مقوای اشتنباخ سیاه قلم اصفهان

منبع: نمکستان

18

1401/8/28

17:23


مقواها انواع مختلفی دارد که می توان به مقوا پشت طوسی و مقوا اشتنباخ رنگ روغنی اشاره کرد که این مقوا برای کارهای هنری به ویژه نقاشی رنگ روغن بسیار پر کاربرد است و مقوای دیگر مقوا اشتنباخ بدون اسید است که این نوع مقوا بافت بسیار ریزی دارد و برای کارهایی که نیازمند بافت ریز مقوا است کاربرد دارد.

مقواها انواع مختلفی دارد که می توان به مقوا پشت طوسی و مقوا اشتنباخ رنگ روغنی اشاره کرد که این مقوا برای کارهای هنری به ویژه نقاشی رنگ روغن بسیار پر کاربرد است و مقوای دیگر مقوا اشتنباخ بدون اسید است که این نوع مقوا بافت بسیار ریزی دارد و برای کارهایی که نیازمند بافت ریز مقوا است کاربرد دارد و در کارهایی چون طراحی و چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور، چاپ سر برگ، و همچنین تمامی کارهای هنری کاربرد دارند و برای چاپ بر روی این مقواها باید از پرینتر لیزری و جوهر افشان استفاده شود برای نقاشی با گواش و آبرنگ نیز می توانید از این مقوا استفاده کنید.

مقوای اشتنباخ سیاه قلم اصفهان

نوع دیگر مقوا مقوای اشتنباخ بدون بافت است می توانید از سایت آراد برندینگ این محصول را سفارش دهید که این مقوا مخصوص کار با آبرنگ و کارهای هنری است و بیشتر هنرمندان از این مقوا استفاده می کنند.

یکی از رایج ترین استفاده ای که مقوا اشتنباخ دارد نقاشی سیاه قلم بر روی این مقواها است و از این مقوا در نقاشیهایی که با ذغال کشیده می شود نیز استفاده می شود زیرا دوام بسیار بالایی دارند.

این مقوا ضخامت زیادی دارد و در برابر آب جاذب می باشد و همانطور که می دانید کاغذهای معمولی و کاغذ گلاسه در برابر آب جاذب نیستند و شل می شوند و بعد از مدتی به کل از بین می روند و کاغذهای اشتنباخ در ابعاد و وزنها و رنگهای متفاوت تولید می شود و از برجسته ترین مشخصات این کاغذها می توان به ضخامت بالا و جنس مرغوب و با کیفیت آن اشاره کرد.

مقوا اشتنباخ سیاه قلم

می دانید که از مقوا اشتنباخ در طراحی سیاه قلم استفاده می شود و مقوا کاغذی است که از کاغذ معمولی و کاغذ کرافت نازک ضخامت بیشتری دارد و تغییر شکل بسیار کمی در این مقواها اتفاق می افتد و این مقوا در کشور آلمان ابداع و ساخته شده است و در انواع ابعاد، وزنها، و رنگهای سفید، نارنجی، سبز روشن، و قرمز به بازار عرضه می شود.

بر روی مقواهای اشتنباخ می توانید از آبرنگ استفاده کنید زیرا این مقواها جذب آب بسیار بالایی دارند و نمی گذارد آب آبرنگ به مقوا آسیبی بزند و همچنین کاربرد اصلی مقوا اشتنباخ قلم است که افرادی که با سیاه قلم کار می کنند از این مقوا استفاده های بسیار می کنند و این مقوا در رنگها و طرحهای مختلف در بازار وجود دارد و بافت این مقوا بسیار نرم است و به راحتی قلم بر روی آن کشیده می شود و فعالیت با آن بسیار آسان است.

مقوا اشتنباخ سیاه قلم

هر شرکتی در هر جای دنیا برای چاپ تبلیغات خود نیازمند کاغذ یا وسیله ای است که بتواند با آن بروشور چاپ کند و بیشتر کشورها از مقوا اشتنباخ سیاه قلم برای چاپ تبلیغات خود استفاده می کنند و این تبلیغات به گونه ای بر روی مقوای اشتنباخ چاپ می شوند که نظر مخاطب را به خود جلب کند.

ممکن است شما در هنگام خرید مقوای اشتنباخ ویژگیهای یک مقوای اشتنباخ واقعی را ندانید و از ویژگیهای مقوای اشتنباخ اصل می توان به این اشاره کرد که یک طرف مقوای اشتنباخ زبر تر از آن سمت آن است و کلمه ی اشتنباخ را به آلمانی در گوشه مقوای اشتنباخ چاپ کرده اند.

مقوا اشتنباخ اصفهان

فعالیتهای صنعت کاغذ در اکثر شهرهای ایران با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده است که در این میان تولید کنندگان کاغذ گلاسه و مقوا اشتنباخ در اصفهان این محصولات را در انواع مختلفی به تولید می رسانند و با وجه به نیاز مشتریان آنها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

مقوا اشتنباخ اصفهان

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ اصفهان که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.

اما پر طرفدار ترین نوع این مقوا که برای کارهای بسیار متنوعی استفاده می شود دارای بافت ریز و غیر اسیدی می باشد که از آن برای تهیه و چاپ انواع سربرگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد که برای کارهای هنری مختلف و نقاشی با آبرنگ و گواش نیز مناسب می باشد و قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری و جوهر افشان را دارد.

مقوا اشتنباخ با توجه به مدل، سایز، تعداد، رنگ، ابعاد و کارکرد از قیمتهای مختلفی برخوردار می باشد و هر کدام از این مقواها دارای قیمت خاص خود می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو