با چهار ماه تلاش به ثروت رسیدم

منبع: نمکستان

6

1401/8/29

21:03


بعد از مشاوره گرفتن از افراد موفق در حوزه ی کالای خواب تصمیم گرفتم به صورت تخصصی در حوزه ی انواع روبالشتی فعالیت کنم و در مدت زمان کوتاهی به درآمد ایده آل خود برسم. در ادامه با محصولاتی آشنا خواهید شد که من بیشترین سود را از سرمایه گذاری بر روی آنها بدست آوردم.

بعد از مشاوره گرفتن از افراد موفق در حوزه ی کالای خواب تصمیم گرفتم به صورت تخصصی در حوزه ی انواع روبالشتی فعالیت کنم و در مدت زمان کوتاهی به درآمد ایده آل خود برسم. در ادامه با محصولاتی آشنا خواهید شد که من بیشترین سود را از سرمایه گذاری بر روی آنها بدست آوردم.

روبالشتی

روبالشتی

روبالشتی یکی از وسایل مهم زندگی روزمره ی انسان ها است. روبالشتی به جهت تامین بهداشت فردی استفاده می شود. درصورت عدم توجه به تمیزی و بهداشت آن می توان شاهد انتقال بسیاری از بیماری های پوستی مانند شپش و یا حتی بیماری های ویروسی مثل سرماخوردگی و غیره بود؛ چرا که این پارچه محل قرارگیری سر و صورت و بدنبال آن جذب عرق این نواحی و حتی تنفس فرد استفاده کننده است. در سایت yyjc خیلی کامل به این موضوع می پردازیم. در صورتی که روبالشتی شما قدیمی شده است ولی همچنان قابلیت استفاده و زیبایی نسبی خود را دارد می توانید از آن در موارد زیر بهره ببرید:

استفاده از آن به عنوان کیسه نگهدارنده لباس ها

استفاده به عنوان کیسه محافظ شست و شوی وسایل حساس مثل لباس های چرمی یا عروسک ها، داخل ماشین لباسشویی

۳-تبدیل این پارچه به دستمال های کوچک پارچه ایی برای گردگیری

روبالشتی ساتن

روبالشتی ساتن

برای تعیین ویژگی های روبالشتی، لازم است ابتدا بدانید که برای چه نوع بالشتی پارچه لازم دارید. به دنبال تعیین کاربرد روبالشتی ساتن انتخاب طرح و جنس پارچه آسان می شود. برای استفاده در زیر سر بهتر است جنس روبالشتی پنبه باشد تا گردش هوا به خوبی انجام شود. طرح و جنس پارچه های مخمل و سه بعدی، برای تهیه بالشت هایی که برای تزئین مبل و یا استفاده به عنوان تکیه گاه هستند استفاده می شوند. در همه این موارد باید در نظر داشت که طرح و رنگ این وسیله باید با طرح و رنگ دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. بالش ضد حساسیت برای افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی هستند می‌تواند گامی مهم برای حفظ سلامتی و جلوگیری از حاد شدن شرایط و فشار به سیستم تنفسی باشد. به دلیل آنکه انسان به تناسب سن و سال و شرایط زندگی بطور متوسط بین ۷ تا ۱۲ ساعت از طول شبانه روز را بر روی بالش می‌ گذرانند.

روبالشتی نخی 

روبالشتی نخی

خانمهای خانه دار اغلب دارای حساسیت و وسواس زیادی در انتخاب محصولات منزل می باشند و روبالشتی نیز یکی از آنها می باشد که بهترین نوع و مدل موجود در بازار را می توانیم روبالشتی نخی و روبالشتی مخمل پورشه معرفی کنیم زیرا ویژگیهای بیشماری دارد که می تواند رضایت شما را جلب نماید و از همه نظر ایده آل می باشد.برای مثال این محصول به راحتی قابل استفاده می باشد و بعضی از نمونه های آن دارای زیپ هستند که تعویض آنها در عرض چند ثانیه امکان پذیر می باشد و دیگر نیازی نیست انرژی و وقت ارزشمند خود را صرف دوخت روبالشتی کنید. موردی که همواره نظر مشتریان را به خود جلب کرده است نوع جنس این محصول می باشد زیرا نه آنقدر ضخیم است که باعث سنگینی و بزرگی بیش از حد بالشت شود و نه آنقدر نازک است که به راحتی پاره شود بلکه دارای یک ضخامت نسبی خاص می باشد که هم از نظر استفاده مناسب است و هم دوام و کارکرد خوبی را به شما ارائه می دهد و همچنین رویه آن اغلب به صورت رنگارنگ می باشد که جذابیت آن را دو چندان می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو