معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی

منبع: فوت و فن

15

1401/8/27

08:50


ال‌جی با مشارکت Amwell اولین مانیتور مراقبت و پرستاری مجازی را برای رفع کمبود نیروی کار بیمارستان در HLTH 2022 معرفی کرد.

معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی

ال‌جی با مشارکت Amwell اولین مانیتور مراقبت و پرستاری مجازی را برای رفع کمبود نیروی کار بیمارستان در HLTH 2022 معرفی کرد.

محصول جدید Carepoint از تلویزیون‌های موجود سلامت ال‌جی بهره می‌برد و دارای قابلیت‌های نظارت پیشرفته برای بهبود کارایی مراقبت از کنار تخت و به حداکثر رساندن منابع است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، شرکت نوآور جهانی، اولین راه‌حل مشترک خود را با شرکت پیشرو در توانمندسازی مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال Amwell اعلام کرد. این همکاری برای گسترش مرزهای نوآوری سلامت دیجیتال و رسیدگی به یک مشکل عمده کمبود نیروی کار که بیمارستان‌ها در سراسر کشور با آن مواجه هستند، طراحی شده است.

کیت تلویزیون Carepoint که توسط ال‌جی در HLTH 2022 به نمایش گذاشته شد با پلتفرم Amwell Converge پشتیبانی می‌شود. این کیت از تلویزیون‌های بهداشتی موجود ال‌جی، برندی پیشرو در تلویزیون‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت‌های بهداشتی، در اتاق‌های بیماران استفاده می‌کند تا به ارائه‌دهندگان اجازه دهد تا از راه دور با بیمار تعامل داشته باشند، بر مرخصی بیماران نظارت کنند تا در نتیجه، حجم کار متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کمتر شود.

این راهکار جدید که Carepoint TV Kit 200L نام دارد، برای گسترش دسترسی پزشکان و تیم‌های مراقبت از طریق جلسات مجازی، پرستاری الکترونیک و نظارت بر اتاق ایزوله طراحی شده است. کیت جدید ال‌جی این امکان را فراهم می کند تا کارهایی مانند پذیرش و ترخیص بیمار، ویزیت پزشک، هماهنگی مراقبت با بیماران، اعضای خانواده و سایر ارائه دهندگان و نظارت بر بیمار از یک مکان مناسب انجام شود و منجر به افزایش کارایی، کاهش زمان تردد و جلسات، به حداکثر رساندن منابع و زمان و مکان شود.

آتل سینگ، مدیر کل سلامت دیجیتال در ال‌جی الکترونیکس گفت:

«ما با ارائه یک پلتفرم خلاقانه که مراقبت را مجازی‌تر، در دسترس‌تر و کارآمدتر می‌کند و در عین حال به بهبود کیفیت مراقبت کمک می‌کند، در حال پیشروی تحول دیجیتالی سیستم مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها هستیم. راه‌حل جدید کیت تلویزیون ما به کاهش چالش‌هایی که بیمارستان‌ها روزانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، از جمله مدیریت بهتر کمبود نیروی کار و ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به پزشکان و تیم‌های مراقبت و دسترسی آسان‌تر به بیماران، کمک می‌کند.»

سوزان ورثی، مدیر ارشد بازاریابی در Amwell گفت:

«ما با سطح بالایی از فرسودگی شغلی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و محدودیت‌های مالی ناشی از این همه‌گیری مواجه هستیم. نوآوری‌های فناوری مانند این کیت می‌تواند بار روی پزشکان و تیم‌های مراقبت را کاهش دهد و در عین حال مشارکت بیمار را بهبود بخشد و در نهایت تجربه مراقبت بهتری را برای همه فراهم کند. ما مفتخریم که به گسترش همکاری خود با ال‌جی ادامه دهیم، زیرا با هم کار می‌کنیم تا بیمارستان‌ها و کارکنان آن‌ها را با ابزارها و نوآوری‌های لازم برای دستیابی به اهدافشان توانمند کنیم.»

ال‌جی و Amwell برای اولین بار در مارس 2022 به عنوان بخشی از چشم انداز استراتژیک ال‌جی برای ایجاد محصولات و خدمات جدید تاثیرگذار اجتماعی برای نسل بعدی، همکاری خود را اعلام کردند. ال‌جی بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده تلویزیون‌های هوشمند برای اتاق‌های بیماران بیمارستانی در ایالات متحده است. اکنون، این غول جهانی الکترونیک در حال افزایش بیشتر تمرکز خود بر نوآوری و گسترش مجموعه مراقبت های بهداشتی خود است. ال‌جی به‌عنوان یک شریک اختصاصی، متعهد است که Amwell و پلتفرم Converge آن را برای کمک به تحقق نوآوری‌های مراقبت‌های بهداشتی به کار ببندد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محلول Carepoint TV Kit 200L به https://digitalhealth.lgova.com یا http://bia2safa.net/goto/web/url/2999024 مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو