انتشار اولین تصویر رسمی از مدس میکلسن در فیلم Indiana Jones 5

منبع: زومجی

6

1401/8/29

20:15


انتشار اولین تصویر رسمی از مدس میکلسن در فیلم Indiana Jones 5

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Indiana Jones 5 اختصاص داده و به‌تازگی تصویر جدیدی از این فیلم موردانتظار را منتشر کرده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید این قسمت هستیم. مجله امپایر دو تصویر جدید دیگر از فیلم Indiana Jones 5  به‌اشتراک گذاشته است که در تصویر اول شاهد حضور مدس میکلسن در نقش دکتر فولر، شخصیت شرور و منفی این فیلم هستیم:

مدس میکلسن در نقش شرور و منفی فیلم Indiana Jones 5

دکتر فولر درواقع دانشمند سابق آلمان نازی بوده که پس از جنگ جهانی دوم در حال همکاری با دولت آمریکا برای پروژه سفر به ماه است و او در سال ۱۹۶۹ نقش مهمی در پرتاب انسان به ماه دارد. امپایر پیش از این تایید کرده بود که اتفاقات فیلم جدید ایندیانا جونز در دهه ۶۰ میلادی و در شهر نیویورک جریان دارد. در تصویر دوم جدید فیلم Indiana Jones 5 شاهد حضور بوید هالبروک در نقش کلابر هستیم که یکی دیگر از شخصیت‌های شرور و منفی قسمت پنجم فیلم Indiana Jones است:

بوید هالبروک در نقش شرور و منفی فیلم Indiana Jones 5

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز باز خواهد گشت.


نظرات


تصویری


ویدئو