به خودتان اعتماد کنید تا به آسانی موفق شوید

منبع: نمکستان

6

1401/8/28

21:18


افرادی که برای انجام کارهای مختلف به خود اعتماد ندارند به سختی به موفقیت می رسند اما افرادی که خود را باور دارند و به توانایی های خود اعتماد دارند

افرادی که برای انجام کارهای مختلف به خود اعتماد ندارند به سختی به موفقیت می رسند اما افرادی که خود را باور دارند و به توانایی های خود اعتماد دارند، در تمامی کارها تلاش خود را می کنند و توانایی خود را به کار می گیرند تا موفق شوند، شما نیز اگر به دنبال موفقیت و پیشرفت هستید، این فرصت را از دست ندهید و فعالیت خود را در حوزه انواع برنج شروع کنید تا به آسانی موفق شوید، در ادامه مطلب برخی از انواع برنج را برای شما ذکر کردیم.

برنج شیرودی

برنج شیرودی

تعیین درجه بندی برنجها بر اساس درشت دانه و ریز دانه بودن این محصولات می باشد و هر چقدر میزان یکدستی بالا باشد مرغوبیت برنج شیرودی نیز بالا می رود تنوع بالای برنجها در جهان بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل هر کدام از آنها دارای طعم و بوی خاصی می باشد.

در زندگی امروزه برنج ۸۰ درصد کالری مصرف شده در آسیا یا یک پنجم کالری مصرفی انسان در سراسر جهان را تشکیل می دهد انواع برنج پس از نیشکر (۱.۹ میلیارد تن) و ذرت (۱.۰ میلیارد تن) سومین کالای کشاورزی در سراسر جهان است.

برنج قهوه ای

برنج قهوه ای

مواد مغذی که در لیست رژیم غذایی اکثر افراد موجود می باشد برنج است که برنج قهوه ای نسبت به برنج سفید از خواص بسیاری برخوردار است که به صورت پاکستانی و هندی و با قیمت مقرون به صرفه ای در سراسر کشور و جهان خرید و فروش می شود.

برنج های قهوه ای سرشار از کربوهیدارت، و مقدار کمی پروتئین و بدون چربی می باشد که به عنوان یک غلات کامل در میان مردم شناخته شده است.

طبق گفته پزشکان تغذیه مصرف دو بار برنج قهوه ای در هر هفته  از خواص های بیشماری از جمله جلوگیری از بیماری های دیابت، فشار خون، ناراحتی قلبی، یبوست و غیره برخوردار می باشد که با بهترین قیمت روز، این محصول در عرصه بازار های داخلی و خارجی خرید و فروش می شود.

بسیاری از ما از این واقعیت آگاه هستیم که برنج قهوه ای نسبت به برنج سفید و دیگر غلات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که در حین خرید برنج های قهوه ای پاکستانی، هندی، ایرانی باید به کیفیت و فواید محصول توجه زیادی کرد.

یکی از بهترین خاصیت های برنج قهوه ای این است که می توان آن را در هر زمان از روز مصرف و به لیست مواد غذایی خود استفاده کنید. برای ناهار یک کاسه ی برنج را همرا با پروتئین و سبزیجات به عنوان یک غلات پروتئین مصرف کنید.

برنج کامفیروز

برنج کامفیروز

نسبت ترکیبی آمیلوز به آمیلو پکتین در نشاسته برنج کامفیروز اصل که توسط محتوای آمیلوز ظاهری (AC) برنج آسیاب شده نشان داده شده است، تأثیر اصلی بر فرآوری و کیفیت غذا خوردن شده است ژاپنیها و کره ایها برنج کم AC (16٪) را ترجیح می دهند و این در حالی است که فیلیپینیها، اندونزیاییها، مالزیاییها و تایلندیها برنجهای ۱۸ تا ۲۲٪ AC را ترجیح می دهند.

همان طور که اشاره کردیم هنگام برداشت محصول ممکن است استفاده از ماشین آلات به صورت نادرست باعث ترک خوردن و شکستن دانه برنج شده و در نتیجه با پایین آمدن کیفیت برنج قیمت آن نیز ارزانتر می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو