اگر می‌خواهید لب‌های صورتی و پف کرده داشته باشید، این مراحل رنگ کردن لب با چغندر را امتحان کنید. در این مطلب از سلام دنیا درباره رنگ کردن لب با چغندر و اینکه چگونه رنگ لب چغندر را برای صورتی کردن لب ها درست کنیم؟ صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

صورتی شدن لب

معمولاً، شما بیرون می روید و هر چیزی را می خرید که به شما کمک کند به آن دست یابید. بالم لب، اسکراب لب و رژ لب. شما نگاهی به فهرست طولانی از مواد شیمیایی که در ساخت آنها وجود دارد می اندازید، اما آن را نادیده می گیرید. چون لب های صورتی می خواهید. اگر از محصولات حاوی مواد شیمیایی که به شما وعده رنگ صورتی را می دهند اما نتیجه نمی دهند خسته شده اید، به جای آن این خانگی فوق العاده موثر را امتحان کنید.


حتما بخوانید: 6 راه خانگی برای داشتن لب های قرمز (صورتی) طبیعی


رنگ کردن و صورتی شدن لب با چغندر

هر کسی که چغندر را نگهداری کرده باشد می داند که هر چیزی را که با آن در تماس است را رنگی می کند. بنابراین منطقی است که یک محصول لب را از آن مد کنید. چغندر به لب های شما رنگ صورتی زیبایی می بخشد و در عین حال رنگدانه های لب را از بین می برد. کاملا طبیعی، بدون مواد شیمیایی و ارزان! آیا می خواهید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید؟ برای دستورالعمل های واضح و دقیق به ادامه مطلب بروید.

رنگ کردن لب با چغندر

محصولات مورد نیاز برای ساخت رژ لب گیاهی با چغندر

  • یک چغندر متوسط
  • روغن نارگیل
  • غذاساز
  • صافی
  • ظرف کوچک

چگونه رنگ لب چغندر را برای صورتی کردن لب ها درست کنیم؟

این مراحل را دنبال کنید تا لب های خود را رنگ کنید تا لب هایی نرم و صورتی داشته باشید.

مرحله 1، ساخت رژ لب گیاهی با چغندر: چند چغندر را آماده کنید

با شستشوی کامل چغندر با آب شروع کنید. سپس، لایه بیرونی را پوست کنید. چغندر را به ورقه های کوچک برش دهید و در غذاساز بریزید. چغندر را کاملاً آسیاب کنید تا بقایای آبکی قابل مشاهده باشد. به چغندر آب اضافه نکنید زیرا رنگ آن  را کم می کند.

مرحله 2، ساخت رژ لب گیاهی با چغندر: آن را ذخیره کنید

آب چغندر رنده شده را با احتیاط صاف کنید و مطمئن شوید که تکه هایی به داخل آن راه پیدا نکند. فوراً آن را در ظرف تمیزی انتقال دهید تا برای استفاده بعدی نگهداری شود. در اینجا، من از یک محافظ لب قدیمی برای نگهداری رنگ استفاده کرده ام. ظرف یا شیشه ای که استفاده می کنید باید تمیز و استریل شود. برای اطمینان از تمیز بودن ظرف، هر گونه محصول باقیمانده را که ممکن است وجود داشته باشد پاک کنید، آن را کاملا بشویید و با الکل مالشی استریل کنید.

چگونه رنگ لب چغندر را برای صورتی کردن لب ها درست کنیم؟

مرحله 3، ساخت رژ لب گیاهی با چغندر: روغن نارگیل را اضافه کنید

حدود یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را به رنگ چغندر اضافه کنید. اگر به دنبال رنگ لب شفاف هستید، می توانید کمی روغن نارگیل بیشتری اضافه کنید. اگر در نهایت کمتر از یک قاشق چایخوری روغن استفاده کنید، فرمول رنگ لب خشک می شود. می توانید روغن نارگیل را با عسل یا موم زنبور عسل جایگزین کنید، زیرا این روغن ها در مرطوب کردن لب ها بسیار عالی عمل می کنند.


حتما بخوانید: خواص روغن نارگیل برای پوست صورت و رفع چین و چروک


حالا از یک قاشق یا خلال دندان تمیز استفاده کنید تا ترکیب به خوبی مخلوط شود. ظرف را در یخچال قرار دهید و قبل از استفاده صبر کنید تا رنگ آن سفت شود. از آنجایی که این رنگ لب کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده است، برای ماندگاری بیشتر باید آن را در یخچال نگهداری کنید.

به محض اعمال، رنگ لب صورتی به نظر می رسد. اما هنگامی که ظرف چند دقیقه اکسید می شود، لب های شما رنگ قرمز متمایل به آلویی زیبایی به خود می گیرد که در هر رنگ پوستی خیره کننده به نظر می رسد! می توانید از آن یک لایه استفاده کنید اما اگر رنگ بیشتری می خواهید چند لایه از آن استفاده کنید.  تا جایی که ممکن است از رنگ طبیعی لب خود استفاده کنید و در عرض یک هفته می توانید لب های نرم تر و صورتی تر داشته باشید.

نکته: می توانید شکر دانه ریز را به رنگ اضافه کنید تا خودتان یک اسکراب لب خانگی درست کنید.

2چگونه رنگ لب چغندر را برای صورتی کردن لب ها درست کنیم؟

چغندر برای لب همان چیزی است که شما به دنبال آن بوده اید تا رنگ صورتی عالی و بدون مواد شیمیایی داشته باشید. همانطور که می دانید، چغندر همه چیز را به رنگ بنفش مایل به قرمز رنگ می کند و همین کیفیت را می توان برای ایجاد یک رنگ لب کاملا طبیعی که به خوبی در یخچال نگهداری می شود، مهار کرد. این فرآیند نسبتاً ساده است و فقط به دو ماده نیاز دارد: آب چغندر و روغن نارگیل. می توانید هر چند بار در روز از این مومیایی استفاده کنید و بسته به شدت رنگ لب، می توانید یک یا چند لایه بمالید تا لب های صورتی مایل به آلویی و طبیعی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا استفاده از چغندر برای لب ها مفید است؟

بله، استفاده از چغندر برای لب‌ها مفید است، زیرا به رنگ صورتی آن‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را مرطوب می‌کند.

بالم لب چغندر خانگی را چند روز می توانیم نگهداری کنیم؟

یک بالم لب خانگی چغندر را می توان تا 3 ماه در دمای اتاق نگهداری کرد.

سخن آخر

مطمئنا استفاده از مواد طبیعی برای رنگ کردن لب ها عوارضی نیز در پیش نخواهند داشت، این روش را امتحان کنید دیگر رهایش نمی کند. امیدواریم که از این مطلب استفاده و لذت برده باشید.