راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل

منبع: گهر

14

1401/8/27

19:41


در این قسمت از گهر به آموزش شیوه نصب پلی استور گوگل خواهیم پرداخت. گوگل پلی فروشگاه آنلاین رسمی برای دستگاه های اندرویدی است. می‌ توانید اشکال مختلفی از رسانه‌ها را از طریق Google Play در دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود کنید. Google Play شامل بسیاری از برنامه‌ها و انواع بازی‌ ها است. برای آشنایی با نحوه راه اندازی فروشگاه play گوگل در ادامه با ما همراه باشید.

شیوه نصب پلی استور گوگل

راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

دانلود و نصب گوگل پلی روی کامپیوتر و موبایل

حتما برای شما هم پیش آمده هنگام استفاده از گوگل پلی نتوانسته باشید بازی‌ها و برنامه ‌های مورد نظرتان را از گوگل پلی دانلود کنید و با ارور هایی مواجه شوید که حاوی پیغام : This item is not available in your country می باشند.

واقعیت این است که ایران به لیست «کنسول توسعه دهندگان گوگل پلی» اضافه شده است اما هنوز دانلود بدون دردسر از پلی استور برای ایرانی‌ها میسر نیست. ما در این مطلب سعی داریم تا نحوه دانلود و نصب گوگل پلی روی کامپیوتر و موبایل را به ما آموزش دهیم.

دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر

برای دانلود از گوگل پلی (به جز موارد استفاده از وب سایت‌های شخص ثالث) به نرم افزارهای تغییر آی پی یا همان فیلترشکن نیاز دارید. در صورتی که روی کامپیوتر خود فیلترشکن دارید، دیگر احتیاجی به دانلود مستقیم از موبایل ندارید و با کامپیوتر می توانید اپ یا بازی های دلخواه تان را از گوگل پلی دانلود کنید.

برای دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر ابتدا باید با هر دو سیستم یعنی موبایل و کامپیوتر به اکانت جیمیل خود وصل شوید. سپس به نرم افزار تغییر آی پی متصل شوید و صفحه اپلیکیشن مورد نظرتان را از طریق کامپیوتر باز کنید. اکنون کافیست روی گزینه Install کلیک نمایید تا در نهایت برنامه در موبایلتان دانلود شود.

نکته: در زمان انجام مراحل بالا به یاد داشته باشید اینترنت موبایل خود را روشن بگذارید.

راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

در زمان استفاده از این روش زمانی که این برنامه با گوشی هوشمند شما سازگار نباشد، ارور This app is incompatible with your device برای شما نمایان خواهد شد. البته این ارور به این معنی نیست که  برنامه از موبایل شما پشتیبانی نمی کند بلکه گاهی اوقات به این دلیل که بازی مورد نظر شما برای منطقه ای که آی پی خود را روی آن تنظیم کرده اید، ارائه نشده است، ارسال خواهد شد.

دانلود از گوگل پلی با موبایل

برای دانلود از گوگل پلی بر روی موبایل باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا یک فیلتر شکن بر روی موبایل خود نصب کنید تا آی پی ایران قابل تشخیص نباشد.

۲- سپس برای اینکه گوگل نتواند اپراتور را شناسایی کند، گوشی‌ تان را در حالت پرواز یا Airplane Mode قرار دهید و برای وصل شدن به اینترنت از وای فای استفاده کنید.

۳- سپس برای اینکه محلی که در آن قرار دهید قابل تشخیص نباشد، GPS خود را خاموش کنید.

۴- در این مرحله باید دیتا ها و اطلاعات قبلی Google play که در حافظه موبایلتان مانده است را پاک کنید. برای این کار وارد منوی Settings گوشی همراه خود بروید و از منوی آن بر روی گزینه Apps کلیک کنید، و در نهایت از داخل لیست برنامه هایی که روی گوشی نصب است برنامه Google play store را پیدا و روی آن کلیک کنید و در انتها روی Clear data کلیک نمایید.

راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

راه اندازی فروشگاه play – نحوه نصب پلی استور گوگل لیست کامل, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

با طی کردن مراحل بالا می‌توانید به راحتی اپ‌های رایگان گوگل پلی را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

استفاده از ربات apkdl_bot@ در تلگرام

همانطور که می دانید تلگرام به یک پیامرسان محبوب نزد ایرانیان تبدیل شده. محبوبیت این پیامرسان علاوه بر ارسال پیام های متنی، تصویری و صوتی، به دلیل ویژگی های قابل توجه آن از جمله دانلود راحت تر اپ‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد نظر کاربران می باشد.

ربات apkdl_bot@ در تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه های زیر ۵۰ مگابایت را در خود تلگرام آپلود کنند. روش استفاده از این ربات به شرح زیر است:

ابتدا باید لینک گوگل پلی برنامه را در ربات بگذارید و بعد از آپلود شدن مستقیما آن را از تلگرام دریافت کنید. همانطور که گفته شد این ربات امکان دانلود برنامه ‌های زیر ۵۰ مگابایت را می‌دهد، یعنی در اینجا ربات لینک دانلود مستقیم بازی را می دهد و می گوید اگر می خواهید آن را در تلگرام آپلود کنید، باید لینک داده شده را در ربات urluploadbot@ کپی نمایید.
بعد از کپی کردن، بسته به حجم اپلیکیشن چند دقیقه دست نگه دارید تا برنامه یا بازی آپلود شود. به صورت کلی urluploadbot@ رباتی برای آپلود فایل هایی با حجم زیر ۵۰۰ مگابایت در تلگرام است که نه فقط برای اپلیکیشن ها بلکه برای بقیه کارها نیز کاربردهایی دارد.

دانلود از طریق سایت های ارائه لینک مستقیم

برای استفاده از سایت‌های مستقیم کننده لینک دانلود از گوگل پلی باید لینک گوگل پلی اپلیکیشن مورد نظرتان را در سایت های مرتبط بگذارید و سپس لینک مستقیم را دریافت نمایید. برای این کار می‌توانید از سایت‌های Apps.Evozi، Apkleecher و Apk-Downloaders استفاده کنید. پس از مراجعه به هر کدام از این سایت ها نواری را مشاهده می‌کنید که باید در آن لینک گوگل پلی یا نام بازی را قرار دهید.

نکته: به یاد داشته باشید که معمولا پایان لینک پلی استور هر اپلیکیشن جمله hl=en& یا نمونه های مشابه وجود دارد. پیش از آنکه لینک را در نوار بگذارید، حتما این جمله را پاک کنید. از این روش فقط می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن های رایگان استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو