پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 ؛ 46 جایزه به کره‌ای‌ها رسید!

منبع: تکراتو

21

1401/8/29

10:37


پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 با کسب 46 عنوان در بخش نوآوری‌ها به دست آمد. این عناوین مربوط به طراحی و مهندسی دسته‌های مختلف محصولات فناوری است.

پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 ؛ 46 جایزه به کره‌ای‌ها رسید!

پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 با کسب 46 عنوان در بخش نوآوری‌ها به دست آمد. این عناوین مربوط به طراحی و مهندسی دسته‌های مختلف محصولات فناوری است.

سامسونگ در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت جوایز متعددی را در بخش نوآوری CES 2023 انجمن فناوری‌های مصرفی (CTA) دریافت کرده است. جوایز نوآوری CES 2023 برنامه‌ای است که به طراحی و مهندسی‌های برجسته در دسته‌های مختلف محصولات فناوری مصرفی اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: تراشه پرچمدار اگزینوس تا سال 2025 عرضه می‌شود؛ محصول مشترک سامسونگ، گوگل و AMD

پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023

46 محصول و خدمات سامسونگ جوایز نوآوری CES 2023 را دریافت کردند و سه مورد از آنها توسط CTA به عنوان بهترین محصولات نوآوری معرفی شدند. سامسونگ در نتیجه سرمایه‌گذاری در اجرای ایده‌های جسورانه و همچنین استفاده از مواد پایدار، با تأکید بیشتر بر افزایش بهره‌وری انرژی و بازیافت مسئولانه، در دسته‌های مختلف برنده این جوایز شد. سامسونگ همچنین به دلیل تلاش در جهت کاهش انتشار کربن در اقتصادهای بزرگی مانند چین، اروپا و ایالات متحده، به لطف استفاده 100 درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر در همه تاسیسات این مناطق، افتخاراتی را کسب کرد.

پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023

برخی از افتخارات سامسونگ معطوف به تراشه امنیتی S3B512C سامسونگ بود که به دلیل ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌اش، از جمله حسگر اثرانگشت یکپارچه، عنصر امنیتی (SE) و پردازنده امن (SP) در یک تراشه بهترین عنوان را در رده امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی شخصی کسب کرد.

گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فلیپ 4 نسخه سفارشی و گلکسی زد فولد 4 در دسته‌های تصویربرداری دیجیتالی، عکاسی و دستگاه‌ها و لوازم جانبی موبایلی شناخته شدند. آنها به دلیل طراحی‌های نوآورانه، حالت FlexCam و سایر ویژگی‌های قدرتمند منتخب شدند. سری گلکسی واچ 5 سامسونگ همچنین به دلیل دوام بیشتر، ردیابی سلامت پیشرفته، ویژگی‌های مبتنی بر موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS)، باتری با دوام طولانی و حسگر فعال زیستی پیشگامانه، در دسته‌های سلامت دیجیتال و فناوری پوشیدنی مورد تقدیر قرار گرفت.

SmartThings Energy سامسونگ جایزه‌ای را در بخش نرم‌افزار و برنامه‌های موبایل به خاطر ارائه قابلیت‌هایی برای مصرف‌کنندگان خود مانند استفاده هوشمندانه از فناوری‌های متصل به یکدیگر و کمک به کاهش مصرف انرژی خانه دریافت کرد. همچنین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ در بخش تصویربرداری و عکاسی دیجیتال افتخاراتی را کسب کرد. این دوربین دارای کوچکترین فناوری پیکسل در میان دوربین‌های موبایل بوده و سنسور 200 مگاپیکسلی آن دقیق‌ترین جزئیات را از تصاویر ارائه می‌دهد.

برای مشاهده لیست کامل جوایز و تقدیرنامه‌هایی که از پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 به دست آمده است، می‌توانید به منبع این گزارش مراجعه کنید. CES تأثیرگذارترین رویداد فناوری در جهان است و سال 2023 از 5 تا 8 ژانویه (15 تا 18 دی ماه) در لاس‌وگاس، نوادا با تمرکز اصلی بر پایداری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیروزی بزرگ سامسونگ در CES 2023 با کسب جوایز فراوان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو