لذت‌بخش‌ترین زمستان در روستاهای اطراف اصفهان

لذت‌بخش‌ترین زمستان در روستاهای اطراف اصفهان


منبع: دلتا پیام

50

1401/8/29

15:02


وجود زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان سبب شده است که شهر اصفهان در فصل زمستان نیز با گردشگران بسیار زیادی مواجه گردد.

لذت‌بخش‌ترین زمستان در روستاهای اطراف اصفهان

وجود زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان سبب شده است که شهر اصفهان در فصل زمستان نیز با گردشگران بسیار زیادی مواجه گردد. در شهر اصفهان علاوه بر وجود انواع جاذبه‌های طبیعی و گردشگری درون شهری بی‌نظیر و خارق‌العاده، می‌توان شاهد روستاهای شگفت‌انگیزی نیز بود. این روستاها در کنار جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده، مردمان خونگرم و مهمان‌پذیری هم دارند. آن‌ها با آغوش گرم پذیرای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی خواهند بود. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان

در اصفهان می‌توانید شاهد بسیاری از روستاهای خارق‌العاده باشید که هر کدام از آن‌ها جذابیت بی‌نظیری را در بر دارند. در برخی از این روستاها می‌توانید شاهد

  • آبشارهای شگفت‌انگیز
  • بناهای نوستالژی
  • تفریحات آبی
  • پیست اسکی
  • طبیعت خیره‌کننده

و غیره باشید. همچنین در کنار آثار طبیعی خارق‌العاده و آثار باستانی ارزشمند، می‌توانید از محصولات ارگانیک نیز استفاده کنید. بنابراین به راحتی می‌توانید خالق یک سفر جذاب، خاطره‌انگیز و تکرارنشدنی باشید. این سفر در کنار خاطرات شیرین و به یاد ماندنی، می‌تواند سرشار از درس‌های زندگی نیز باشد.

روستاهای اطراف اصفهان

روستای سرخ از جذاب‌ترین روستاها در اطراف اصفهان

اگر بخواهیم به یکی از زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان اشاره کنیم، می توان از روستای سرخ یا همان روستای ابیانه یاد کرد. این روستا به جهت برخورداری از خاک سرخ رنگ، به این نام معروف شده است. اگر در فصل زمستان به این روستا مراجعه نمایید، یک معماری خارق‌العاده از دوران سلجوقی، صفوی و قاجاریه را خواهید دید.

کوچه و پس‌کوچه‌های این روستا یک تصویر خارق‌العاده و حیرت‌انگیز را برای شما به همراه خواهند داشت. در این روستا می‌توانید شاهد بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مختلف، همچون

  • موزه مردم‌شناسی
  • آب‌انبار
  • انواع زیارتگاه‌ها
  • آتشکده هارپاک
  • قلعه‌ها

و بسیاری از چشمه‌ها و باغ های سرشار از درختان سر به فلک کشیده، باشید. این روستا یکی از جاذبه‌های پرطرفدار گردشگری در فصل زمستان در استان اصفهان، به شمار می‌رود. همچنین در این روستا می‌توانید شاهد بسیاری از محصولات ارگانیک باشید که طرفداران بسیار زیادی را در بر دارد.

روستای سرخ ابیانه

روستای چادگان

در بین انواع زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان، نام روستای چادگان می‌درخشد. این روستا از زمستان‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی برخوردار است. جذابیت این روستا با بارش برف و سفید شدن یکدست فضا از نوک کوه تا ساحل زاینده رود، دو چندان خواهد شد. اگر به دنبال تجربه لذت‌بخش مشاهده یک منظره تکرار نشدنی و خاص هستید، می‌توانید در فصل زمستان به روستای چادگان بروید.

چادگان

فریدون‌شهر و پیست اسکی

از انواع زیباترین روستاهای اطراف اصفهان در زمستان، می‌توان به نام فریدون‌شهر نیز اشاره نمود. پیست اسکی فریدون‌شهر، یکی از مکان‌های گردشگری فوق‌العاده در فصل زمستان برای گردشگران به شمار می‌رود.

در این پیست اسکی می‌توان شاهد بسیاری از تفریحات فوق‌العاده هیجان‌انگیز و پرنشاط بود که اغلب مورد توجه مخاطبین قرار می‌گیرد. این پیست اسکی شیب نسبتا زیادی دارد که یک تیوپ سواری فوق‌العاده و اسکی ایده‌آل را به همراه خواهد داشت. هر ساله در این پیست اسکی جشنواره‌های شلوغ و پرنشاطی برگزار می‌شود.

فریدون‌شهر

روستای کرد علیا

یکی دیگر از روستاهای اطراف اصفهان روستای کرد علیا است که سالانه با گردشگران بسیار زیادی در فصل زمستان مواجه می‌شود. این روستا از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منحصربه‌فردی برخوردار است که قدمت آن به دوران بسیار دور باز می‌گردد. بنابراین این منطقه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان در فصل زمستان، شناخته می‌شود.

از جمله جاذبه‌های گردشگری در این روستا می‌توان به شهر زیرزمینی کرد علیا اشاره نمود. در این روستا می‌توان شاهد بسیاری از جاذبه‌های فوق‌العاده گردشگری، از جمله

و همچنین آبشار کرد علیا بود. هر کدام از این مکان‌ها در زمستان زیبایی خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارد که چشم‌ها را به سمت خود خیره نگه می‌دارند. اگر به روستاهای دیدنی ایران علاقه دارید، با ۳ روستای بی‌نظیر جاده چالوس آشنا شوید را بخوانید.

کرد علیا

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری پاییز در تهران کجا برویم؟ را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو