نکات مهم در خرید لباس پاییزی دخترانه، که باید بدانید

نکات مهم در خرید لباس پاییزی دخترانه، که باید بدانید


منبع: مدیسه

10

1401/9/4

16:35


امروزه طرح‌ها و مدل‌های بسیار متفاوتی برای لباس‌های کودکان در فصول سرد مانند پاییز و زمستان موجود هستند. اما همیشه

امروزه طرح‌ها و مدل‌های بسیار متفاوتی برای لباس‌های کودکان در فصول سرد مانند پاییز و زمستان موجود هستند. اما همیشه مهم‌ترین نکته برای دوخت بهترین لباس پاییزی نوع پارچه آن است. با توجه به سرد بودن هوا در فصل‌های زمستان و پاییز اینکه پارچه مورد نظر برای دوخت لباس توانایی گرم کردن بدن را داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. در ادامه با ما همراه باشید و با بهترین پارچه برای دوخت لباس پاییزه و مدل‌های جدید لباس‌های پاییزی بچگانه آشنا شوید.

بهترین پارچه برای دوخت لباس پاییزی

پشم به دلیل فواید بسیاری که دارد، می‌تواند یکی از بهترین نوع پارچه‌ها برای دوخت لباس مخصوص هوای سرد باشد. این نوع پارچه یک عایق یکپارچه است که به گرم نگه داشتن بدن شما در هوای سرد بسیار کمک می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایلی آشنا شوید که اثبات می‌کند پشم می‌تواند یکی از بهترین پارچه‌ها برای هوای سرد باشد.

پارچه پشم

عایق

یکی از بهترین عایق‌های موجود در طبیعت، پشم طبیعی است. پشم یک لیف حیوانی است که مواد اولیه آن پروتئینی به نام کراتین است. زیرا در به دام انداختن هوا  بسیار موثر عمل می‌کنند. به این ترتیب می‌تواند به گرم نگه‌داشتن شما در هوای سرد کمک کند. جالب است بدانید که این نوع الیاف می‌تواند در خنک نگه داشتن شما در هوای گرم نیز موثر باشد. به طور كلی االياف پشم تنفس‌پذيری بسیار بالایی دارند به همین دلیل اجازه تجمع رطوبت روی پوست را نمی‌دهند و به این ترتیب برای سلامت بدن و جلوگیری از ایجاد قارچ‌های پوستی بسیار موثر هستند.

با دوام

پارچه‌ی پشمی بسیار سبک و در عین حال بسیار قوی است و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. در واقع خاصیت ارتجاعی که در الیاف پشم وجود دارد، می‌تواند 20000 بار خم شدن را بدون شکستن تحمل کند. این خاصیت به پشم این اجازه را می‌دهد که طول عمر طولانی‌تری نسبت به برخی از پارچه‌ها داشته باشد. علاوه بر این‌ها جالب است بدانید که پشم در برابر شعله و دفع آب مقاوم است که این موجب می‌شود برخی از افراد آن را گزینه‌ای مناسب برای عایق کاری خانه نیز در نظر بگیرند.

Autumn style of baby girl

ضد باکتری و ضد میکروب

الیاف پشم به یک پوشش مومی نازک مجهز هستند که از رشد کپک و باکتری و قارچ‌ها جلوگیری می‌کنند. وجود این ویژگی در پارچه‌های پشمی موجب می‌شود که لباس‌های دوخته شده با پارچه‌های پشمی نیاز به شستشوی کمتری نسبت به دیگر پارچه‌ها داشته باشند. علاوه بر این‌ها نگهداری از لباس‌هایی که با پشم دوخته می‌شوند، کار سختی نیست و همچنین از بین بردن لکه‌ها از روی این نوع پارچه آسان‌تر است. پس در نظر داشته باشيد كه اين جنس پارچه علی‌رغم اینکه قیمت بالایی دارد اما در انتها به دلیل جلوگیری از ایجاد هرگونه بیماری مثل قارچ پوستی ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به الیاف مصنوعی دارد.

بیشتر بخوانید: قارچ پوستی چیست؟ راه‌های درمان آن را بشناسید

ضد حساسیت

یکی از ویژگی‌هایی که پارچه از جنس پشم را به یک از بهترین الیاف برای لباس پاییزی کودکان تبدیل می‌کند، خاصیت ضدحساسیت بودن آن است. از آن‌جایی که این پارچه در برابر باکتری‌هایی مانند کپک و کنه‌های گرد و غبار مقاوم است، می‌تواند پارچه‌ای فوق‌العاده برای لباس پاییزی افرادی که آلرژی دارند یا کودکان که پوست بسیار حساسی دارند، باشد.

جنس پشم مناسب برای لباس کودکان

پایدار

پشم یک محصول طبیعی و تجدیدپذیر است و همچنین 100 درصد از پشم زیست تخریب‌پذیر و قابل بازگشت به طبیعت است. این ویژگی‌های این نوع پارچه باعث می‌شود که لباس‌های دوخته شده با پارچه پشم کاملا مناسب برای کسانی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند نیز باشد.

كاپشن و پالتو دخترانه خارجی

شیک

لباس شیک پاییزی برای کودکان

از موهر گرفته تا فلانل و تویید، پشم شیک‌ترین پارچه‌ها را در زیرمجموعه خود دارد و این مورد است که نشان می‌دهد پارچه پشم می‌تواند یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس کودکان و البته بزرگسالان باشد.

لباس پاییزی برای کودکان

آیا شما لباس‌های بافتنی که مادربزرگتان برایتان می‌بافت را به یاد دارید؟ اگر شما یک مادر شیک‌پوش هستید و می‌خواهید فرزندتان نیز مانند شما لباس‌های زیبایی به تن داشته باشد، جالب است بدانید که لباس‌های بافتنی که شما در زمان‌های گذشته به تن می‌کردید، می‌تواند یکی از بهترین و شیک‌ترین گزینه‌ها برای فرزندان شما نیز باشد.

استایل پاییزی برای کودکان

اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که همه مادران باید هنگام خرید لباس برای فرزندانشان به آن توجه داشته باشند، اطمینان از راحتی بچه‌ها هنگامی که آن لباس را به تن دارند، است. همیشه سعی کنید که بافت‌هایی طبیعی و بسیار باکیفیت را برای شاهزاده‌ها و پرنسس‌های خود انتخاب کنید. مدل لباس‌های جدید برای دختر بچه شیرین و بامزه‌ترین لباس‌ها مخصوص دختر بچه‌ها هستند که آن‌ها را بسیار دوست‌داشتنی می‌کنند. این روزها استایل‌ لباس پاییزی دخترانه مد روز برای دختر بچه‌ها عبارتند از:

  • عروسک بچه
  • برش مستقیم
  • A-Line

اضافه کردن تزئیناتی مانند پولک، طرح‌های حیوانی، طرح‌های گل‌دار و مهره‌ها به استایل پاییزی دخترانه می‌توانند زیبایی لباس دخترانه پاییزی را چند برابر کند و به آنها حسی کودکانه ببخشد. البته برای طرح لباس پاییزی دخترانه 10 ساله و بالاتر از طرح‌های کودکانه کمتر استفاده می‌شود.

لباس دخترانه پاییزی

اگر شما از جمله افرادی هستید که به عدم تقارن در لباس‌ها علاقه دارید، بیشترین آمار لباس پاییزی شیک دخترانه از نوع غیرمتقارن هستند، همچنین ترند سال 2023 که مربوط به لباس پاییزی دخترانه جدید است، طرح‌های زیاد و بسیار زیبایی برای لباس‌های کودکانه با عدم تقارن در نظر گرفته است. به دلیل فرم غیرمعمول این نوع لباس‌ها کودکان شما با پوشیدن آن‌ها بسیار جذاب و خاص به نظر می‌رسند.

مدل لباس‌های جدید برای پسر بچه

مدل لباس‌های جدید برای پسر بچه

اگر شما مادر شیک‌پوش یک فرزند پسر هستید و به دنبال لباس پاییزی شیک برای پسران خود می‌گردید، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که شیک‌ترین مدل لباس‌ پاییزه پسر خود را پیدا کنید. ترند برتر امسال برای پسران چاپ حروف و انواع لباس پاییزی اسپرت است. شما می‌توانید برای فرزند پسرتان مدل‌های بسیار متفاوتی از لباس پاییزی با چاپ حروف پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با یک شلوار جین و کفش ورزشی این استایل پاییزی را بسیار شکیل‌تر کنید.

اگر از طرفداران طرح کلاسیک هستید، طراحان طرح‌هایی بسیار خاص و شیک برای لباس پاییزی فرزند شما طراحی کرده‌اند. شما با ترکیب یک کت و شلوار کلاسیک زیبا با کفش ورزشی اسپرت می‌توانید یک استایل فوق‌العاده برای فرزند پسر خود ترتیب دهید. همچنین می‌توانید برای فصل زمستان انواع ژاکت‌های گرم بافتنی، کت‌هایی با جیب‌های شیک و بسیاری دیگر از لباس‌های مد روز را برای پسرتان انتخاب کنید.

بهترین استایل پاییزی را برای دختر خود تهیه کنید

با تمامی تفاصیلی که در این مقاله گفته شد، حال بهتر می‌دانید که چه استایلی را با چه نوع پارچه‌ای برای فرزندان دختر خود در فصل زیبای پاییز انتخاب کنید. حال اگر  برای تهیه استایل موردنظر خود، فروشگاه معتبری سراغ دارید؟ پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه اینترنتی مدیسه و دیدن استایل‌های فراوان و جذاب این فروشگاه است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس از سایت لباس بچه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو