تمام محدودیت های کرونا برای سفر به امارات لغو شدند

منبع: همگردی

10

1401/8/25

19:34


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تمام محدودیت های کرونا برای سفر به امارات لغو شدند.

تا پیش از این برای ورود به امارات متحده عربی لازم بود مدرکی در تایید سلامت و بهبودی از کرونا ارائه شود. امارات از جمله کشورهایی بود که در اجرای مقررات کرونا سختگیری زیادی داشت اما اکنون در آستانه آغاز جام جهانی 2022 مقامات این کشور از لغو تمام محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید 19 برای سفر به امارات متحده عربی خبر داده و اعلام کرده اند مسافران می توانند با مجوزهای معتبر همانند گذشته به این کشور سفر کنند.

تاکنون بیش از 120 کشور محدودیت های کرونا را برای مسافران لغو کرده اند، قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 نیز بتازگی به جمع این کشورها پیوسته است.

تحلیل رزرو پروازهای جام جهانی نشان می دهد امارات متحده عربی در دوره جام جهانی 2022 علاوه بر اینکه قوی ترین عملکرد را در جذب گردشگر خواهد داشت، بیشترین سود را از سفر تماشاچیان نصیب خود خواهد کرد. رزرو پروازها به قطر از 31 کشور شرکت کننده در جام جهانی فوتبال و همچنین از امارات متحده عربی که بسیاری از هواداران در طول مسابقات در این کشور مستقر خواهند شد، در حال حاضر 10 برابر بیشتر از قبل از همه گیری کرونا است.

هرچند به دلیل بحران دیپلماتیک بین قطر و امارات، پروازهای مستقیم بین این دو کشور از سال 2017 تا 2021 متوقف بود اما حالا رزرو بلیت پروازها از امارات به قطر در بازه جام جهانی 103 برابر بیشتر از حجم سال 2016 شده است.

محدودیت و گران بودن اقامتگاه ها و وجود برخی قوانین سختگیرانه در قطر سبب شده تا بیشتر تماشاچیان و هواداران مسابقات فوتبال امارات را که منطقه ای توریستی و در دسترس تر است، به عنوان محل استقرار در دوران جام جهانی انتخاب کنند.

تمام محدودیت های کرونا برای سفر به امارات لغو شدند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو