آموزش نصب دو اکانت واتساپ در گوشی آیفون

آموزش نصب دو اکانت واتساپ در گوشی آیفون


منبع: پلازا

28

1401/8/28

08:08


آموزش نصب دو اکانت واتساپ در گوشی آیفون

به واتس اپ دوم نیاز دارید و می‌خواهید بدانید نحوه نصب واتساپ دوم آیفون چگونه است؟ پس با این مقاله از پلازا درباره نحوه نصب دو واتساپ در یک گوشی آیفون همراه باشید. بیایید ببینیم داشتن دو واتس اپ در ios چگونه ممکن است؟

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های پر استفاده نه تنها در کشور ما بلکه در سطح بین المللی است. بسیاری از کارهای تحصیلی و ارتباطات کاری در این فضا صورت می‌گیرد. حتی بخش اعظمی از ارتباطات ما با دوستان و خانواده نیز در این فضا انجام می‌شود. به خصوص پس از دوران قرنطینه استفاده از این اپلیکیشن چندین برابر شده است. بنابراین ممکن است خیلی از ما به دو اکانت واتس اپ در گوشی خود نیاز پیدا کنیم. داشتن دو واتساپ در گوشی اندروید بسیار ساده است. اما نصب دو اپلیکیشن واتساپ در یک گوشی ایفون به راحتی گوشی‌های اندروید نیست. اما بهرحال ممکن است. در این مطلب پلازا، می‌توانید آموزش فعال کردن واتس اپ دوم در موبایل آیفون را مطالعه کنید.

در ادامه می‌خوانید:

نحوه نصب واتساپ دوم در iOS ؛ فعالسازی دو واتساپ روی یک گوشی ایفون

راه‌های متفاوت و متنوعی برای روش واتساپ با دو شماره در یک گوشی ايفون وجود دارد. در ادامه این مطلب به بررسی پرکاربردترین  و آسان‌ترین راه‌های فعالسازی دومین واتساپ گوشی آیفون می‌پردازیم.

1. نحوه نصب واتساپ دوم در iOS به کمک واتساپ بیزینس

چگونه در ایفون دو اکانت واتساپ داشته باشیم؟ اولین و راحت‌ترین طریقه فعالسازی واتساپ دوم برای ایفون نصب واتساپ بیزینس است. البته این کار بسیار راحت است و احتمالا شما خود به تنهایی قادر به انجام آن هستید، اما در ادامه مراحل نصب ان را برای شما به صورت گام به گام شرح می‌دهیم.

مراحل نصب دو برنامه واتساپ در آیفون به کمک واتساپ بیزینس به صورت زیر است:

  • برای نصب واتساپ دوم روی گوشی ایفون، وارد اپ استور شوید.
  • WhatsApp Business را بیابید و آن را دانلود کنید.
  • حالا باید برنامه را نصب کنید
  • گزینه Agree را انتخاب کنید تا موافقت خود را با نصب و اجرای این برنامه اعلام کنید و برنامه نصب شود.
  • با انتخاب گزینه Continue به ادامه روند اجرای واتساپ بیزینس خود بپردازید.
  • برای ادامه فرایند نصب دو واتس اپ در ios، مانند اپلیکیشن اصلی واتسپ، لازم است شماره‌ای که می‌خواهید روی آن اکانت دوم واتسپ شما ساخته شود را وارد نمایید.
  • از طرف واتسپ برای این شماره یک کد تایید ارسال خواهد شد. بنابراین از فعال بودن این سیم کارت اطمینان حاصل کنید. کد تایید دریافتی را در فیلد مربوطه وارد نمایید.

به همین راحتی می‌توانید دو اکانت واتساپ با دو شماره مختلف در iOS داشته باشید.

دو واتساپ روی یک گوشی ایفون - واتساپ بیزینس

2. فعالسازی دو شماره واتساپ در گوشی iOS به کمک دو پیام رسان

اگرچه که نحوه نصب واتساپ دوم در iOS با استفاده از واتس اپ بیزنس بسیار راحت است، اما اگر تمایلی ندارید که از واتسپ بیزنس استفاده نمایید، می‌توانید از روشی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید. این روش استفاده از Dual Messenger for WhatsApp است.

این اپلیکیشن به شما امکان اجرا و نصب دو واتس اپ در ios و یا یک اکانت واتسپ در دو دستگاه متفاوت را می‌دهد. می‌توانید از هرکدام از این دو ویژگی که مایل باشید به راحتی استفاده کنید. برای داشتن دو اکانت واتساپ با یک شماره در iOS و راه اندازی dual messenger در آیفون:

  • برای راه اندازی dual app در آیفون، برنامه را در اپ استور بیابید و نصب کنید.
  • پس از نصب و اجرای برنامه، یک کد QR نمایش داده می‌شود. لازم است که به وسیله دستگاه دیگر خود این کد را اسکن کنید.
  • برای اسکن کردن این کد، وارد Setting > Whatsapp web/desktop > Scan QR Code شوید.
  • پس از اینکه این کد را اسکن نمودید، واتسپ دوم شما با همین اکانت فعال خواهد شد و اگر یک اکانت مشترک را در دو دستگاه فعال کرده باشید، پیام‌ها به طور خود به خود میان این دو دستگاه همگام سازی خواهد شد.

دو واتساپ روی یک گوشی ایفون - dual messenger

3. راه اندازی دو واتساپ جداگانه در آیفون به کمک GbWhatsApp

راه دیگر برای داشتن دو اکانت واتساپ همزمان در گوشی iOS نصب اپلیکیشن GbWhatsApp است که روشی بسیار آسان و مشابه روش‌هایی که پیش از این گفته شد دارد.

پس از دانلود و نصب این برنامه، کافی است در حین اجرای این اپلیکیشن شماره دوم خود را وارد کنید. به همین راحتی می‌توانید دو واتساپ در یک گوشی اپل داشته باشید.

دو واتساپ در یکگوشی اپل - جی بی واتساپ

4. واتساپ دوم آیفون به کمک WhatsApp++

یکی دیگر از روش‌های اسان برای داشتن دو واتساپ در یک گوشی اپل نصب یک اپلیکیشن شبه واتس اپ مجزا است. یکی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید از ان استفاده کنید، اپلیکیشن ­WhatsApp++ است. برای نصب و اجرای این برنامه به صورت زیر عمل کنید:

  • برای دانلود چند واتساپ در یک گوشی ايفون، با سافاری وارد tutuapp شوید و اپلیکیشن WhatsApp++ را بیابید.
  • دانلود واتساپ دوم براي ايفون را انجام دهید و سپس نصب و اجرا کنید.
  • در مراحل اجرای این برنامه، کافی است شماره‌ای که قصد دارید اکانت دوم واتسپ خود را روی آن بسازید، وارد کنید.

به این ترتیب می‌توانید دو واتساپ روی یک گوشی ایفون داشته باشید. این یکی از انواع واتس اپ برای ایفون است که می‌توانید استفاده کنید.

نحوه نصب واتساپ دوم در ios - واتسپ++

5. واتساپ دوم آیفون به کمک HIP4U

نحوه نصب دو واتساپ در یک گوشی آیفون با استفاده از hip4u هم بسیار آسان است. البته پیش از هر چیز باید اپلیکیشن HIP4U را دانلود و نصب کنید.

  • پس از اینکه اپلیکیشن نصب شد، برای نصب واتساپ دوم برای گوشی اپل، در مسیر Settings > General > Profiles پیش بروید.
  • پروفایل برنامه را باز کنید و گزینه Trust را انتخاب کنید.
  • برنامه را اجرا کنید.
  • برای نصب دو واتساپ در یک گوشی آیفون، در قسمت جستجو (Search) واتس اپ را سرچ کرده و دانلود و نصب کنید.
  • برنامه به طور خودکار به صفحه اصلی شما افزوده خواهد شد. در غیر این صورت با مراجعه به برنامه HIP4U و قسمت My Apps به صورت دستی برنامه را جا به جا کنید.

به این ترتیب می‌توانید دو واتساپ روی یک گوشی ایفون داشته باشید.

دو واتساپ روی یک گوشی ایفون

سوالات متداول

آیا برای نصب دو اکانت واتساپ در یک گوشی ایفون نیاز به نرم افزار خاصی داریم؟

برای اینکه بتوانید در یک گوشی دو اکانت واتسپ مجزا داشته باشید، نیاز به اپلیکیشن های مجزا دارید که در این مطلب به شما معرفی کردیم. یکی از راحت ترین روش ها برای انجام این کار و روش مورد پیشنهاد ما نصب واتسپ بیزینس است.

آیا برای نصب واتساپ دوم در ios نیاز یه شماره تلفن و سیم کارت جداگانه داریم؟

بله، برای داشتن یک حساب واتسپ دوم، نیاز به یک شماره دیگر غیر از شماره ای که از قبل حسابی با آن ساخته اید دارید.

کلام آخر

واتس اپ اخیرا به یکی از پر استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های کشور ما تبدیل شده است. بسیاری از جلسات کاری و کلاس‌های درسی در زمان قرنطینه به این فضا منتقل شده‌اند و نیاز به یادگیری ترفندهای مختلف مربوط به این اپلیکیشن از همیشه بیشتر شده است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمایل به داشتن دو واتسپ در گوشی موبایل خود دارند. برای مثال اکثر افراد شماره کاری خود را از شماره شخصی خود جدا می‌کنند. بنابراین نیاز به داشتن دو اکانت واتسپ در یک گوشی دارند. در این مقاله نحوه نصب دو واتساپ در یک گوشی آیفون به چند شیوه مختلف را توضیح دادیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین می‌توانید سوالات خود درباره نصب واتسپ دوم را در قسمت کامنت‌ها مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو