دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت ۱۳ سیزدهم 13 از ویدائو

منبع: شبونه

39

1401/8/29

14:16


دانلود کامل سریال بیگناه سیزدهم 13 | قسمت ۱۳ سریال بی گناه همراه با کیفیت اصلی از فیلیمو و لینک مستقیم سریال بی گناه از ویدائو را در این صفحه ببینید. دانلود کامل سریال بیگناه سیزدهم 13 نام : سریال بی گناه کارگردان : مهران احمدی ژانر : خانوادگی و اجتماعی پخش کننده:  فیلیمو قسمت: …

دانلود کامل سریال بیگناه سیزدهم 13 | قسمت ۱۳ سریال بی گناه همراه با کیفیت اصلی از فیلیمو و لینک مستقیم سریال بی گناه از ویدائو را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت ۱۳ سیزدهم 13

دانلود کامل سریال بیگناه سیزدهم 13

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 13
دانلود : دانلود قسمت سیزدهم با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

درباره سریال بی گناه

قسمت 13 سریال بی گناه منتشر شد و ادامه داستان این سریال برای مخاطبان آن بسیار هیجان انگیز پیش میرود آقای مصطفی کیایی خیلی خوب میداند که داستان کارهایش را چگونه پیش ببرد که مخاطبان داستان با هیجان دنبال کنند.

با تحلیل دقیق سریال‌های بی‌گناه و هم‌گناه می‌توان متوجه شد که داستان و محتوای اصلی هر دو سریال با یکدیگر متفاوت است. ولی با این حال بسیاری از عوامل پشت صحنه سریال هم‌گناه و بی‌گناه، مشترک هستند. «محسن کیایی» در سریال هم‌گناه نویسنده و بازیگر سریال است. او همچنین در سریال بی‌گناه به عنوان بازیگر و سرپرست نویسندگان فعالیت می‌کند. «مصطفی کیایی» کارگردان «سریال هم‌گناه» بوده و تهیه کننده سریال بی‌گناه است.

«محسن کیایی» هنر بسیار زیادی در فیلمنامه نویسی دارد و داستان‌هایی با موضوعات جالب و پر پیچ و خم را مطرح می‌کند. قسمت‌های اول این سریال برای شما مانند معما هستند و شما را ترغیب می‌کنند تا پایان ماجرا سریال را دنبال کنید. به طور کل سریال بی‌گناه داستان جدیدی دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان پایان آن را حدس زد. داستان علاقه همزمان دو دوست به یک دختر و کنار کشیدن یکی از آنها به نفع دیگری، یک خط داستان تکراری در فیلم و سینمای ایران است. ماجرایی که معمولا پایان خوشی ندارد. در سریال «بی گناه» این خط داستانی در گذشته شخصیت‌ها روایت می‌شود و به همین دلیل پرده‌برداری از این ماجرای عشقی و روایت قصه در گذشته بخشی از قسمت هشتم سریال «بی گناه» را به خود اختصاص داده بود. پیش از این و در قسمت‌های قبل داستان کشته شدن بهرام و پس از آن خواستگاری رشید از ابریشم و ازدواج آنها روایت شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو