با یک ایده به یک ثروت کلان رسیدم

منبع: نمکستان

8

1401/8/26

23:33


به پیشنهاد یکی از بستگان تصمیم گرفتم که چرم هایی که از پوست های گاوهای روستای مادربزرگی ام را به دست می اوردم تبدیل به پالتو کنم و محصول نهایی را به فروش برسانم که این راه باعث ثروتمندی ام شد.

به پیشنهاد یکی از بستگان تصمیم گرفتم که چرم هایی که از پوست های گاوهای روستای مادربزرگی ام را به دست می اوردم تبدیل به پالتو کنم و محصول نهایی را به فروش برسانم که این راه باعث ثروتمندی ام شد.

پالتو پوست

پالتو پوست

اگر شما قد کوتاهی دارید استفاده از پالتو پوست های بلند می تواند اندام شمارا  کشیده تر نشان دهید. و اگر  قد بلندی دارید پالتوهای کوتاه نیز می تواند ظاهری شیک به شما ببخشد.پالتوهای کلاسیک نیز طرفداران زیادی دارد.پالتوهای کلاسیک:علاقه مندان به سبک کلاسیک بیش تر، افرادی با ظاهر ساده و شیک هستند. مزیت استفاده از پالتوهای کلاسیک این است که دیگر با گذر زمان و تغییر مد از یک سال به سال دیگر شما مطمعن هستید که پالتو شما جذابیت خود را از دست نداده است و به اصطلاح از مد نیفتاده است. چرا که ویژگی برجسته این سبک سادگی و کیفیتی است که تکراری نمی شود. جنس پالتوهای کلاسیک و طراحی آن متفاوت است در میان انواع پالتو این پالتو ها اکثرا چسبان نیستند و از پارچه های نرم و راحت در طراحی و دوختشان استفاده می شود.

پالتو چرم

پالتو چرم

از مهمترین نکات برای خرید یک پالتو چرم، شناخت فرم بدنتان است تا با انتخاب درست بتوانید عیوب اندامتان را پوشانده و استایل شیکی را به خود ببخشید.

به طور کلی می توان گفت پالتوهایی که دارای برش، کمی تنگ و کمر باریک هستند، از دسته پالتوهای زنانه به شمار می آیند و بهتر است آنها را با کفش پاشنه دار بپوشید. افرادی که که عادت به استایل اسپرت و پوشیدن کتانی و شلوار جین دارند، می توانند پالتوهایی با فرم راسته را برای خود انتخاب نمایند.

برای افراد با فرم مستطیلی توصیه می شود پالتوهایی انتخاب کنند که در قسمت کمر انحنا ایجاد شده باشد (کمر برش خورده و ترجیحا قسمت بالاتنه و پایین تنه دو تکه باشد). به طور کلی می توان گفت پالتوهای نیمه تنگ و کمر باریکی که با  کمربند تزیین شده باشند، مناسب این افراد هستند. از یقه های مناسب برای این استایل می توان به یقه های بلند و یک طرفه، یقه های باز و لاله شکل اشاره کرد.

پالتو

پالتو

زمانی که «تام بربری»، موسس برندی با همین نام پارچه ضد آب بی‌نظیری با بافت محکم به نام گاباردین را ابداع کرد، پالتو به وجود آمد. نام «ترنچ کت» (کت سنگر) برای این محصول انتخاب شد، چرا که رزمندگان بریتانیایی از پالتو در سنگرها استفاده می‌کردند. پارچه سبک پالتو و لبه‌ش که تا مچ پا می‌رسید حرکت کردن با آن را بسیار آسان کرده بود. همچنین پالتوهایی به رنگ‌های بژ و خاکی برای استتار در سطح زمین یا دود توپخانه به افسرها کمک می‌کردند. این مورد استفاده از پالتو در طول جنگ جهانی دوم نیز ادامه داشت.

پس از جنگ جهانی دوم بر خلاف انتظار عمومی مبنی بر از دور خارج شدن پالتو، عرضه آن با تقاضای پرشور مسافران و کارآگاهان جنایی همراه شد. تا جایی که پالتو به بخشی جدا نشدنی از فیلم‌های جنایی به خصوص فیلم‌های نوار مبدل شد. هالیوود به محل تبلیغ پالتوهای مد روز تبدیل شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو