محبوب ترین مانگا های ترسناک ؛ معرفی 12 مانگاهایی که بیش از حد ترسناک‌ هستند

محبوب ترین مانگا های ترسناک ؛ معرفی 12 مانگاهایی که بیش از حد ترسناک‌ هستند


منبع: فیگار

37

1401/8/26

23:26


مانگا به طرفداران خود یک راه کاملاً جدید برای کشف ژانر ترسناک ارائه می‌دهد. با فیگار بمانید تا بهترین مانگا های ترسناک را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین مانگا های ترسناک ؛ معرفی 12 مانگاهایی که بیش از حد ترسناک‌ هستند

مانگا به طرفداران خود یک راه کاملاً جدید برای کشف ژانر ترسناک ارائه می‌دهد. با فیگار بمانید تا بهترین مانگا های ترسناک را به شما معرفی کنیم.

موضوعات و مضامین موجود در مانگاهای مختلف نیز مانند انیمه‌های مشابه خود بسیار متفاوت است. از شونن پر اکشن گرفته تا شوجوی دراماتیک تا ویژگی‌های سینن بالغ‌تر، ژانرهای زیادی برای علاقه‌مندان این رسانه وجود دارد. با این حال، هیچ ژانری به اندازه ژانر جذاب ترسناک محبوبیت نداشته است. چه مانگاهای محبوب ترسناک قدیمی و چه جدیدتر، همه آنها هیجان‌های بی‌پایانی را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مانگا های ترسناک

معرفی 10 مانگا جذاب دلهره آور

شما می‌توانید فهرست بهترین مانگا های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

با این وجود، حتی با وجود نویسندگان فوق‌العاده محبوب ترسناک مانند جونجی ایتو، یافتن ترسناک‌ترین مانگاهای موجود می‌تواند مقداری دشوار باشد.

در اینستاگرام بخوانید:

به دلیل نحوی که برخی از این مانگاها عناصر ترسناک خود را ارائه کرده‌اند، توانسته‌اند به شهرت زیادی برسند. طوری که بسیاری از آنها حداقل یک اقتباس انیمه نیز داشته‌اند. پس اگر می‌خواهید با برترین مانگا های ترسناک آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مانگا ها با ژانر ترسناک بپردازیم.

Higurashi

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

مانگا Higurashi no Naku Koro Ni که در اصل بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های بصری ترسناک محبوب ساخته شده‌ است، بیشتر به خاطر اقتباس انیمه‌ای خود معروف می‌باشد تا مانگای خود. با این وجود، اگر طرفداران به دنبال یک مانگای خوب ترسناک هستند، هیگوراشی یک انتخاب عالی است.

داستان این مانگا با تمرکز بر وقایع یک روستای مرموز و کوهستانی به نام هینامیزاوا، گروهی از دوستان را در Keiichi Maibara دنبال می‌کند. در طول مانگا همه چیز شروع به آشفتگی می‌کند زیرا اسرار این دهکده کم کم به سمت تاریکی می‌رود. انیمه این مانگا به دلیل تعلیق و هیجانات تلخش مورد استقبال بسیاری از طرفداران انیمه قرار گرفت. البته همین استانداردها در مورد این مانگا نیز صدق می‌کند.

Perfect Blue

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

گاهی اوقات ترسناک‌ترین اتفاقات در برترین مانگاهای ترسناک هنگامی رخ می‌دهند که آن داستان نزدیکی بیشتری به محیط واقعی داشته باشد. هنگامی که صحبت از چنین اثری باشد، بی‌شک نام Perfect Blue در ذهن هرکسی نقش می‌بندد. این مانگا یک تحول بزرگ در ژانر ترس بود و امروزه منبع الهام آثار بسیاری می‌باشد.

از ادای احترام به آلفرد هیچکاک گرفته تا هنر فوق‌العاده. تمامی موارد دست به دست یکدیگر داده‌اند تا با وجود صحنه‌هایی بسیار دلخراش و آزار دهنده، Perfect Blue را به عنوان برترین مانگا ترسناک به جهان معرفی کنند. هیچ هیولا یا چیز ترسناکی در این مانگا وجود ندارد. اما این انیمه بی‌دلیل برترین مانگا ترسناک نام نگرفته و می‌تواند به سادگی وارد ذهن و قلب شما شود.

The Drifting Classroom

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

سفر در زمان همیشه رایج‌ترین موضوع مناگاهای ترسناک نیست. با این حال، مانگا The Drifting Classroom پتانسیل وحشتناک این موضوع را نشان می‌دهد. شو تاکاماتسو، یک دانش‌آموز راهنمایی، پس از یک بحث شدید با مادرش، مانند روزهای دیگر به مدرسه می‌رود.

برخلاف هر روز دیگری، مدرسه او در آینده به یک زمین بایر منتقل می‌شود. شو باید همراه با همکلاسی‌هایش با دنیای مرموز اطرافش مقابله کند، اما این کلاس مجبور می‌شود با وحشت‌هایی غیرقابل باور رو به رو شود. The Drifting Classroom یک مانگا هیجان‌انگیز عالی برای طرفداران ژانر ترسناک است که مفاهیم علمی تخیلی و تصاویر وحشتناک را با هم ترکیب می‌کند.

Happy Sugar Life

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

خوانندگان باید بدانند که یک زندگی شاد چیزی نیست که همه داشته باشند. ممکن است برخی از موضوعات و رویدادهای این مانگا برای مخاطبان جوان‌تر مناسب نباشد. با این وجود، این مانگا ترسناک معنای هیجان‌انگیز بودن در این صنعت را تعریف می‌کند. حضور مانگا Happy Sugar Life در فهرست ترسناک ترین مانگا ها یک اولویت برای ما بود.

این مانگا بر روی زندگی شیرین دختر نوجوانی به نام ساتو ماتسوزاکا تمرکز دارد که به مدرسه می‌رود و یک شغل پاره وقت دارد. با این حال، هنگامی که او در پایان روز به خانه باز می‌گردد، راز تاریکی را فاش می‌کند: او یک دختر گمشده به نام شیو را در خانه خود راه داده است که هر دو وابستگی شدیدی به یکدیگر پیدا کرده‌اند. Happy Sugar Life یک مانگای دلهره‌آور روانشناختی عالی برای خوانندگانی است که به دنبال یک مانگا ترسناک هستند.

Vampire Hunter D: Bloodlust

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

Vampire Hunter D: Bloodlust یکی دیگر از مانگاهایی است که براساس رمان Vampire Hunter D ساخته شده است. اگرچه هردوی آن‌ها بسیار جذاب هستند، اما مورد دوم شهرت بسیار بیشتری داشته و از جذابیت داستانی بیشتری برخوردار است. برداشت یوشیاکی کاواجیری از این داستان بسیار هیجان انگیز است و آن را تبدیل به اثری کرده است که بی‌شک عاشقش خواهید شد.

داستان این مانگا در رابطه با یک خون آشام (قوی ترین خون آشام ها در انیمه) به نام کنت مایر لینک و اسیر انسانی او، شارلوت است. آن‌ها در راه برای رسیدن به یک قلعه مرموز خون آشامی هستند. در همین حین، افرادی آن‌ها را تعقیب می‌کنند که قصد دارند تا شارلوت را پیش از تبدیل شدن به یک خون آشام نجات دهند. طراحی این مانگا بسیار با دقت طراحی شده است و روح تازه‌ای به آن می‌دهد. بدین صورت این انیمه نیز در دسته برترین مانگا های ترسناک قرار می‌گیرد.

The Promised Neverland

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

یکی از بزرگترین جنبه‌های ژانر ترسناک، توانایی آن در غافلگیری مخاطبان خود است. در سال‌های اخیر، هیچ مانگایی به اندازه مانگا The Promised Neverland مخاطبان خود را غافل‌گیر نکرده است.این مانگای بسیار تاریک داستان یتیمان خانه گریس فیلد را نمایش می‌دهد که تلاش می‌کنند تا با مبارزه با موجودات آدم‌خوار زنده بمانند. در شرایطی که شانس‌ها به‌طور باورنکردنی در برابر آنها انباشته شده است، آنها در تلاش هستند تا از یتیم‌خانه خود فرار کنند تا بتوانند بدون نگرانی به زندگی خود ادامه دهند.

یکی از اولین شخصیت‌هایی که حقیقت را در مورد گریس فیلد کشف کرد، شخصیت اصلی داستان، اِما بود. او خیلی سریع تصمیم می‌گیرد که همه چیز نمی‌تواند همانطور که هست باقی بماند و باید برای نجات همه بچه‌ها اقدام کند. علیرغم اینکه اِما سن کمی دارد، در موقعیت‌های بقا سریع و فوق‌العاده بسیار باهوش است. The Promised Neverland یکی از بهترین مانگا ها با ژانر ترسناک می‌باشد.

Ibitsu

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک

بسیاری از مانگاهای ترسناک به کشف وحشت هیولاها و شرایط مرموز می‌پردازند. با این حال، تعداد کمی از آنها به سمتی می‌روند که کاملاً وحشت‌آور و حال به هم زن هستند. مانگا ایبیتسو قطعاً با این طرح مطابقت دارد و به حماسه‌ای فوق‌العاده در مورد یک موجود گوتیک شیطانی و افسانه شهری که او را احاطه کرده است می‌پردازد.

ایبیتسو داستان کازوکی ایتو، خواهر کوچکش، و یک شیطان را روایت می‌کند که قصد دارد جای خواهر کازوکی را بگیرد. این مانگای ترسناک ماهیت ظریف روابط خانوادگی در مقابل وحشت خالص را بررسی می‌کند و مخاطبان را به این فکر می‌اندازد که آیا کازوکی برای محافظت از خواهر و برادرش هوش و ذکاوت کافی را دارد یا خیر. ایبیتسو برای مخاطبانی که به دنبال تعادلی بین توسعه شخصیت قوی و جنبه ترسناک وحشتناک هستند عالی است.

Parasyte

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک, بهترین مانگا با ژانر ترسناک

شینیچی یک جوان 17 ساله است که در فوکویاما یک زندگی عادی را دارد تا اینکه یک شب بیگانگان انگلی تمام ساکنان شهر را از نظر ذهنی کنترل می‌کنند. در مورد شینیچی، این انگل در نهایت در بازوی او حرکت می‌کند اما نمی‌تواند به مغزش برسد. این باعث می‌شود که هر دو با هم رابطه‌ای همزیستی داشته باشند، در حالی که با انسان‌های دیگری که کاملاً تحت سلطه چنین انگل‌هایی هستند روبرو می‌شوند.

Parasyte داستانی ترسناک، پیچیده و خنده‌دار است، زیرا هم شینیچی و هم انگل در نهایت درس‌های زیادی را از یکدیگر می‌آموزند. تماشای همکاری یک انسان و یک موجود فضایی که از زوایای مختلفی به جهان نگاه می‌کنند، باعث شده است تا این مانگای محبوب در فهرست ترسناک ترین مانگا ها قرار بگیرد.

Mieruko-Chan

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک, بهترین مانگا ترسناک

ارواح در عناوین ترسناک بسیار محبوب و کلیشه‌ای هستند، اما تعداد کمی از آنها مفهوم منحصر به فردی را دارند که Mieruko-Chan ارائه می‌دهد. در دنیای Mieruko-Chan، دیدن یک روح می‌تواند منجر به حمله آنها شود، و Miko Yotsuya یکی از معدود افرادی است که می‌تواند این ارواح را ببیند. بنابراین، برای زنده ماندن، این دختر دبیرستانی تصمیم می‌گیرد آنها را نادیده بگیرد.

موضوع این مانگا فراتر از منحصر به فرد است و اجازه می‌دهد تا در دنیایی که هنوز هم بخشی از آن ژانر ترسناک است، داستانی شبیه به Slice Of Life دنبال شود. علاوه بر این، Mieruko-Chan دارای برخی ارواح وحشتناک است که هر خواننده‌ای را به لرزه در می‌آورد. خوانندگانی که از این مانگا لذت برده‌اند، می‌توانند انیمه آن را که در سال 2021 منتشر شده است تماشا کنند.

Another

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک, ترسناک ترین مانگا ها

با وجود محبوبیت آن، بسیاری از طرفداران مانگا اطلاعات زیادی در مورد منشأ انیمه Another ندارند. داستان این مانگا در ابتدا با عنوان رمانی معمایی به همین نام شروع شد. این رمان بعدا به عنوان یک مانگا و یک انیمه اقتباس شد و بعدا فیلم محبوب خود را توسعه داد.

داستان این مانگا بر شرایط مرموز مدرسه راهنمایی یومیاما تمرکز دارد که در آن دانش آموزان قربانی مرگ‌های عجیب و وحشتناک می‌شوند. اگرچه در ابتدا همه این اتفاقات را به عنوان یک تصادف می‌شناسند، راز این مانگای ترسناک با ادامه داستان شکل می‌گیرد و شخصیت اصلی کویچی ساکاکیبارا اطلاعات بیشتری در مورد این حوادث می‌آموزد. Another یک مانگا عالی برای مخاطبانی است که به دنبال ترکیبی از رمز و راز بی‌پایان و هیجانات دلخراش هستند.

Garden of Sinners

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک, بهترین مانگا ها با ژانر ترسناک

Garden of Sinners که توسط همان سازندگان مانگای معروف Fate منتشر شد، یک انتخاب عالی برای یک داستان مدرن فانتزی (بهترین انیمه های فانتزی) و ترسناک است. در مقایسه با مانگاهایی مانند Fate/Stay Night، مانگا Garden of Sinners بیشتر به ژانر معمایی می‌پردازد تا ژانر اکشن. داستان این مانگا درباره دختری به نام شیکی ریوگی است که از قدرتی مرموز استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد شیاطین را شکست دهد.

مانند Fate، مانگا Garden Of Sinners راه‌های مختلفی برای لذت بردن از داستان خود ارائه می‌دهد. طرفداران مانگا می‌توانند بین رمان، مانگا و انیمه این داستان انتخاب کنند. بسیاری باور دارند که Garden Of Sinners بهترین مانگا با ژانر ترسناک است.

Berserk

بهترین مانگا های ترسناک

بهترین مانگا های ترسناک, برترین مانگا های ترسناک

اگرچه ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما برسرک به عنوان معادل مانگای رمان‌های A Song of Ice and Fire اثر جورج آر آر. مارتین شناخته می‌شود. کنتارو میورا در سال 2021 جان خود را از دست داد و باعث شد تا دوست نزدیک او این مانگا را ادامه دهد. اما این نویسنده/هنرمند فقید و بزرگ میراث قابل احترامی از خود به جای گذاشته است. کنتارو میورا نویسنده‌ای می‌باشد که بهترین مانگا ترسناک را منتشر کرده است.

مانگای برسرک سرشار از هنرهای با جزئیات خیره‌کننده، مبارزات کاتارتیک، و جهان‌سازی فانتزی متراکم است. همچنین باید گفت که صحنه‌های طاقت‌فرسا و وحشتناک این مانگا برای همه قابل درک نیست، اما چندین تم قدرتمند برسرک در بهبود آسیب‌های روحی، رها کردن گذشته و قدرت اراده واقعا شگفت‌انگیز هستند. داستان برسرک درباره انتقام گاتس از دوست قدیمی او گریفیث است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگا های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو