انواع مدل کانتر کشویی جذاب در طرح های خاص و شیک

انواع مدل کانتر کشویی جذاب در طرح های خاص و شیک


منبع: دکوراسیون

57

1401/8/28

11:54


ایده های شیکی از مدل کانتر کشویی

کانتر در واژه دارای مفهوم پیشخوان، باجه، میز و دیواره ای می باشد که بخشی را از بخش دیگر جدا می نماید. البته که آشپزخانه نقش مهمی را در منزل و زندگی ما ایفا می کند, در آشپزخانه نیز کانتر و جزیره نقشی پررنگ و مهم دارند. از کاربردهای کانتر در آشپزخانه می توان به چیدمان لوازم تزیینی، لوازم کاربردی و همچنین محیطی جهت جای دادن صندلی در گرد آن و اجلاس اعضای خانواده اشاره داشت. در این مطلب به مدل کانتر کشویی و ایده هایی شیک از آن می پردازیم.

طرح های زیبای کانتر کشویی

مدل کانتر کشویی

کانتر سطحی افقی صاف، محکم و هموار می باشد که جهت انجام فعالیت در آشپزخانه و یا دیگر نقاط تهیه غذا، دستشویی و حمام طراحی و ایجاد گردید. به طور کلی به همه ی سطح هایی که در آشپزخانه بر روی آن کاری صورت می گیرد و یا یک وسیله بر روی آن جای می گیرد، کانتر گفته می شود. می توان بر روی کانترها اجاق گاز، سینک و وسیله های این چنینی تعبیه نمود. به این صورت که ما قسمتی از سینک را بر روی قسمتی از کانتر و یا گاز رومیزی را بر روی آن قرار داده می شود.

ایده های زیبا و شیکی از کانتر کشویی

کانتر کشویی کابردی و جدید

مبل و میز

ایده شیک و لوکس از کانتر کشویی

مدلهای کاربردی از کانتر کشویی

کانترتاپ چیست؟

در تعریف کانترتاپ می توان صفحه روی کابینتی گفت، معمولا آشپزخانه های امروزی به شکل مدرن و جزیره طراحی می گردد به شکلی که فضای آشپزخانه با ۱ یا ۲ یا ۳ ضلع باز می باشد که به همین خاطر در قسمت مرکزی و یا مرزی آن کانترکاپی بعنوان کانترتاپ ایجاد می شود. کانترتاپ ها نیز دارای انواع بسیاری هستند که از جمله ی آن می توان به کانترتاپ چند منظوره (کانترها علاوه بر کانتر بودن، قابل استفاده به عنوان جزیره نیز بوده و اغلب غیر از میز ناهارخوری دارای گاز و سینک نیز بر روی خود می باشند) و کانتر تاپ کشویی (کانترهایی با کارایی بهتر و بیشتر) اشاره داشت.

در حال حاضر کانترتاپ های کشویی در میان مردم خیلی محبوب می باشند؛ چون بهینه ساختن فضای آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وسایل کشویی آشپزخانه همچون کانتر کشویی توانایی پنهان کردن بخش های کاربردی بسیاری را دارا هستند و جهت بهینه سازی از کاربرد فضاهای آشپزخانه، استفاده از کانترهای کشویی ایده آل به نظر می رسند. اگر سطح و اجزای ذخیره کردن آشپزخانه به صورت تاشو، کشویی و چرخان باشند, قادر به انجام فعالیت های زیادی در فضایی خیلی فشرده می باشید. کانترتاپ های کشویی هم از سوی طراح های آشپزخانه و هم از سوی استفاده کنندگان به منظور استفاده بهتر و کاربردی تر از فضا و نیز کاهش به هدر رفتن فضاها مهم و مورد توجه قرار گرفته است.

مدل کانتر کشویی برای آشپزخانه های مدرن

ایده بینظیر و جدید از مدل کانتر کشویی

طرح های مدرن و لوکس کانتر کشویی

ایده های لوکس از کانتر کشویی

طرح های مدرن کانتر کشویی

مدل کانتر کشویی کابردی و جدید

مدل کاربردی کانتر کشویی

کانتر با پیشخوان و اُپن و کابینت چه تفاوتی دارد؟

در بالا به تعریف کانتر پرداختیم، پس حالا به تعریف اُپن می پردازیم، اپن اسم قسمتی از آشپزخانه نبوده و تنها اسم یک مدل از طراحی آشپزخانه می باشد. به آشپزخانه ای که دستکم ۱ دیوار نداشته و با محیط خارجی ارتباط داشته باشد, آشپزخانه ی اُپن گفته می شود.

و اما در مورد پیشخوان و کانتر باید گفت که با یکدیگر فرقی نداشته و پیشخوان ترجمه و مترادف کانتر می باشد. کانترها فضای آشپزخانه را از سایر فضاهای منزل جدا کرده و در برخی از طراحی های آشپزخانه نقش میز ناهارخوری را ایفا می کنند. کانترها متنوع اند که ممکن است به دیوار چسبیده و یا جدا از دیوار باشد. همچنین نوعی دیگر از کانترها وجود دارند که متحرک هستند.

در رابطه با جزیره نیز باید گفت که اغلب در وسط آشپزخانه مثل میز جای گرفته و به دیوار وصل نمی باشد. جزیره از نظر شکل ظاهری مانند کابینت ها است و بر روی آن اجاق گاز و یا سینک قابل قرارگیری می باشد. بعضی از جزیره ها متحرک و نوعی دیگر از آنها ثابت هستند

مدلهای شیکی از کانتر کشویی

طرح های جذاب کانتر کشویی

طرح های مدرن کانتر کشویی

کانتر کشویی زیبا و شیک

کانتر کشویی زیبا و جدید

ایده های شیکی از کانتر کشویی

مدل کانتر کشویی برای آشپزخانه های مدرن

ایده زیبا و خاص از مدل کانتر کشویی

ایده های زیبایی از کانتر کشویی

ایده کاربردی از کانتر کشویی

مدل زیبای کانتر کشویی

ایده جدید و جذاب از مدل کانتر کشویی

از اینکه تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به مدل کانتر کشویی همراه ما بودید از شما قددران و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی با مدل کابینت شیکر، ۶۰ مدل کابینت ۱۴۰۱، و مدل های چراغ آویز اپن می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

نظرات


تصویری


ویدئو