رندر گلکسی A34 سامسونگ طراحی گوشی میان‌رده جدید این شرکت را نشان می‌دهد

رندر گلکسی A34 سامسونگ طراحی گوشی میان‌رده جدید این شرکت را نشان می‌دهد


منبع: ترنجی

21

1401/9/4

16:33


اخیرا اولین رندر های منتسب‌به گلکسی A34 سامسونگ منتشر شده است و جای تعجب نیست که این گوشی از نشانه‌های طراحی مشابه سایر گلکسی‌های سال آینده ازجمله Galaxy S23 و Galaxy A54 استفاده می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، پنل پشتی این دستگاه میزبان سه لنز دوربین مجزا خواهد بود که تنها توسط فلاش LED همراهی می‌شود. پیش از این نیز، شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه سامسونگ قصد دارد لنز عمق‌سنج را از گوشی‌های میان‌رده آینده خود حذف کند.

رندر گلکسی A34 سامسونگ طراحی گوشی میان‌رده جدید این شرکت را نشان می‌دهد

اخیرا اولین رندر های منتسب‌به گلکسی A34 سامسونگ منتشر شده است و جای تعجب نیست که این گوشی از نشانه‌های طراحی مشابه سایر گلکسی‌های سال آینده ازجمله Galaxy S23 و Galaxy A54 استفاده می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، پنل پشتی این دستگاه میزبان سه لنز دوربین مجزا خواهد بود که تنها توسط فلاش LED همراهی می‌شود. پیش از این نیز، شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه سامسونگ قصد دارد لنز عمق سنج را از گوشی‌های میان‌رده آینده خود حذف کند.

رندر گلکسی A34 سامسونگ

ازطریق این زبان طراحی، سامسونگ کمی طعم پرچمداران 2023 خود را به گوشی‌های میان‌رده این سال اضافه می‌کند. با این وجود، گلکسی A34 هنوز هم به‌طور غیرقابل انکاری قیمت پایین خود را نمایان می‌کند، مخصوصاً وقتی از جلو به دستگاه نگاه کنید. بریدگی نمایشگر Infinity-U برای دوربین سلفی و قاب پایینی و حاشیه نمایشگر ضخیم‌تر، ازجمله موارد تأثیرگذار در تفاوت این دستگاه با نمونه‌های گران‌قیمت‌تر است.

رندر گلکسی A34

رندر گلکسی A34

گلکسی A34 آینده ابعادی معادل 161.3×77.7×8.2 میلی‌متر دارد. از دیگر مشخصات شایعه‌شده این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر AMOLED با اندازه 6.5 اینچ و پورت USB-C و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

همان‌طور که احتمالاً تابه‌حال متوجه شده‌اید، گلکسی A34 به‌جای چهار لنز دوربین، از سه لنز در پنل پشتی خود بهره می‌برد. همان‌طور که گفتیم، پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ احتمالاً لنز عمق‌سنج را از برخی از گوشی‌های میان‌رده 2023 خود حذف می‌کند و هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، این شایعه رنگ حقیقت به خود می‌گیرد.

اگرچه جزئیات عرضه رسمی هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A34 را در سال آینده میلادی معرفی کند. اگر این شرکت برنامه 12 ماهه عرضه خود را در پیش بگیرد، گلکسی A34 ممکن است در ماه مارس درکنار گلکسی A54 رونمایی شود. مانند مدل‌های امسال، گلکسی A34 آینده ممکن است از همان چیپست گلکسی A54 استفاده کند که انتظار می‌رود از نوع Exynos 1380 جدید باشد.

نظر شما درباره رندر گلکسی A34 سامسونگ و طراحی این گوشی میان‌رده چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو