دیدنی های کورنیش دوحه و جذابیت های گردشگری آن

دیدنی های کورنیش دوحه و جذابیت های گردشگری آن


منبع: آرگا

13

1401/8/29

10:11


کورنیش دوحه یکی از پارک های تفریحی و مهم در این شهر است. پارکی که مقصد گردشگران زیادی می باشد. از امتیازات این پارک می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

دوحه یکی از شهرهای جذاب و دیدنی در قطر است. شهری که هر ساله میزبان گردشگران و توریستان زیادی از نقاط مختلف دنیا می باشد. از مهم ترین جذابیت های این شهر می توان به مراکز خرید لاکچری و به روز اشاره کرد. شما علاقمندان در این بخش با دیدنی های کورنیش دوحه آشنا می شوید.

دیدنی های کورنیش دوحه

معرفی دیدنی های کورنیش دوحه

کورنیش تا هفت کیلومتری خلیج دوحه امتداد دارد. این محدوده شامل بخش های مختلفی بوده و هر یک از جذابیت های زیادی برای گردشگران برخوردار هستند. پارک و تفرجگاه هایی که در این محدوده واقع شده اند، بی شک توجه شما را جلب خواهند کرد. این نواحی خیابان هایی بسیار عریض و شکیل دارد. این پارک از زیباترین دیدنی های دوحه است.

آشنایی با کورنیش دوحه

کورنیش در واقع یک پارک تفریحی با تمام امکانات و مزایا است. محلی برای نشستن و تماشا کردن طبیعت زیبا که شما را ساعت ها خیره می کند. اگر بعد از یک خرید و گشت و گزار طولانی می خواهید، کمی استراحت کنید، این پارک مکان مناسبی است. حتی زمانی که می خواهید، صبح خود را با یک پیاده روی باشکوه آغاز نمایید، این پارک مکان مناسبی است. شما در این بخش امکان آشنایی با یکی از دیدنی های دوحه را خواهید داشت.

امکانات کورنیش دوحه

کورنیش چه جاذبه هایی دارد؟

این پارک دارای امکانات مناسبی برای گردشگران می باشد. دویدن، پیاده روی و اسکیت سواری از مهم ترین تفریحاتی است که شما می توانید در این پارک از آن ها لذت ببرید. در این مجموعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زیادی نیز صورت می گیرد.

پارک زیبای کورنیش دوحه

پارک کورنیش دوحه زیبا و دیدنی دارای چشم اندازهای طبیعی فوق العاده ای است. اگر می خواهید، یک نمای زیبا از شهر دوحه را مشاهده کنید، بازدید از این پارک رویایی یکی از جذابیت های آن است. زمانی که در این پارک نشسته اید، باید از برج های بلند مرکز تجاری آن بازدید کنید. موزه هنر اسلامی نیز در این نزدیکی قرار دارد و چشم اندازهای از آن مشاهده می شود.

رستوران و کافی شاپ که از مهم ترین مزایا و امتیازات این پارک محسوب می شوند، راحتی بیشتری را برای گردشگران فراهم کرده اند. در صورتی که پیاده روی می کنید، بعد از آن می توانید سری به این کافه زیبا بزنید و در مکانی دنج چند دقیقه ای را بنشینید.

مکان های دیدنی کورنیش

شما علاقمندان در لینک می توانید امکان آشنایی با مکان های دیدنی قطر را داشته باشید. کشوری سراسر زیبایی و چشم اندازهای خاص که مورد توجه علاقمندان زیادی است. این کشور چشم اندازهای گردشگری فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو