بعد از پارگي بكارت چه کنیم ؟ { ویژه خانم ها✔}

منبع: همسرتایم

72

1401/8/29

19:23


بعد از پارگي بكارت چه کنیم ؟ اولین رابطه جنسی نیازمند آماده سازی قبل از دخول است به این معنا که یک همسر شما وظیفه دارد نسبت…

بعد از پارگي بكارت چه کنیم ؟ { ویژه خانم ها✔}

Rate this post

بعد از پارگي بكارت چه کنیم ؟

اولین رابطه جنسی نیازمند آماده سازی قبل از دخول است به این معنا که یک همسر شما وظیفه دارد نسبت به پیش نوازی و معاشقه به درستی عمل کند و دخول را با عجله انجام ندهد. در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که بعد از پارگي بكارت چه کنیم خواهیم پرداخت.

بهتر است بعد از اینکه معاشقه و پیش نوازی انجام شد اقدام به دخول آن هم به آرامی توسط مرد انجام شود و بعد از خونریزی کم از ناحیه واژن خانم ، با یک دستمال تمیز خون را تمیز کنید.

همچنین بخوانید:

مراقبت های بعد از اولین رابطه

چند روز بعد از پریودی امکان بارداری هست

 

بهتر است بعد از پاره شدن پرده بکارت ، کمی استراحت کنید و از لباس زیر نخی استفاده کنید چرا که به دلیل رطوبتی که واژن ایجاد می کند نباید از لباس های بی کیفیت استفاده کنید که باعث عفونت شود.

ادرار کردن بعد از اتمام رابطه جنسی نیز می تواند به سلامت دستگاه تناسلی شما کمک کند.

همچنین یادتان باشد که از دستمال مرطوب جهت تمیز کردن ناحیه واژن استفاده نکنید زیرا به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در این دستمال ها باعث ورود باکتری و میکروب به واژن شما که ممکن است هنوز کمی خونریزی داشته باشد ، شود.

دوش آب گرم و نوشیدن آب نیز به شما کمک می کند که با نشاط شوید.

 

اولین باری که رابطه جنسی را تجربه می کنید می تواند بسیار ناراحت کننده، بسیار سرگرم کننده، واقعا افتضاح یا همه موارد فوق باشد. 

مهم نیست که در فیلم‌ها چه چیزهایی دیده‌اید یا از دوستانتان در مورد آن چه شنیده‌اید ، چیزهایی وجود دارد که هیچ‌کس در مورد رابطه جنسی به شما نمی‌گوید، مانند احساسی که ممکن است بعد از آن داشته باشید یا دردی که ممکن است در طول اولین رابطه جنسی تجربه کنید.

 

واکنش‌های بسیار متفاوتی وجود دارد ، چه احساسی و چه فیزیکی، برای اولین بار رابطه جنسی، که همگی کاملا طبیعی هستند. 

 

رابطه جنسی از نظر ذهنی و همچنین جسمی انجام می شود.” بنابراین اگر احساس تنش یا ترس می کنید، چیزی که اکثر دختران برای اولین بار احساس می کنند. لذت بردن از تجربه شما می تواند واقعا دشوار باشد. علاوه بر این، تغییرات هورمونی شما ممکن است منجر به تغییرات عاطفی مثل گریه کردن شود.

سعی کنید با همسرتان درباره اولین رابطه جنسی که قرار است تجربه کنید صحبت کنید و از او بخواهید که مواردی که مد نظر شما هست را رعایت کند.

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه بعد از پارگي بكارت چه کنیم اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

نظرات


تصویری


ویدئو