حمله تند جام جم به ترانه، مدیری ۳۰ میلیاردی ، ارژنگ، شبنم، بهاره/ سلبریتی های سخیف !

منبع: ایران آرت

617

1401/8/27

08:50


سلبریتی های سخیف را به روایت روزنامه رسمی صدا و سیما بشناسید!

ایران آرت: روزنامه جام جم در مطلبی دو صفحه ای و بلند با تیتر « سلبریتی های سخیف بدون روتوش » به نقد و بررسی نقش سلبریتی ها پرداخته است و در پایان به چند سلبریتی اشاره کرده و آنها را مصداق سخیف دانسته است.

در بخش پایانی مطلب جام جم آمده است:

حوادث اخیر و سیاه‌نمایی سلبریتی‌نما‌ها

در حوادث اخیر نیز سبلریتی‌ها بی‌شک نقش تاثیرگذاری در واکنش‌های مردمی داشتند. از پست جنجالی مهران مدیری تا پست‌های بسیار دیگری که با کمی کنکاش به‌راحتی می‌توان از دل‌شان فرصت‌طلبی را بیرون کشید.

برخی در واکنش به این حادثه، به‌سرعت از فرصت استفاده کردند و خداحافظی را بهترین دستمایه برای جذب مخاطب کردند. نمونه جذاب و درعین‌حال قابل‌تامل این پیام‌های خداحافظی را مهران مدیری داد. او که به گفته مسئولان صداوسیما کل دستمزد برنامه دورهمی را به مبلغ ۳۰میلیارد گرفته بود، اولین کسی بود که با ارسال یک پیام تصویری خبر خداحافظی‌اش را منتشر کرد.

ارژنگ امیرفضلی که هم‌اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «سلمان‌فارسی» اثر داوود میرباقری برای شبکه یک سیماست، از دیگر هنرمندانی بود که در پیامی اعلام کرد: «برای همیشه از حرفه بازیگری و متعلقاتش رخت بر می‌بندم» بدون آن‌که به مخاطبش بگوید اگر صداوسیما جای فعالیت نیست چرا سال‌هاست با این سازمان قرارداد دارد؟

شبنم فرشادجو، هنرمندی که در اردیبهشت سال ۹۹ یک‌بار کشف حجاب کرده بود و خیلی زود از این اقدامش عذرخواهی و به مخاطبانش اعلام کرده بود: «لطفن از انتشارش جلوگیری کنید. این کار عرفا شرعا خلاف قانونه. اینجا حریم خصوصی منه و ...» و قبلا نیز تصاویر بی‌حجابش در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود از این آب گل‌آلود استفاده کرد و حجابش را به حوادث اخیر وصل کرد.

جالب‌تر آن‌که برخی از سلبریتی‌ها مثل شبنم طلوعی، چکامه چمن‌ماه، روناک یوسفی، نیوشا مدبر و ... که کشف حجاب خود را به حوادث اخیر مرتبط کردند، سال‌هاست در ایران زندگی نمی‌کنند و کشف حجاب‌شان هیچ ارتباطی با حوادث ایران ندارد، اما با سوءاستفاده از مخاطب دست به این اقدام زدند.

گول نخوریم

جام جم در بخش پایانی این نوشته بلند می نویسد: بی‌شک مشکلات و مصیبت‌ها برای همه کشور‌ها وجود دارد، اما تنها در کشور ماست که به حسن وجود سلبریتی‌ها و برخی که در فضای مجازی جایی برای خود باز کرده‌اند، فضایی سیاه تصویر می‌شود تا مردم روز به روز ناامیدتر شوند.

باید مراقب بود تا بازیچه دست سلبریتی‌هایی نشویم که یک روز ما را به خرید دارو ترغیب می‌کنند، یک روز زندگی‌شان را به رخ مردم می‌کشند و یک روز...

یادمان نرود جملات خانم بهاره رهنما پس از پشیمانی از رای‌دادن به جناب آقای روحانی را که با وقاحت تمام گفت: «مردم همچین دارن فحش و فضاحت میدن به قول خودشون به سلبریتی‌ها، سر داستان دلار و مشکلات دولت، آدم از بی‌انصافی‌شون شاخ درمیاره! نمی‌دونم پس آقای روحانی از کجا رای آورده؟ انگار اهالی سینما و تئاتر فقط بهش رای دادن!».

یا شیوه رفتار‌های دوگانه ترانه علیدوستی را که یک روز به عضویت هیأت پنج‌نفره زنانه برای رسیدگی به آزار و خشونت جنسی در سینما در می‌آید، روز بعد عکس هنرمندی که به‌عنوان یکی از متهمان پرونده مطرح است، استوری می‌کند و فردایش می‌نویسد: «.. من با مسئولیت‌پذیری تمام آماد‌ه‌ام که هر خسارت روحی که به راویان وارد شده را جبران کنم. به همین دلیل با تاکید بر اصل مسئولیت‌پذیری که اساس این جنبش است، صمیمانه از همه راویان، فعالان و مخاطبان این جنبش عذرخواهی می‌کنم...».

پایان مطلب روزنامه جام جم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو