فال هفتگی عشق ❤️ 28 آبان شنبه تا 4 آذر ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای این هفته

منبع: روزانه

63

1401/8/27

14:59


فال هفتگی عشق یا فال هفته سایت روزانه، در ابتدای هر هفته در سایت Roozaneh منتشر می شود و در این فال، اتفاقات و رخدادهای هفته (اتفاقات خوب و مثبت، عشق، مسائل کاری و …) پیش روی شما را پیش بینی می کند و با خواندن این مطلب می توانید انگیزه مثبت به خود تزریق […]

فال هفتگی عشق یا فال هفته سایت روزانه، در ابتدای هر هفته در سایت Roozaneh منتشر می شود و در این فال، اتفاقات و رخدادهای هفته (اتفاقات خوب و مثبت، عشق، مسائل کاری و …) پیش روی شما را پیش بینی می کند و با خواندن این مطلب می توانید انگیزه مثبت به خود تزریق کنید.

فال هفتگی روزانه شامل روزهای: شنبه 28 آبان • یکشنبه 29 آبان • دوشنبه 30 آبان • سه شنبه 1 آذر • چهارشنبه 2 آذر • پنجشنبه 3 آذر • جمعه 4 آذر

فال هفتگی عشق روزانه

اگر به مضمون فال هفته عشق با نگرشی مثبت توجه کنید می توانید انگیزه بگیرید و هفته پر انرژی را شروع کنید. این فال ها دارای اطلاعات سرگرم کننده ای هستند و ممکن است به ذهن و جسم شما انرژی دهند.

در ادامه فال هفتگی عشق از تاریخ 28 آبان تا 4 آذر ماه را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

فال هفتگی عشق

فال این هفته متولدین فروردین

برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

فال این هفته متولدین اردیبهشت

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. حقیقت این است که آدمی هر چقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

مطلب مشابه: ✔ فال تاروت روزانه

فال این هفته متولدین خرداد

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید. بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

فال این هفته متولدین تیر

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن در فال شما دیده می شود. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال این هفته متولدین مرداد

در زندگی اجتماعی تان قدم های جدیدی برداشته اید و به دوستی تبدیل شده اید که همیشه رای دیگران را به نفع خودش دارد. درست است که همه دوستانتان با شما رقابت می کنند اما نسبت به یکی از آن ها حس خوبی دارید. شاید این یک رابطه عاشقانه واقعی باشد. مراقب پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید باشید چون شخص خاصی هست که حواسش به پست های شماست.

فال این هفته متولدین شهریور

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید. تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد دیده می شود.

فال این هفته متولدین مهر

نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد. نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید! تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب شماست.

فال این هفته متولدین آبان

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید. هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. ستاره عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

فال این هفته متولدین آذر

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم. بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. ستاره شما مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

مطلب مشابه: ⭐ فال ابجد روزانه

فال این هفته متولدین دی

هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند. حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند.

فال این هفته متولدین بهمن

شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از رابطه عاطفی بسیار حائز اهمیت است.

فال این هفته متولدین اسفند

این هفته از مشاجرات غیر ضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد. فال شما نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو  نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست. احتمال از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید این هفته زیاد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو