اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می شود

منبع: همگردی

25

1401/8/29

23:01


میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می شود.

ایوب زارعی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به کنسل شدن پرواز 30 آبان قشم به دوحه افزود: بدلیل تاخیر قطر در پاسخگویی و انجام هماهنگی های لازم امکان پرواز برای بازی نخست تیم ملی کشور فراهم نشد و اولین پرواز در تاریخ 8 آذر انجام می شود.

او با اشاره به ظرفیت 140 نفره این پرواز تصریح کرد: منتظر تاییدیه سپهر هستیم و درگاه فروش بلیت این پرواز از امروز باز می شود.

زارعی با بیان اینکه اقامتگاه های جزیره آماده خدمات دهی به گردشگران هستند به برگزاری نمایشگاه گردشگری و دستاوردهای مردمی جزیره (شهریما) اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با 40 غرفه عرضه محصولات روستایی جزیره، 17 غرفه محصولات اقوام مختلف، 60 اجرا و باززنده سازی آیین های محلی، 20 سخنرانی آنلاین، 30 کارگاه آموزشی یامال، حضور جوامع مختلف گردشگری و بلدهای محلی برای معرفی ظرفیت های و جاذبه های جزیره و پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر 2022 افتتاح می شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم در توضیح کارگاه های آموزشی یامال گفت: سلسله رویدادهای مردمی «یامال» پیرامون نوآوری در پیشرفت ظرفیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قشم راهی برای حاکم کردن نظام توسعه پایدار با مشارکت جامعه محلی است. این کارگاه های هم آفرینی در روستاها برای تبدیل کسب و کارهای نوپای محلی به محصول و استارت آپ در حال اجراست و تاکنون چندین استارت آپ راه اندازی شده اند.

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو