با این ترفندها آشپزخانه خود را دوبرابر کنید

با این ترفندها آشپزخانه خود را دوبرابر کنید


منبع: دلتا پیام

124

1401/8/28

17:31


چه یک سرآشپز حرفه‌ای باشید، چه فقط بخواهید غذای دیروز را گرم کنید، بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه قطعا برایتان کاربردی خواهد بود.

با این ترفندها آشپزخانه خود را دوبرابر کنید

چه یک سرآشپز حرفه‌ای باشید، چه فقط بخواهید غذای دیروز را گرم کنید، بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه قطعا برایتان کاربردی خواهد بود. پس بهتر است، دستی به سر و روی آشپزخانه بکشید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه می‌توانید فضای آشپزخانه را دلبازتر کنید و فضایی مناسب برای نگهداری از وسایل آشپزخانه ایجاد کنید.

قفسه‌های ریلی

استفاده از قفسه‌های عمودی، یک راه عالی برای نگهداری از وسایل در پیشخوان است. یک قفسه ریلی مانند آنچه در تصویر می‌بینید را نصب کنید و نمکدان و جا فلفلی یا هر وسیله ضروری دیگری را که هر روز از آن استفاده می‌کنید بر روی آن آویزان کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۹ چیزی که خانه شما را کثیف نشان می‌دهد سر بزنید.

بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

کشوهای گوشه‌ای از نکات بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

معمولا در آشپزخانه از فضای موجود در گوشه استفاده نمی‌شود، اما اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید، می‌توان آن‌ها را به فضایی برای نگهداری از وسایل آشپزخانه استفاده کنید پس کشوهای جانبی آشپزخانه را از قلم نیندازید.

بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

قفسه‌های روباز نگهداری از وسایل آشپزخانه

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن فضای اضافی در آشپزخانه، ایجاد فضای عمودی است. اگر بر روی دیوارتان جای خالی دارید، درست کردن چند قفسه روباز خالی از لطف نیست. قفسه‌های عمودی علاوه بر اینکه می‌توانند از وسایلتان نگهداری کنند، در صورت داشتن ظروف غذاخوری شیک یا ظروف ذخیره سازی فانتزی، می‌توانند به عنوان دکوراسیونی بر روی دیوار هم عمل کنند.

قفسه‌های روباز نگهداری از وسایل آشپزخانه

کشوی سینک یک طرفه از نکات بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

برای به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه باید از هر گوشه و کناری استفاده کنید. اگر در پیدا کردن مکانی برای نگهداری از مایع ظرفشویی و اسفنج مشکل دارید، یک کشوی سینک می‌تواند برایتان مناسب باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها با یک قوطی کنسرو در خانه دکوری شیک بسازید سر بزنید.

کشوی سینک یک طرفه

تخته‌های گیره‌دار

برای داشتن فضایی عمودی برای نگهداری از وسایل بر روی دیوار، یک تخته گیره‌دار را برای آویزان کردن قابلمه، ماهی تابه، تخته برش و کاردک در نظر بگیرید. تخته‌های گیره‌دار قابل تنظیم هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را مرتب کرد، به‌طوری که می‌توانید تا زمانی که کابینت‌های کافی برای نگهداری از وسایل تهیه کنید از این تخته گیره‌دارها استفاده کنید.

تخته‌های گیره‌دار

جای چاقوی مغناطیسی

این جاچاقویی، شیک و کاملا مدرن است. علاوه بر این این جاچاقویی مغناطیسی است و یک راه ساده برای خلاص شدن از شر جاچاقویی‌های چوبی قدیمی به حساب می‌آید. به علاوه با استفاده از آن، چاقوها همواره در دسترستان قرار دارند.

در هنگام به‌کارگیری راه‌حل‌های نگهداری از وسایل همواره سعی کنید از راه‌حل‌های کاربردی استفاده کنید نه اینکه صرفا به زیبایی آشپزخانه دقت کنید، در واقع شما باید مطمئن شوید که مواردی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌شوند در دسترس هستند. به‌عنوان مثال برخی از ظروف غذاخوری، یا سرخ کن ‌شاید فقط یکی دوبار در سال مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین می‌توانید وسایلی را که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید در بالای کابینت قرار دهید.

جای چاقوی مغناطیسی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با هر آنچه در خانه دارید، گلدان دکوری بسازید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو