دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم ۸ ویدائو قسمت 8

منبع: شبونه

9

1401/8/25

23:14


دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم ۸ ویدائو قسمت 8 همراه با کیفیت عالی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید. دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم نام سریال پوست شیر ژانر درام ، اجتماعی گروه سنی 12+ کارگردان جمشید محمودی تهیه کننده نوید محمودیی پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت دریافت دانلود قسمت …

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم ۸ ویدائو قسمت 8 همراه با کیفیت عالی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم ۸ ویدائو قسمت 8

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم

نام سریال پوست شیر
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
دریافت
دانلود قسمت 8 با لینک مستقیم
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی
سایر قسمتها

سریال پوست شیر یکی از کارهای جدید برادران محمودی بوده که در این سریال چهره های سرشناسی حضور دارند شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان که مدتی از دنیای بازیگری دور بود با سریال پوست شیر مجددا به عرصه بازیگری بازگشته است و در نقش افسر پلیس ظاهر شده است اخرین باری که شهاب حسینی نقش پلیس را بر عهده داششت سریال پلیس جوان در ابتدای حضورش درعرصه بازیگری بود.

خلاصه داستان

این سریال جنایی بوده و درباره مردی بوده که دخترش به قتل رسیده است و حالا به دنبال پیدا کردن قاتلین دخترش میگردد داستان سریال کاملا درباره پیدا کردن سر نخ ها برای یافتن قاتلین میباشد و بسیار هیجان انگیز و معمایی پیش میرود.

اگر این ویژگی را قبول کنیم که در ژانر جنایی، علاوه بر جنایت که عنصر اصلی است، همواره خلاف کار یا جنایت کار در یک سو و پلیس، کارآگاه یا مأمور قانون در سوی دیگر قرار دارد و جدال آنان با یکدیگر در نهایت منجر به برملاشدن اسرار و چگونگی یک جنایت می‌شود، پوست شیر نیز کاملا از این قواعد پیروی می‌کند و تا اینجای کار ما با مجموعه‌ای استاندارد روبه رو هستیم.

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هشتم ۸ ویدائو قسمت 8

شیوه اجرای میدانی و تصویری که کارگردان از این فیلم نامه به عینیت تبدیل کرده نیز چند نکته شاخص و مثبت رقم زده است؛ اولین نکته نوع هدایت بازیِ بازیگران فیلم است. این موضوع به اندازه و کاملا در راستای روح اثر انجام گرفته و باعث شده است هر بازیگر به لایه‌های درونی شخصیتی که ارائه می‌دهد دست پیدا کند و با نقش آفرینی سطح بالایی که دارد، کاراکتر موردنظر کارگردان را خلق کند. نکته بعدی انتخاب درست زوایای دوربین است. تقریبا در بیشتر پلان‌ها شاهد این هستیم که دوربین با فاصله‌ای که از شخصیت‌های فیلم می‌گیرد این معنا را متبادر می‌کند که هنوز مخاطب با روایت اصلی داستان روبه رو نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو