آزمون بینایی: آیا می توانید در طول 11 ثانیه مادر کودک را پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

36

1401/8/29

16:33


آزمون بینایی مادر کودک: در این آزمون شما باید مادر کودک را که جایی در تصویر پنهان شده است پیدا کنید. کارشناسان می گویند اگر بتوانید…

آزمون بینایی: آیا می توانید در طول 11 ثانیه مادر کودک را پیدا کنید؟

آزمون بینایی مادر کودک: به یک آزمون بینایی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون شما باید مادر کودک را که جایی در تصویر پنهان شده است پیدا کنید. کارشناسان می گویند اگر بتوانید مادر کودک را در طول 11 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید، بینایی عالی دارید. اکنون با انجام این چالش توهم نوری، بینایی خود را بیازمایید!

برای شما: تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

توهم نوری چیست؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه معماها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

آیا می خواهید بینایی خود را محک بزنید؟ پس، بیایید شروع کنیم.

برای شما: آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

آزمون بینایی مادر کودک

به تصویر زیر نگاه کنید، فقط 11 ثانیه زمان تا مادر کودک را پیدا کنید!

کودک

تصویر فوق یک نقاشی قدیمی است که در آن می توانید کودکی را ببینید که یک شیشه شیر در دست دارد. احتمالا گرسنه است و به دنبال مادرش می گردد. چالش پیش روی شما این است که در طول 11 ثانیه یا کمتر مادر کودک را پیدا کنید.

کودکان زمانی که گرسنه هستند گریه می کنند. اگرچه شیشه شیر کودک پر است، اما او به مادرش نیاز دارد. اگر نوزادان، مادر خود را نبینند، بسیار مضطرب می شوند. به هر حال، آیا می توانید مادر کودک را پیدا کنید؟

.

.

.

.

برای شما: آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

.

.

.

.

.

 

زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید مادر کودک را پیدا کنید؟

ما معتقدیم افرادی با بینایی عالی مادر کودک را پیدا کرده اند. شما چطور؟

برای شما: پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

جواب آزمون بینایی مادر کودک

جواب آزمون بینایی مادر کودک: اگر با دقت نگاه کنید، به نظر می رسد که کودک لباسی شبیه روسری پوشیده و شیشه شیر را در دست چپ خود گرفته است. به محض اینکه تصویر را به سمت راست بچرخانید، مادر کودک را خواهید دید. شکل صورت مادر به وضوح آشکار خواهد شد.

مادر کودک

امیدواریم از انجام آزمون بینایی مادر کودک لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید مارد کودک را در طول 11 ثانیه یا کمتر پیدا کنید؟

برای شما: معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید: 

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

آزمون بینایی تمساح: فقط ۱۵ ثانیه زمان دارید تا تمساح را پیدا کنید!

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

تست بینایی: آیا می توانید زن و کودک را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهید؟

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو