داشتن تولیدی در زمینه کاشی و سرامیک من را میلیارد کرد

منبع: فیگار

25

1401/8/27

14:57


همانطور که می دانید کاشی و سرامیک منبعی مانند طلا و پولساز است تنها کافیست بدانید چطور به فروش بالا برسید. من با استفاده از روش های مدرن در فروش…

همانطور که می دانید کاشی و سرامیک منبعی مانند طلا و پولساز است تنها کافیست بدانید چطور به فروش بالا برسید. من با استفاده از روش های مدرن در فروش کالاها  یک وب سایت اینترنتی در مورد کالای خود زدم و روی آن کار کردم تا درآمد خود را بالا بردم و به دارایی خوبی رسیدم.

کاشی قهوه ای

زمانی که قصد خریداری و یا تهیه کاشی قهوه ای بین کابینتی را برای آشپزخانه و محیط خانه تان را دارید ممکن است با محصولات یا نمونه ها مشابه دیگری در این خصوص مواجه شوید که هر کدام به تنهایی می توانند نظر شما را تغییر دهند.با این حال ما قصد داشتیم تا در خصوص فاکتورها و عوامل تاثیر گذاری که می توانند یک محصول ایده آل و منحصر به فرد را به شما ارائه دهند با شما صحبت کنیم. همان طور که خدمت تان عرض کردیم زمانی که شما وارد فروشگاه ها و غرفه های فروش ملزومات و محصولات ساختمانی می شوید با طیف عظیمی از کاشیها مواجه می شوید که از جمله آنها می توانیم به نمونه های مدرن و کلاسیک اشاره نماییم با این حال در انتخاب این کاشیها انتخاب و اختیار کاملا با شماست.

کاشی گرانیتی

مدل گرانیتی نوع جدیدی از کاشی و سرامیک طرح سنگ است که از سنگ طبیعی گرانیت ساخته شده است. این سنگ خواص بسیار زیادی دارد و باعث شده که کاربرد این کاشی و سرامیک ها بسیار زیاد شود. سنگ گرانیت از سختی بالایی برخوردار است و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این موضوع باعث شده است که کاشی و سرامیک های گرانیتی در هر جایی قابل نصب باشند و زیبایی خودشان را به رخ بکشند. کاشی گرانیتی در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا، رطوبت و مواد شیمیایی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند و به همین دلیل طول عمر زیادی دارند. این نوع از سرامیک و کاشی تا زمان های طولانی جلا و درخشش اولیه خود را خواهند داشت و جلوه همیشگی خود را نشان می دهند. کاشی و سرامیک های گرانیتی از نوع براق هستند و بازتاب نور بسیار خوبی دارند. این سرامیک ها بیشتر در رنگ های تیره و قهوه ای دیده شده است و مناسب فضاهای آرام و دنج هستند. کاشی و سرامیک های براق بسیار لغزنده هستند و هنگام عبور کردن باید به شدت مراقب سطح سرامیک ها باشید تا هیچ اثری از رطوبت روی آن نباشد.

کاشی لعابدار

تفاوتهای بسیاری وجود دارد که باعث تمایز انتخاب کاشی لعابدار از نوع بدون لعاب شده است ما در این قسمت قصد داریم این تقاوتها را بررسی کنیم کاشیهای نوع لعابدار قبل از اینکه بخواهند در کوره ها در دمای بالا قرار بگیرند توسط یک لایه مینا و همچنین یا یک لایه مایع شیشه ای به خوبی پوشانده می شوند اما کاشیهای بدون لعاب هیچگونه پوشش اضافی بر روی خود ندارند و پس از این به صورت کامل در کوره پخته شدند آماده ی استفاده خواهند بود.کاشیهای لعابدار بنابر اینکه دارای یک سطح ظریف و همچنین بسیار لغزنده ای می باشند بیشتر در ساختمانهای مسکونی و مراکز مسکونی از آنها استفاده می شود اما کاشیهایی که بدون لعاب می باشند به دلیل سطح ضد لغزشی و همچنین طبیعی که دارند بیشتر در فضاهای عمومی و روباز از آنها استفاده می شود.کاشیهای نوع لعابدار بنابر داشتن پوشش غیر متخلخل و همچنین ضد خراشی که دارند به ندرت دچار لک  می شوند اما کاشیهای که در نوع بدون لعاب  می باشندحتی آنهایی که دارای سطح ضد خش می باشند.به آسانی دچار لک می شوند لک ایجاد شده در این نوع از کاشیها به دلیل سطح طبیعی آنها می باشد که می تواند مایعات را به راحتی جذب خود کند.کاشیهای لعابدار دارای سطح به نسبت نازکی می باشند و دارای چکالی به نسبت پایینی می باشند.. کاشیهای نوع لعابدار بنابر استفاده از فناوری چاپ جوهر افشانی که دارند دارای تنوع طرح و رنگ می باشند اما کاشی بدون لعاب اینگونه نمی باشند.

 

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو