معرفی ربات های تلگرام دانلود از گوگل پلی

معرفی ربات های تلگرام دانلود از گوگل پلی


منبع: پلازا

38

1401/8/29

20:08


معرفی ربات های تلگرام دانلود از گوگل پلی

یکی از روش‌های جایگزینی که می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن‌ها در اندروید از آن استفاده کنید، یک ربات دانلود از گوگل پلی است. به کمک ربات‌های تلگرام که برای انجام این کار منتشر شدند، می‌توانید برنامه‌های مدنظرتان را دریافت و روی گوشی نصب کنید.

دانلود از گوگل‌پلی همیشه بدون دردسر نیست. برخی اوقات به‌دلیل محدودیت‌های اینترنت و برخی اوقات هم به‌دلیل محدودیت‌های جغرافیایی، نمی‌توانیم اپلیکیشن مدنظرمان را از فروشگاه گوگل دانلود کنیم. در این مواقع می‌توان به فروشگاه‌های جایگزین رفت و یا از طریق برخی روش‌ها، مثل کمک گرفتن از ربات‌ دانلود از گوگل پلی در تلگرام، برنامه را روی گوشی نصب کرد.

فهرست مطالب

ربات های تلگرام دانلود از گوگل پلی

ربات‌های تلگرام دیگر تبدیل به آچار فرانسه این پیام‌رسان شده‌اند. با گشتی کوتاه در این برنامه می‌توانید انواع ربات‌ها از ربات دانلود موسیقی گرفته تا حتی تبدیل فرمت عکس و ویدیو را پیدا کنید. اما ربات دانلود‌ فایل از گوگل پلی یکی از انواع ربات‌هایی است که شاید تا به‌حال با آن آشنا نبوده باشید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با چند نمونه از این ربات‌ها آشنا شویم.

1. ربات APK Downloader

ربات دانلود از گوگل پلی

این ربات را نمی‌توان یک ربات دانلود برنامه های گوگل پلی به‌حساب آورد چرا که برنامه‌ها را نه از گوگل‌پلی بلکه از یک مارکت دیگر به‌نام APKDL برای شما ارسال خواهد کرد. با این وجود این سایت آرشیو تقریبا کاملی دارد و در آن می‌توانید انواع برنامه‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوت را پیدا کنید.

2. ربات‌ Google Play (APK) Downloader؛ دانلود بازی ربات‌ ها از گوگل پلی

ربات تلگران دانلود از گوگل پلی

گزینه بعدی که برای دانلود از گوگل پلی با ربات تلگرام می‌توانید مدنظر داشته باشید، این ربات است. یک ربات ایرانی که مدعی است برنامه‌ها را مستقیما از گوگل‌پلی در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است لینک برنامه را برای این ربات ارسال و پس از عضویت در کانال مربوط به آن، لینک دانلود را دریافت کنید.

3. APK Downloader (PiniGerTeam)

ربات تلگران دانلود از گوگل پلی

از دیگر ربات های دانلود از گوگل پلی، ربات APK Downloader (PiniGerTeam) است. این ربات هم یک ربات ایرانی است و پیش از این که بتوانید از آن استفاده کنید، باید در کانال سازنده عضو شوید. سپس می‌توانید اپلیکیشن‌ها را با ارائه لینک گوگل‌پلی یا با جستجو از طریق خود ربات، دانلود و روی گوشی نصب کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین ربات های تلگرام برای گروه ؛ 9 ربات مدیر گروه ...
مهسا راد05 مهر 1401 10:30

thumbnail

آموزش قرار دادن نظرسنجی در تلگرام (با ربات و بدون ربات)
محمد علی محمدی16 اردیبهشت 1401 18:30

سخن پایانی

تعداد زیادی ربات دانلود از گوگل پلی سرویس در تلگرام وجود دارد. در این مطلب به چند نمونه از آن‌ها اشاره کردیم. با این حال همیشه بهتر است نسخه اصلی را مستقیما از گوگل‌پلی دریافت کنید. نظر شما در مورد ربات‌ دانلود نرم افزار از گوگل پلی چیست؟ اگر ربات دیگری می‌شناسید، در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو