چرا روبیکا بالا نمیاد 1401 { رفع ریپورت }

منبع: همسرتایم

7

1401/8/29

19:30


چرا روبیکا بالا نمیاد 1401 در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چرا روبیکا بالا نمیاد 1401 پاسخ می دهیم.   همچنین بخوانید: نحوه…

چرا روبیکا بالا نمیاد 1401 { رفع ریپورت }

Rate this post

چرا روبیکا بالا نمیاد 1401

در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چرا روبیکا بالا نمیاد 1401 پاسخ می دهیم.

 

همچنین بخوانید:

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

مدت زمان تاثیر قرص خواب آلپرازولام

 

 

ما چندین راه را به شما معرفی می کنیم که می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. اگر کانال ندارید یا از این اپلیکیشن درآمدی ندارید، بهترین و مطمئن ترین راه حل گذراندن وقت است. حداقل 2 هفته و حداکثر 3 ماه طول می کشد تا از انسداد خارج شوید و بتوانید مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهید. این راه حل را می توان اصلی ترین راه حل دانست. اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که از این نرم افزار درآمد دارید و می خواهید هر چه زودتر صفحه شما مسدود شود، بهتر است از راه حل اول صرف نظر کنید و راه های دیگری را امتحان کنید.

نسخه فعلی نصب شده روی گوشی خود را حذف کنید و نسخه های قبلی و به روز نشده را دانلود و نصب کنید. این ممکن است مشکل شما را حل کند. از پشتیبانی برای کمک بخواهید. این کار با رفتن به قسمت پیام رسان و وارد کردن کلمه support@ امکان پذیر است. پس از وارد کردن این کلمه و یافتن کانال ها، یک کانال را انتخاب کرده و ربات آن را از بالای صفحه وارد کنید. اکنون صفحه ای مانند زیر خواهید داشت که می توانید با پاسخ دادن به سوالات مشکل خود را حل کنید.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه چرا روبیکا بالا نمیاد اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

نظرات


تصویری


ویدئو