ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم [+ساعت پخش تکرار]


منبع: تکراتو

179

1401/8/27

16:49


در این نوشتار خلاصه‌ داستان و ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم را به شما ارائه می‌دهیم. زیرخاکی یکی از پربیننده‌ترین و بهترین سریال های طنز ایرانی است.

ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم [+ساعت پخش تکرار]

در این نوشتار خلاصه‌ داستان و ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم را به شما ارائه می‌دهیم. زیرخاکی یکی از پربیننده‌ترین و بهترین سریال های طنز ایرانی است.

سریال زیرخاکی به قلم و کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است. این مجموعه طنز اولین بار در سال 99 از شبکه یک پخش شد و براساس آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی مناسبتی (ماه رمضان) را از آن خود کند.

شبکه آی فیلم از 25 آبان ماه مجموعه «زیرخاکی 1» را جایگزین سریال دودکش 2 کرده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم

فصل اول سریال تلویزیونی «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شد. پس از مجموعه تلویزیونی «نفس»، سریال زیرخاکی دومین همکاری سامان و نصیری‌نیا بود.

ساعت پخش سریال زیرخاکی

ساعت پخش سریال زیرخاکی از آی فیلم

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال زیرخاکی هر شب (به جز پنجشنبه ها) ساعت 22 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰6:۰ و ۱4:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال زیرخاکی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال «زیرخاکی»

«زیرخاکی» روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و سر به‌هوا به نام فریبرز (فری خاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. او که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجراهایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند.

این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل نخست و در سال ۱۳۵۹ رقم می‌خورد.

بازیگران سریال «زیرخاکی»

یکی از عوامل موفقیت سریال پرطرفدار زیرخاکی بازی حرفه‌ای بازیگران مطرح و توانمند آن بود. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، رایان سرلک سه بازیگری هستند که در فصل اول سریال «زیرخاکی» ایفاگر اعضای خانواده سه نفره باغ بیشه (فریبرز، پریچهر، کاوه) بودند.

ساعت پخش سریال زیرخاکی

زمان تکرار سریال زیرخاکی از آی فیلم

نادر فلاح، اصغر نقی‌زاده، امید روحانی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، منصور نصیری، هومن برق نورد، محمود صامت، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی و مهری آل آقا نیز در مجموعه زیرخاکی ایفای نقش کرده بودند.

کارگردان سریال «زیرخاکی»

جلیل سامان در بیست‌و‌دوم مهر ماه سال ۱۳۴۸در استهبان استان فارس به دنیا آمد.

ساعت پخش سریال زیرخاکی

سامان در سال ۱۳۸۹با ساخت مجموعه ارمغان تاریکی مشهور شد. او دو سال بعد با سریال پروانه به شبکه سه آمد و نشان داد که به روایت داستان‌هایی که مضمون تاریخی دارند، علاقمند است.

وی با کارگردانی سریال نفس در ۱۳۹۶رویدادهای تاریخی ایران در دهه‌های پنجاه و شصت را هنرمندانه به تصویر کشید.

جلیل سامان در سال 1399 با تلفیق ژانر کمدی و تاریخی سریال «زیر خاکی» ساخت، و تحسین منتقدان را برانگیخت. با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون از سریال زیرخاکی فصل دوم و سوم آن نیز ساخته شد و در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

سامان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان تهیه‌کننده نیز با چندین پروژه همکاری داشته است. مستند بازسازی سوسنگرد از مجموعه روایت فتح، سریال ترس و لرز و مستند بازسازی قیام جنوب برخی از آثاری هستند که او تهیه‌کننده آن‌ها بوده است.

عوامل سریال «زیرخاکی»

  • نویسنده و کارگردان: جلیل سامان
  • تهیه کننده: رضا نصیری‌نیا
  • مدیر برنامه ریزی: حسین دیردار
  • دستیار اول کارگردان: رضا شریفی
  • دستیار برنامه ریز: مسعود حاتمی کوجانی
  • دستیار دوم: محسن هنرمند
  • دستیار سوم کارگردان: آرمان نوبخت
  • منشی صحنه: آرزو نیک پور
  • عکاس: مهسا طیب طاهر
  • مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی
  • فیلمبردار: حمیدرضا رضایی
  • دستیار یک فیلمبردار: فریبرز همتی
  •  طراحان لباس: الهام شعبانی، مه لقا ناقد
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • صدابردار: جواد مقدس
  • طراح صحنه: محسن خدابخشی
  • طراح جلوه های ویژه رایانه ای: احسان طاهری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زیرخاکی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، رایان سرلک، نادر فلاح، اصغر نقی‌زاده، امید روحانی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، منصور نصیری، هومن برق نورد، محمود صامت، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی و مهری آل آقادر این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زیرخاکی چند قسمتی است؟

مجموعه زیرخاکی 1 در 19 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال زیرخاکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو