بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟


منبع: برترین ها

21

1401/8/29

18:21


بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران راهی سریع و آسان برای داشتن چهره ای جوان تر برای شما باز می کند تا از زبایی خود لذت ببرید. اگر به دنبال یک مرکز هایفوتراپی در تهران هستید این مطلب را از دست ندهید.

یکی از راه هایی که بسیار ایمن و مؤثر برای جوان سازی پوست بدن و صورت می توان به هایفوتراپی اشاره کرد. شما از این روش می توانید برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، رفع چین و چروک و حتی برای شکستن چربی های بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هایفوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به اتاق عمل و مراقبت های بالینی سفت و سخت نیز نخواهد داد. این کار در کلینیک ها بسیاری از انجام خواهد شد.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

فواید هایفوتراپی

قبل از پرداختن به بهترین کلینیک در خصوص هایفوتراپی بهتر است با فواید انجام هایفوتراپی بیشتر آشنا شوید. این فواید عبارت اند از:

  • جوانسازی پوست و زیبایی صورت
  • بهبود گردش خون
  • بازگرداندن سفتی پوست و لیفت پوست
  • تقویت سلول های پوست
  • کاهش حجم کیسه های زیر چشم
  • بهبود آکنه و جای جوش
  • کاهش چانه دوتایی یا گردن مضاعف (تجمع چربی در گردن)
  • بهبود رنگ چهره و سفید شدن پوست
  • کاهش ظاهر چین های صورت
  • صاف کردن پوست
  • سفتی نواحی گردن و گونه ها
  • کاهش سنگینی پلک ها
  • بهبود استحکام عضلات

مدت زمان درمان هایفوتراپی چقدر است؟

یکی از اصلی ترین سؤالاتی که در کلینیک های هایفوتراپی پرسیده خواهد شد این است که مدت زمان درمان در هنگام انجام این روند چه مدت است. برای پاسخ به این پرسش می توان گفت که بسته به تعداد مناطقی که تحت درمان قرار می گیرد دارد، این روند می تواند در حدود 30 الی 90 دقیقه توسط متخصص انجام شود. شما در روند هایفوتراپی نیازی به هیچ نوه دوره نقاهت ندارید و عوارض خاصی را نیز تجربه نخواهید کرد. بیماران نتایج این روند را بلافاصله بعد از درمان مشاهده خواهند کرد و بعد از انجام این کار می توانند به کارهای روزمره خود برسند. برای نتیجه بهتر در این دوره درمانی بهتر است 1 الی 2 جلسه درمانی را انجام دهید.

ویژگی‌های بهترین مرکز هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران دارای ویژگی هایی است. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران دارای مجوزهای لازمه است

درست است که این روش درمان غیر تهاجمی می باشد اما نیاز به یک متخصصی است که تبحر بالایی را در این حوزه داشته باشد. هایفوتراپی یکی از روش های درمانی پزشکان است که باید توسط پزشکان متخصص انجام شود که دوره های آموزشی لازمه را دیده اند و کار را دستگاه هایفوتراپی را به خوبی بدانند.

  • پزشک متخصص باید در تمامی مراحل هایفوتراپی حضور داشته باشد

 بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران، یعنی کلینیک دکتر لیلا رحیمی، کلیه مراحل این روش درمان را توسط متخصصین این حوزه و تحت نظارت مستقیم پزشک انجام خواهد شد. مراحل انجام این روند درمانی می توان به مشاوره، معاینه و اجرای این روش اشاره کنیم. در کلینیک کسی به جر پزشکان متخصص نمی توانند مشاوره های درستی را به بیماران خود بدهند که این کار نیازمند به معاینه دقیق از پوست می باشد. این روش درمان نیازمند به شناخت و تسلط بالایی در مناطق تحت درمان و آناتومی آن منطقه ها دارد.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

به همین دلیل استفاده از دستگاه های هایفوتراپی نیازمند به یک پزشک متخصص دارد که در کنار این پزشک شما باید شاهد تکنسین ها و سایر افراد تیم درمانی باشید. امروزه شاهد این هستیم که هایفوتراپی توسط افرادی انجام می شود که غیر پزشک هستند به عنوان مثال در کلینیک های غیر معتبر، آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و... انجام می شود. در خصوص این موضوع بهتر است دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. دستگاه هایی که با استفاده از آن هایفوتراپی انجام می شود به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از: یکی از دستگاه ها خانگی و غیر پزشکی هستند و دیگری دستگاه های بالینی و یا Medical Grade نام دارد. دستگاه های خانگی را می توان در خانه ها، سالن ها، مراکز دیگر استفاده می شود اما شما اجازه این را ندارید که از دستگاه های سطح بالینی در خانه استفاده کنید و فقط آن ها در کلینیک های مجاز مشاهده خواهید کرد.

به این نکته توجه داشته باشید زمانی هایفوتراپی بهترین نتیجه خود را نشان می دهد که از دستگاه های بالینی برای این نوع درمان ها استفاده کنید. برای آن که شما مطمئن شوید که کلینیک شما از دستگاه های سطح بالینی استفاده می کند باید به دو نکته ذیل توجه داشته باشید:

تعداد جلساتی که این درمان نیازمند است حداکثر 1 بار در هر 6 ماه می باشد. اگر در کلینیکی که شما مراجعه کرده اید به شما بگوید که هر ماه و یا هر دو هفته یک بار نیازمند به مراجعه برای جلسات درمانی هستید این را بدانید که دستگاهی که آن ها استفاده می کنند دستگاه بالینی نمی باشد.

 

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

همین حالا تماس بگیرید.

زعفرانیه

۰۲۱-۲۶۸۵۹۱۴۹

هروی

۰۲۱-۲۲۹۸۱۱۸۳

معیارهای بهترین پزشک در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

هنگام انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران شما باید پزشک آن ها را نیز مورد بررسی قرار دهید، برخی از معیارهای بهترین پزشکان عبارت اند از:

  • فعالیت موفق در زمینه هایفوتراپی

همیشه افراد برای انتخاب بهترین پزشک در این حوزه به دنبال سابقه کاری و موفقیت هایی هستند که پزشک به دست آورده است. متخصصی که در مدت طولانی در این حوزه فعالیت داشته اند می توانند به عنوان بهترین پزشک متخصص در حوزه هایفوتراپی انتخاب شوند و دیگر شما نگران نتیجه این روند درمانی و نتیجه های غیر دلخواه را به دست نخواهید آورد.

  • مشاهده نمونه های انجام شده هایفوتراپی

متقاضیانی که قصد انجام جوان سازی صورت و یا پوست خود را دارند و یا جراحی های زیبایی را انجام می دهند، نمونه کارهایی که این متخصصین در این حوزه بیرون داده اند را مورد بررسی قرار می دهند. این کار باعث خواهد شد تا شما از روندی که پزشک آن را برای متقاضیان خود انجام می دهند را به صورت کامل خبردار شوید و سطح توقع خود را از آن پزشک به دست آورید. بعد از مشاهده نتیجه کارهای پزشک می توانید به مطب مراجعه کنید تا از شرایط و تجهیزات این روند به صورت کامل اطلاع به دست آورید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

  • به روز بودن دکتر

پزشکان متخصصی که در این زمینه موفقیت به دست آورده اند سعی دارند که همیشه روش های جراحی و اقدامات زیبایی خود را به روز نگه دارند، این در حالی است که در کنار این موضوع از بهترین تجهیزات پزشکی نیز استفاده می کنند. متخصصین در زمینه پوست و زیبایی معمولاً با تحول های بیشتری نسبت به دیگر زمینه ها رو به رو می باشند. این روند درمانی تقریباً یکی از جدیدترین روش های لیفت صورت تلقی می شود. در نتیجه پزشکی که در این زمینه در حال فعالیت است سعی دارد دانش خود را به روز نگه دارد. این متخصصین همیشه بهترین نتیجه را به بیماران خود هدیه می دهند و عارضه کمتری نیز برای آن ها به جای خواهند گذاشت.

  • دارای برخورد صمیمانه با مراجعه کنندگان

بسیاری از افراد برای انتخاب متخصصین خود به رفتار آن ها توجه ویژه ای انجام می دهند، به صورتی که اولین انتخاب این افراد رفتار صمیمانه پزشک با متقاضیان خود می باشد. ایجاد یک رابطه دوستانه با پزشک این کمک را می کند تا روند جوان سازی پوست و صورت به خوبی به انتها برسد و در صورتی که مشکلی به وجود آمد به آسانی بتوانند آن را برطرف کنند.

یک کلینیک خوب، قیمت‌های منطقی دارد

هنگام انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران به این توجه داشته باشید باید قیمت های آن ها به صورت استاندارد و معقول باشد. در تعیین قیمت نهایی این روش درمانی عوامل بسیار زیادی دخیل است که در ادامه به مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

  • بسیاری از لوازم مصرفی هایفوتراپی باید تعویض شوند

دستگاه هایی که با استفاده از آن درمان به روش هایفوتراپی انجام می شود دارای کارتریج هایی می باشند که با تعداد شات های محدود طراحی شده است. این به این معنا است که این دستگاه ها بعد از تعداد مشخصی شلیک پرتوی صوتی عمر این کارتریج ها به پایان خواهد رسید و کلینیک باید به تعویض آن ها بپردازد. این کارتریج ها فقط یکی از لوازم مورد استفاده برای متخصصین در این روش درمان است و تعداد زیادی از لوازم مصرفی دیگری نیز هستند که نیازمند به تعویض مداوم آن ها هستند.

  • دستگاه‌های هایفوتراپی نیاز به تعمیرات و بازبینی دوره‌ای دارند

دستگاه های هایفوتراپی به صورت منظم باید توسط نمایندگی مورد تعمیر و بازبینی قرار بگیرد تا به درستی کار کنند و این امر باعث ایمن تر شدن این روش درمان می باشد. بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران یعنی کلینیک دکتر لیلا رحیمی، اهمیت این مسئله را خبردار می باشند و سعی در این دارند که از صحت عملکرد دستگاه هایی که با استفاده از آن روش های درمانی مختلف انجام می دهند را دارند.

طبق نکاتی که گفته شد، کلینیک زیبایی دکتر لیلا رحیمی به عنوان یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران شناخته می‌شود. کلینیک دکتر لیلا رحیمی، خدمات زیر را نیز ارائه می‌دهد:

دکتر لیلا رحیمی

  • تزریق بوتاکس به شیوه ADVANCE
  • اصلاح ریزش مو و رویش مجدد مو به شیوه مدرن
  • مدلینگ صورت به شیووه غیر جراحی
  • میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ
  • لیفتینگ صورت به شیوه غیر جراحی
  • جوانسازی به روش هایفوتراپی
  • درمان واریس و عروق سطحی
  • خدمات فیشیال پوستی تحت نظر پزشک
  • تزریق انواع فیلر

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

همین حالا تماس بگیرید.

زعفرانیه

۰۲۱-۲۶۸۵۹۱۴۹

هروی

۰۲۱-۲۲۹۸۱۱۸۳

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@dr_leylarahimi

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

برای مشاوره و نوبت دهی در واتساپ پیغام بگذارید.

زعفرانیه

۰۹۰۳۹۲۰۴۳۴۳

هروی

۰۹۰۵۶۲۴۸۰۰۱

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

 شعبه۱: خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی، جنب مدرسه دی (زعفرانیه)، برج زعفرانیه، پلاک ۵، واحد ۴۰۱، طبقه ۴

شعبه۲: میدان هروی، خیابان وفامنش، ابتدای خیابان مکران شمالی، ساختمان پزشکان حکیمان، جنب داروخانه تسنیم، پلاک ۱۸، طبقه اول، واحد پوست و زیبایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو