گوشی پوکو C50؛ مشخصات، دوربین، طراحی و قیمت POCO C50

منبع: پلازا

28

1401/8/29

08:46


گوشی پوکو C50؛ مشخصات، دوربین، طراحی و قیمت POCO C50

گوشی پوکو C50 قرار است به‌عنوان یکی از گزینه‌های اقتصادی POCO، به‌زودی وارد بازار شود. با پلازا همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به آخرین اخبار منتشر شده در مورد این محصول جدید پوکو.

گوشی پوکو C50 قرار است جایگزین گوشی C40 این کمپانی شود. گوشی که در حال حاضر در بازار ایران حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی قرار است در هفته آخر ماه نوامبر معرفی و وارد بازارهای جهانی شود. البته اخبار زیادی در ارتباط با مشخصات آن منتشر نشده ولی به گفته پوکو این مدل نیز یک گوشی اقتصادی برای رقابت در بازار گوشی‌های پایین‌رده خواهد بود. در ادامه به‌صورت دقیق‌تر به بررسی مشخصات احتمالی آن خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

معرفی گوشی POCO C50

پوکو به‌صورت رسمی اعلام کرده این گوشی در اواخر ماه نوامبر عرضه می‌شود. آن‌ها همچنین مدعی شدند عملکرد دوربین این گوشی فوق‌العاده خواهد بود. همچنین این کمپانی تاکید زیادی هم بر شارژدهی گوشی داشته است. البته که تا زمان عرضه باید منتظر بمانیم و ببینیم ادعاهای پوکو تا چه اندازه رنگ واقعیت به‌خود می‌گیرند.

مشخصات شیائومی پوکو C50

این گوشی اخیرا در Google Play Console فهرست شده و براساس مشخصاتی که در آنجا برایش ثبت شده، به احتمال خیلی زیاد پوکو C50 همان ردمی A1 پلاس خواهد بود. همچنین براساس اطلاعاتی که از این گوشی در گیک‌بنچ ثبت شده، پرازنده گوشی POCO C50 همان پردازنده ردمی A1 پلاس، یعنی مدیاتک هلیو A22 خواهد بود.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که نمایشگر گوشی POCO C50 نیز یک پنل 6.52 اینچی با رزولوشن HD پلاس باشد. طراحی گوشی پوکو C50 نیز به این صورت مانند تصویر زیر و با یک ناچ قطره‌ای خواهد بود. اگر این گوشی همان ردمی A1 پلاس باشد، باتری نیز تغییری نخواهد کرد و پوکو آن را با یک باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 10 وات وارد بازار می‌کند.

مشخصات شیائومی پوکو C50

البته ممکن هم هست که گوشی مشخصات کاملا متفاوتی از ردمی A1 پلاس داشته باشد. به‌خصوص از آنجایی که پوکو C40 نمایشگر بزرگ‌تری داشت و از پردازنده ناشناخته JLQ JR510 استفاده می‌کرد؛ به همین خاطر اگر شایعاتی که در مورد شباهت پوکو C50 به ردمی A1 پلاس منتشر شدند، صحت داشته باشند، این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی از مدل C40 بالاتر برود.

دیگر شایعاتی که در مورد سخت افزار گوشی POCO C50 منتشر شده‌اند در مورد رم و حافظه هستند. به احتمال زیاد این مدل با رم 2 و 3 گیگابایتی در کنار حافظه پایه 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین شیائومی پوکو C50

در بخش دوربین ممکن است شاهد دوربین دوگانه با لنز 8 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج در این گوشی باشیم. این در حالی است که پوکو C40 از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج استفاده می‌کرد. با توجه به این که پوکو مدعی شده این گوشی دوربین بهتری دارد، احتمالا دوربین جدید، با وجود رزولوشن پایین‌تر، می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالاتری ثبت کند.

البته که براساس برخی گزارشات، پوکو C50 در بخش دوربین تغییری ندارد و از همان دوربین‌های مدل قبلی خود بهره می‌برد.

گوشی POCO C50

قیمت و تاریخ عرضه گوشی پوکو C50

همانطور که پیشتر هم گفتیم، پوکو رسما اعلام کرده که این گوشی را در هفته آخر نوامبر (اوایل آذر) معرفی خواهد کرد. در مورد قیمت گوشی POCO C50 هنوز خبری منتشر نشده است ولی بسیار بعید است که این گوشی قیمتی خیلی بالاتر از پوکو C40 داشته باشد چرا که هردو این گوشی‌ها، مدل‌های اقتصادی هستند که با هدف رقابت با گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی A04 عرضه می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو