ترشی نامی ساده ولی درآمدزا که زندگیم را متحول کرد

منبع: نمکستان

18

1401/8/26

23:33


این احتمال وجود دارد که بسیاری از دیگران هم درباره‌ی چیزی که شما سعی دارید انجام دهید فکر کرده باشند، مگر آن که شما باهوش‌تر از آن ها باشید

این احتمال وجود دارد که بسیاری از دیگران هم درباره‌ی چیزی که شما سعی دارید انجام دهید فکر کرده باشند، مگر آن که شما باهوش‌تر از آن ها باشید. موفقیت لزوما از نوآوری در پیشرفت حاصل نمی‌شود بلکه از عمل و اجرای بی‌عیب و نقص به‌دست می‌آید. من در زمینه ترشیجات هوشمندانه کار کردم و به مرور محصولاتم را در اینترنت نیز به نمایش گذاشتم این امر سبب درآمد بیشتر من شد.

ترشی قیصی

ترشی قیصی

لازم به ذکر است یکی از انواع ترشی که از قیمت بسیار مناسبی هم برخورداراست و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی هم دارد ترشی قیصی می باشد. قیصی و سایر مواد شبیه به ان مانند کلم بروکلی خام، کلم و کلم پیچ یکی از ضد سرطان ترین مواد خوراکی هستند که با استفاده مداوم از آنها به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت، این مواد آنزیمهای فعال کننده سرطان در بدن را به صورت کامل از بین می برند.

همچنین گل کلم موجود در ترشی بندری دارای C، K، B6، B5، B3 و پتاسیم، منگنز، فیبر، فولات، فسفر می باشد که به خوبی هرچه تمام تر بدن شما را تقویت می کنند و همچنین صد در صد ارگانیک هستند.

ترشی سیر

ترشی سیر

خرید اینترنتی ترشی سیر به صورت عمده شامل سیر ترشی فله و سیر ترشی دبه ای و سیر همدان شیشه ای می شود که مزایای زیادی برای مشتریان دارد و در کاهش قیمت خرید سیر ترشی تاثیر خیلی زیادی دارد.

امروزه سیر ترشی یکی از انواع ترشیجات پرخاصیت و پرمصرف است که در بین مردم طرفداران زیادی دارد و در بازارها خیلی ارائه می شود. خرید سیر ترشی دو نوع است، یکی خرید جزیی و کیلویی سیر ترشی است که در این روش افراد می توانند به فروشگاه ها مراجعه کرده و مقداری سیر حبه ای خریداری کنند که در این بین فروشگاه های اینترنتی هم زیاد هستند که انواع سیر ترشی را به صورت یک کیلویی و دو کیلویی و حتی کمتر ارائه می کنند.

یک نوع دیگر خرید سیر ترشی شامل خرید عمده است که در این روش مشتری ها، عمده فروشی ها، رستوران داران و تاجران هستند که به دنبال خرید عمده سیر ترشی هستند. همان طور که می دانید تولیدی های زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که تولید سیر ترشی صنعتی را انجام می دهند و اگر شما مشتری خرید عمده سیر ترشی هستید.

ترشی لیمو

ترشی لیمو

توجه داشته باشید پیدا کردن لیمو در فصول دیگر سال قدری مشکل است به همین علت سعی کنید تا از لیموی تازه در فصل خودش، آب لیمو و انواع ترشی لیمو را تهیه کنید تا بتوانید با خوردن آنها در فصول دیگر نیز از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

در فصلهای سرد سال شیوع آنفلوانزا و سرما خوردگی زیاد می شود و یکی از راههایی که می توان از این بیماری پیشگیری کرد، استفاده مداوم از آب لیموی تازه به همراه عسل می باشد.

با خوردن این معجون مقوی به همراه آب ولرم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن خود می شوید. خواص بی نظیر لیمو حتی در انواع ترشیها نیز حفظ شده و با خوردن آنها می توانید منابع لازم بدنتان را از این چاشنی خوشمزه دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو