بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان


منبع: فوت و فن

644

1401/8/29

10:40


با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان قصد داریم در این مطلب به زیباترین و بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان در ایران و جهان بپردازیم.

بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان قصد داریم در این مطلب به زیباترین و بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان در ایران و جهان بپردازیم. همانطور که می‌دانید در فصول مختلف شهرهای توریستی آب و هوای متفاوتی دارند که باعث می‌شود مسافران با توجه به علاقه خود نسبت به سرد یا گرم بودن آن شهر اقدام به سفر کنند.
اما با آمدن فصل زمستان افرادی که علاقه‌مند به سفر در این فصل دوست داشتنی هستند اقدام به جستجو در مورد بهترین مقاصد گردشگری می‌کنند. از جمله زیباترین مکان‌های گردشگری در ایران می‌توان به شهرها و جزایر جنوبی ایران اشاره کرد که در فصل زمستان دارای هوایی بسیار معتدل و مطبوع هستند و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به این شهرها سفر می‌کنند. همچنین از جمله شهرهای خارجی می‌توان به دبی (امارات)، پوکت (تایلند)، کبک (کانادا) و دیگر کشورها از جمله سنگاپور و استرالیا برای سفر در فصل زمستان اشاره کرد.
در ادامه به معرفی این مکان‌های زیبا و پر طرفدار خواهیم پرداخت. همچنین شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما این مقاصد به سایت چارتر 118 که یکی از ارزانترین سایت‌های فروش بلیط هواپیما است و سابقه درخشانی در فروش انواع بلیط هواپیما دارد مراجعه کنید تا با کمترین قیمت سفری دلنشین و خاطره انگیز را تجربه کنید.

بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

لیست بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان:

  • کیش
  • قشم
  • دبی
  • کبک
  • پوکت

جزیره کیش | زیبا و ماندگار

کیش در زمستان

اولین گزینه که همیشه در فصول سرد سال به ذهنمان می‌آید جزیره زیبا کیش است. این جزیره واقع در جنوب ایران است و در استان هرمزگان قرار دارد. هوای بسیار خنک و معتدلی که این جزیره در فصل زمستان دارد باعث شده که بهترین مقصد گردشگران باشد. همچنین امکانات و مکان‌های گردشگری متفاوتی که این جزیره دارد زیبایی آن را دو چندان می‌کند از جمله شهر زیر زمینی کاریز که بالغ بر 570 میلیون سال قدمت دارد، کشتی یونانی که یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی کیش است مخصوصا در زمان غروب آفتاب نما بسیار زیبایی دارد، پارک دلفین‌ها، پارک پرندگان، صخره‌های مرجانی همچنین تفریحات دریایی مانند اسکی روی آب، غواصی زیر آب، جت اسکی و پاراسیلینگ که تمامی این‌ها این جزیره را متمایز از دیگر مکان‌های گردشگری می‌کند.

شما را دعوت به خرید ارزانترین بلیط چارتر کیش از سایت چارتر 118 می‌کنیم.

قشم | مقصدی داغ در زمستان

اما بپردازیم به نگین گردشگری خلیج فارس جزیره قشم که در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره به دلیل نزدیکی به خط استوا در بهار و تابستان به شدت گرم می‌باشد ولی در فصل و پاییز و زمستان به بهشت خلیج فارس مبدل می‌شود. جزیره قشم به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری گوناگونی که دارد همچنین مراکز خرید معروف خود محبوبیت فراوانی در بین ایرانیان دارد. از جمله زیباترین و بهترین جاهای دیدنی قشم می‌توان به ساحل لارک، مجتمع تفریحی و گردشگری هامون، تنگه چاهکوه و جنگل حرا اشاره کرد. همچنین مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار ستاره و الماس مال از بهترین مراکز خرید قشم به شمار می‌آیند.

دبی | لوکس‌ترین شهر خاورمیانه

دبی در زمستان

اما اگر بخواهیم در مورد شهرهای نزدیک به ایران صحبت کنیم طبیعتا از یکی از پیشرفته‌ترین و زیباترین شهرها یعنی دبی نمی‌توانیم بگذریم. این شهر واقع در کشور امارات است و جزء توریستی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید. این شهر به دلیل وجود معماری شگفت انگیز و آسمان خراش‌های جذابی که دارد هر ساله تعداد بیشماری از مسافران را در سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است. کشور امارات نیز به دلیل آب و هوای گرم و خشکی که دارد، بهترین زمان سفر به آن فصول پاییز و زمستان است. از جمله زیباترین جاذبه‌های آن می‌توان به برج خلیفه، آبنما دبی، برج العرب، پارک آبی آتلانتیس، موزه دبی و آکواریوم دبی اشاره کرد. سفر به این شهر زیبا رو حتما در برنامه خود داشته باشید.

برای خرید بلیط لحظه آخری دبی با پایین‌ترین قیمت کلیک کنید.

کبک کانادا | زیبا و ماندگار

ایالت کبک که در کشور کانادا قرار دارد یکی از جذاب‌ترین شهر‎های این کشور به حساب می‌آید. این شهر تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی دارد و مخصوص کسانی است که به یک شهر زیبا برای مسافرت نیاز دارند. از جمله جاهای دیدنی این شهر می‌توان به کارناوال زمستانی کبک اشاره کرد که در آن انواع تفریحات زمستانی و رویدادهای فرهنگی برگزار می‌شود، کاخ فرونتوناس، موزه تمدن، سیتادل و ساختمان پارلمان اشاره کرد.

پوکت تایلند

پوکت تایلند در زمستان

تایلند کشوری زیبا و دوست داشتنی که همیشه گردشگران زیادی را مجبور به سفر کرده است. جزیره پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند است و تمامی ویژگی‌هایی که یک منطقه توریستی باید داشته باشد در خود جای داده است. بهترین زمان سفر به پوکت از اوسط پاییز شروع می‌شود و تا اواخر زمستان ادامه دارد زیرا در آن زمان پوکت در بهترین شرایط آب و هوایی به سر می‌برد. از جمله جاهای دیدنی پوکت می‌توان به خلیج فانگ نگا، معبد وات چالونگ، ساحل پاتونگ و آکواریوم پوکت اشاره کرد.

چارتر 118 | پیشرو در فروش انواع بلیط هواپیما

و در پایان برای سفر به هر کدام از شهرهای گفته شده و همچنین دیگر شهرهای زیبا داخلی و خارجی نیاز به تهیه بلیط هواپیما با قیمتی اقتصادی و به صرفه است. برای این موضوع ما به شما وبسایت رسمی چارتر 118 را معرفی می‌کنیم. چارتر 118 با بیش از یک دهه تجربه در فروش انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی توانسته محبوبیت بالایی را در این زمینه در بین مسافران خود پیدا کند. همچنین شما برای رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی و تورهای گوناگون می‌توانید به این سایت به آدرس charter118.ir مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو