تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر ؛ ماسک دقیقا چه می‌خواهد؟

منبع: تکراتو

14

1401/8/29

20:15


به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد با تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر کارمندان را با مواضع جدیدی از شیوه مدیریتی خود آشنا کند.

تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر ؛ ماسک دقیقا چه می‌خواهد؟

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد با تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر کارمندان را با مواضع جدیدی از شیوه مدیریتی خود آشنا کند.

با ورود ایلان ماسک به توییتر شاهد تغییرات اساسی در این رسانه اجتماعی بودیم. از تعدیل نیرو گسترده گرفته تا سخت‌گیری در دورکاری کارمندان. تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر توسط یک ایمیل از جانب ماسک به کارمندانش اعلام شد. در قانون جدید، دورکاری تنها زمانی امکان‌پذیر است که مدیربخش، مسئولیت کارمند را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: توییتر در آستانه نابودی ؛ ایلان ماسک بلای جان توییتر شده است!

تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر

تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر در حالی اجرا می‌شود که ایلان ماسک قبلا گفته بود که کارمندان حداقل هفته‌ای 40 ساعت را باید در اداره و به صورت حضوری فعالیت کنند. اما این قانون جدید که ایمل آن توسط بلومبرگ منتشد شده، نشان می‌دهد که دورکاری ممکن است اما به شرط مورد تائید بودن مدیر بخش!

تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر

در این ایمیل آمده: «در رابطه دورکاری، تنها چیزی که برای تأیید لازم است، پذیرش مسئولیت توسط مدیر شما برای اطمینان از این موضوع است که شما مشارکت عالی در کارها دارید.»

علاوه بر این ایلان ماسک از تیم‌ها خواسته که حداقل ماهی یکبار را به ملاقات حضوری با یکدیگر اختصاص بدهند هرچند که شخصا علاقمند است این دیدارها به صورت هفتگی باشد.

مالک جدید توییتر از کارمندانش خواسته که فرهنگ سخت‌کوشی را بپذیرند یا شرکت را ترک کنند. او می‌گوید کارمندانی که در فرم گوگل، قسمت سخت کوشی را قبول نکنند از شرکت اخراج خواهند شد. در واقع در فرهنگ سخت کوشی از کارمندان خواسته می‌شود که ساعت‌های طولانی با شدت بالا کار کنند.

حالا ماسک قصد دارد با اجرای قوانین جدید امکان مجدد دورکاری را با محدودیت بیشتری فراهم کند. بلومبرگ گزارش می‌دهد که او از مدیران و کارمندان اصلی خواسته تا کارمندان دیگر را متقاعد کنند تا شرایط جدید را بپذیرند.

اینطور به نظر می‌رسد ایلان ماسک با وضع قوانین جدید در مقابل دورکاری انعطاف به خرج داده، اما تمام مسئولیت آن را بر دوش مدیران بخش قرار داده است.

طبق گفته مالک جدید توییتر مدیرانی که به دروغ کارمندان را تائید کنند و بگویند که کارمندی چه حضوری و چه در شرایط  دورکاری کارشان عالی است، اخراج خواهند شد. باید منتظر بود و دید که نتیجه تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر چه خواهد شد و چه تعداد از کارمندان مورد تائید قرار گرفته و دورکار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو