آسام سرور از خدمات تخصصی سرور اختصاصی و سرور مجازی خود رونمایی کرد

منبع: نمکستان

11

1401/8/29

21:03


در دنیای امروز با توجه به محبوبیت ساخت وبسایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های مختلف، بیش از گذشته به سرورهای اختصاصی و مجازی نیاز است.

در دنیای امروز با توجه به محبوبیت ساخت وبسایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های مختلف، بیش از گذشته به سرورهای اختصاصی و مجازی نیاز است. خدماتی که در راستای پشتیبانی و مدیریت سرورها، از جانب شرکت‌های فروشنده همانند آسام سرور انجام می‌گیرند نیز دارای اهمیت فراوانی هستند. قطعی‌های مکرر و یا کندی‌هایی که در باز کردن وبسایت شما به وجود می‌آیند، همگی مباحثی هستند که در بخش سرورهای مجازی و یا اختصاصی باید به آن‌ها رسیدگی شود. ما در این جا برآنیم تا خدمات آسام سرور را در این زمینه به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه با ما باشید.

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی در چیست؟

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی در چیست؟

آسام سرور در بخش مدیریت سرورها در کنار شما است تا از خدمات بی نظیر آن‌ها بهره مند شوید. خرید سرور اختصاصی و همچنین سرور مجازی، از جمله خدماتی است که در آسام سرور برای شما فراهم شده است. عیب یابی و رفع ایرادات به صورت ۲۴ ساعته از جمله نکات مثبت در رابطه با پشتیبانی این مجموعه است. وبسایت شما در هر لحظه ممکن است با ایراداتی رو به رو شود که در همان لحظه عیب یابی و رفع آن‌ها، حائز اهمیت است.

حال که از خدمات آسام سرور در این راستا سخن گفتیم، شاید بد نباشد تفاوت‌‌هایی که برای سرورهای مجازی و اختصاصی در نظر گرفته می‌شوند را بررسی کنیم:

  • هزینه سرورهای اختصاصی بالاتر از سرور مجازی است.
  • سرور اختصاصی قابلیت تقسیم پذیری به ماشین‌های کوچک‌تر را دارد.
  • امنیت سرورهای اختصاصی به مراتب بالاتر از انواع مجازی است.
  • پهنای باند در انواع اختصاصی بسیار بالاتر از انواع مجازی است.
  • قدرت سخت افزاری در نمونه‌های مجازی پایین‌تر از نمونه‌های اختصاصی است.

حال که با تفاوت‌های هر دو سرور آشنا شدید، بسته به هدف و نوع وبسایتی که دارید، می‌توانید یکی از سرورها را انتخاب کنید. آسام سرور در کنار شماست تا از هر نمونه، بهترین را برایتان فرآهم کند.

خرید سرورها مجازی و اختصاصی

خرید سرور اختصاصی

آن چه در خرید این نوع سرویس اهمیت دارد، تحویل فوری آن است. کسب و کار شما در صورت تأخیر در پروسه تحویل سرویس و راه اندازی آن، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شود. پس یکی از نکات مثبت در رابطه با آسام سرور، همین تحویل فوری سرور است. از طرفی برای خرید سرور اختصاصی، پهنای باند نامحدود، با قیمت‌های مناسب و حجم بالا نیز اهمیت دارد. شما فقط کافیست سرور مورد نیاز خود را بر اساس لوکیشن انتخابی تهیه کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی

سرویس‌های مجازی انواع مختلفی دارند که در آسام سرور تمامی آن‌ها برای شما گردآوری شده و در اختیارتان قرار می‌گیرند. انواع سرور مجازی لینوکس، ویندوز، هاستینگ و ترید در این شرکت برای شما فراهم آمده اند. نکته قابل توجه در رابطه با ارائه سرورهای مجازی، قدرت و حجم بالا در آن هاست. در تمامی آن‌ها نیز از سخت افزارهای به‌روز استفاده می‌شود. فقط کافیست سفارش خود را در این زمینه ثبت کنید تا در اسرع وقت از سرویس مجازی متناسب با فعالیت خود، بهره مند شوید. در ادامه توضیحاتی کوتاه در رابطه با ویندوز سرور به عنوان یکی از مهم‌ترین سرورهای مجازی، به شما خواهیم داد.

ویندوز سرور چیست؟

شرکت مایکروسافت، سروری را برای سرورهای ویندوزی در نظر گرفته است که به آن ویندوز سرور می‌گویند. در واقع ویندوز سرور، سیستم عامل اختصاصی شرکت مایکروسافت است. هدف از این نوع سرور، ارائه امکانات برای مدیریت سرورهای ویندوزی است.

از لحاظ ظاهری می‌توان گفت تفاوت‌های چشمگیری بین ویندوز سرور و ویندوزهای معمولی وجود نخواهد داشت. خیلی از قابلیت‌ها در ویندوز سرور و ویندوزهای معمولی کاملاً مشترک هستند. حتی می‌توان گفت که خیلی از برنامه‌ها قابلیت نصب بر روی هر دو سرور را خواهند داشت. در نهایت باید گفت که هدف کلی از ساخت ویندوز سرور، مدیریت سرورها به صورت کاملاً اختصاصی بوده است.

برای خرید سرور به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

از ابتدای این محتوا نام آسام سرور را برای شما آوردیم. این شرکت با شعار «آسام سرور، آسوده در انتخاب میزبانی امن»، همواره در کنار شماست تا با خدماتی بی نظیر، کسب و کار شما را بهبود بخشد. البته نه تنها خرید انواع سرورهای مجازی و اختصاصی، که دیگر خدماتی هم چون، کنترل پنل‌ها، لایسنس‌ها، سیتم عامل‌ها، نرم افزارهای قابل نصب و سیستم‌های مدیریت محتوا نیز در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌شوند. یکی از نکاتی که در رابطه با سرورها دارای اهمیت فراوانی هستند، موقعیت آن‌هاست. در مجموعه یاد شده، موقعیت‌های بیشماری برای سرورها در نظر گرفته شده است. در واقع می‌توان گفت در تمامی قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و اقیانوسیه، موقعیت سرور برای شما فرآهم آمده است.

پیش‌تر اشاره کردیم که در امر سرورهای مجازی و به خصوص اختصاصی، پشتیبانی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. در آسام سرور، پشتیبانی توسط متخصصین حرفه‌ای به صورت کاملاً ۲۴ ساعته خواهد بود. بنابراین شما دیگر لازم نیست نگران عیب یابی و رفع آن در لحظات بحرانی و خاص باشید. کارشناسان در این مجموعه همواره در کنار شما خواهند بود تا هر گونه مشکلی که برای سرورها به وجود می‌آید را در اسرع وقت برطرف کنند. در نهایت می‌توان گفت اگر شما در دسته افرادی هستید که کم‌ترین میزان قطعی در سرویس‌ها و سرعت بالا برایتان دارای اهمیت است، آسام سرور می‌تواند برای شما بهترین انتخاب ممکن باشد. همین امروز به وبسایت آسام سرور مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

برای خرید سرور به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

نتیجه گیری و جمع بندی

آن چه در این جا بدان پرداختیم، بررسی خدمات مجموعه آسام سرور در ارائه انواع سرور مجازی و اختصاصی بود. خرید سرورها برای جلوگیری از کاهش سرعت و قطعی‌‌هایی که برای وبسایت‌های مختلف به وجود می‌آید، دارای اهمیت بسیاری است. از همین رو تحویل به موقع آن‌ها و پهنای باند و حجمی که دارند نیز باید مدنظر قرار گیرد. شما با مراجعه به یک مجموعه مطمئن، می‌توانید با خیالی راحت، سرور مورد نیاز و متناسب با کسب و کار خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. البته پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز در مجموعه‌های ارائه دهنده سرور، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پس این نکته را نیز حتماً بررسی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو