک.

طعم موفقیتم با خامه شیرین شد

خامه ترش

تمامی محصولاتی که در مجموعه ی ما وجود دارد با استفاده از بهترین و بروزترین ابزارآلات بوده است و توانسته یک خروجی بسیار باکیفیت را رقم بزند.شما باید توجه داشته باشید که خامه ترش را در چه تناژی خریداری می کنید زیرا در خرید به صورت عمده ای برای شما هزینه بسیار پایین بوده است و قیمت کمتری آب می خورد.مجموعه ی ما تمامی این محصولات را با بالاترین کیفیت توانسته به شما مشتریان عزیز عرضه کند و رضایت شما را جلب کند.برای خرید این خامه ها فقط کافیست به سایت ما مراجعه کنید و در صورت داشتن رضایت از قیمت، این خامه ها را برای خود خریداری نمایید.

طعم موفقیتم با خامه شیرین شد

خامه صبحانه

مصرف خامه صبحانه نیز برای تقویت مغز و اعصاب مغزی مفید است واین محصول به از بین بردن عفونت ریه و حنجره کمک می کند و  می تواند باعث کاهش اشتها در معده شود و باید توجه داشته باشید که خامه قنادی کالری و چربی زیادی دارد و مصرف بی رویه آن ان باعث اضافه وزن می‌شود بنابر این به صورت متعادل از این محصولات بهره مند شوید. خامه برای افرادی که به ورزشهای مختلف از جمله بدن سازی می پردازند بسیار مفید می باشد زیرا پروتئین خامه بسیار بالا بوده و برای سلامت و قدرت عضلانی بسیار مفید است و پروتئین یک ظرف کوچک از خامه حدود ۱/۸ میلی گرم است و این برای رفع نیازهای روزانه یک ورزشکار کافی است.

طعم موفقیتم با خامه شیرین شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو