معنی اسم بارانا و متن های زیبا برای این نام دخترانه

منبع: آرگا

15

1401/8/29

00:12


معنی اسم بارانا بسیار با مسمی است. این نام برای دختران به کار می رود و به معنی “ای باران” است. باران نیز یک نام دیگر دخترانه زیبا و پرطرفدار است که به معنی “باران شدید” می باشد.

بارانا نام دختر است. نام های متعادل سازی شده نیز با این اسم وجود دارد که اغلب ریشه ایتالیایی دارند. مهم ترین معنی اسم بارانا “ای باران” است. این نام زیبا در ایران طرفداران زیادی دارد. با مسمی بودن این نام و به روز بودن یکی از علت های نامگذاری دختران ایرانی با این اسم است.

معنی اسم بارانا چیست؟

در زبان فارسی این نام زیبا به معنای “ای باران” می باشد. این نام همچنین در زبان اسپانیایی طرفدارانی دارد. در اسپانیایی این اسم نامگذاری یکی از روستاهای این کشور است. یک دهستان که در سریا قرار دارد. این روستا ۱۱۶ کیلومتر مربع مساحت داشته و ۲۱۱ نفر نیز جمعیت این روستا است.

معنی اسم بارانا

یکی دیگر از معانی با مسمی برای این اسم، معنی “مثل باران” می باشد. شما می توانید از این نام زیبا برای نامگذاری فرزند دلبندتان استفاده کنید. همچنین نام های پر معنای دیگری نیز وجود دارند که با پی بردن به معانی و فرهنگ آن ها می توانید آن را به کار بگیرید.

همانطور که اشاره شد، معنی اسم بارانا همان” ای باران و مثل باران” است. اگر می خواهید، نام هایی با همین معنی داشته باشید، می توانید از اسم های زیبایی مانند باران، و … که بسیار زیبا و با معنی هستند.

متن تبریک تولد برای بارانا:

شما می توانید از متن های زیر برای تبریک تولدها استفاده کنید. تبریک تولد با اشعار نیز ایده ای جذاب بوده که می توانید برای خوشحال کردن فرزند دلبندتان از این ایده ها استفاده نمایید. در ادامه این بخش می توانید، متن های زیبایی را مطالعه کنید.

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک بارانای من

****

آشنایی با اسم بارانا

عزیزم اکنون به جای دستانم

دو بال طلائی می خواهم

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک دختر عزیزم

****

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است…

روزی که

پلک جهان می پرید

دلم گواهی می داد

اتفاقی می افتد…

و لحظاتی بعد

فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است…

امروز روزی است که تو به دنیا آمدی…

****

شما عزیزان می توانید در آرگا با معانی دیگر اسم ها بیشتر آشنا شوید. با مراجعه به لینک های مقابل می توانید معنی اسم تابان و معنی اسم تانیا را نیز مطالعه کنید. این نام های زیبا طرفداران زیادی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو