20 طرح و مدل مایو دامن‌دار ترند امسال

20 طرح و مدل مایو دامن‌دار ترند امسال


منبع: مدیسه

35

1401/9/4

16:36


در روزهای گرم تابستان گرفتن حمام آفتاب یا شنا کردن با انواع مدل مایو دامن‌دار در دریا بسیار لذت‌بخش است.

20 طرح و مدل مایو دامن‌دار ترند امسال

در روزهای گرم تابستان گرفتن حمام آفتاب یا شنا کردن با انواع مدل مایو دامن‌دار در دریا بسیار لذت‌بخش است. بنابراین پوشیدن لباس مناسب موضوع حائز اهمیتی است. بهترین لباس برای این‌گونه فعالیت‌ها مایو است. اَشکال متنوعی از این لباس در بازار موجود بوده که یکی از این مد‌ل‌ها نامش مدل مایو دامن‌دار است. انواع گوناگون مایو بسته به سلیقه افراد در بازار موجود است. نکته مهمی که وجود دارد، انتخاب جنس مایو است. مایویی که ورزشکاران برای مسابقه بر تن می‌کنند، با مایویی که برای تفریح در استخر پوشیده می‌شود، بسیار متفاوت است؛ زیرا واکنش مواد مختلف به کار رفته در لباس، در مقابل آب بسیار متفاوت خواهد بود. در ادامه با این لباس و مدل‌های مختلف آن بیشتر آشنا خواهید شد.

چند مدل مایو در بازار موجود است؟

در بازار انواع و اقسام مایوها موجود هستند. تنوع اشکال مایو بسیار بالا بوده اما به طور کلی در چهار دسته اصلی جای می‌گیرند:

  • مایو بیکینی
  • مایو تانکینی
  • مایو مونوکینی
  • مایو بورکینی

مایو بیکینی یا مایو دوتکه

این مدل مایو که به نام دو تکه هم شناخته می‌شود، از دوتکه اصلی برای پوشاندن سینه‌ها و قسمت میان‌تنه تشکیل شده است. این مدل مایو در زمان خود باعث انقلاب عظیم فرهنگی در کشورهای اروپایی شد.

مایو تانکینی

مدل مایو تانکینی به صورت یکسره بوده و از قسمت سینه تا میان‌تنه را به طور کامل می‌پوشاند.

مایو مونوکینی یا مایو تک

مدل مایو مونوکینی نوعی دیگر از بیکینی است، اما فقط قسمت پایینی بدن را می‌پوشاند. این نوع مایو به نام مایوی تک نیز شناخته می‌شود.

مایو بورکینی

در مدل مایو بورکینی که دارای مدل اسلامی بوده، تمام بدن کاملا پوشیده می‌شود و مناسب بانوان مسلمان علاقمند به شنا، طراحی و عرضه شده است.

مطالب مرتبط :  10 مدل ست لباس زیر زنانه ترند 2023

جنس لباس مایو از چیست؟

جنس لباس شنا موضوع بسیار مهمی است. اغلب افراد بیشتر به دنبال یافتن یک مایو زیبا هستند که البته موضوع مهم و قابل درکی است؛ اما جنس این لباس نیز، چون مستقیما با پوست انسان و آب در تماس بوده، باید مد نظر گرفته شود؛ زیرا ممکن است باعث واکنش‌های شیمیایی در برخورد با آب شود. همچنین دلیل استفاده از این لباس را باید در نظر گرفت. منظور این است که آیا مصرف‌کننده شناگر حرفه‌ای است یا برای سرگرمی به‌دنبال خرید است؟

لباس مایو باید در برابر کلر داخل آب استخر مقاوم باشد؛ زیرا کلر عمر مفید لباس را کاهش داده و همچنین برای پوست نیز مضر است. نکته بعدی این است که برای یک شناگر حرفه‌ای اصطکاکی که لباس روی پوست بدن ایجاد می‌کند، بسیار مهم بوده؛ زیرا در طول مسابقات اگر جنس لباس مناسب نباشد، هم مانع یک شنای حرفه‌ای خواهد بود و هم این‌که به پوست آسیب می‌رساند. سبکی، راحتی و کشسانی نیز از دیگر موارد مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. به طور کلی جنس مایو یکی از موارد زیر است:

  • اسپندکس
  • لاکرا
  • الاستین
  • نایلون
  • پلی استر
  • الیاف طبیعی

انواع مدل مایو دامن دار ترند سال را بشناسید

این مدل مایو جز مایوهای یکسره بوده اما در قسمت پایینی پوشش بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر تانکینی دارد. این مدل به خاطر دامنی که در انتهای آن تعبیه شده بسیار زیبا و جذاب است. مایو زنانه دامن‌دار به سبک و اشکال مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی چند مدل و طرح از مایو دامن‌دار خواهیم پرداخت:

مایو دامن دار یقه هفت

مدل مایو با یقه هفت یکی از مدل‌های بسیار محبوب میا‌ن خانم‌ها است. این مدل مایو به دلیل ساختار یقه، استایل شما را به خوبی نشان می‌دهد.

یقه هفت یکی از انواع مدل مایو دامن‌دار زنانه بسیار محبوب است.

مایو دامن‌دار مدل امپراطوری گربه جنگلی

یکی از مدل‌های معروف که بسیار ترند شده، مایو دامن‌دار مدل امپراطوری گربه جنگلی است؛ طرح انتخابی که بسیار ماهرانه طراحی شده و به انسان حس طبیعت را بیشتر القا می‌کند.

چاپ عکس پوست حیوانات روی مایو، حس طبیعت را به انسان القا می‌کند.

مدل رومی مایو دامن‌دار

مدل رومی از قدیمی‌ترین انواع مدل‌ها بوده که همیشه در انواع لباس زنانه مورد استفاده قرار گرفته است. مدل مایو دامن‌دار جدید از این امر مستثنی نبوده و یک مایو بسیار شیک برای بانوان خوش‌سلیقه و متفاوت است.

مدل رومی یکی از شکیل‌ترین مدل‌های موجود در بازار است.

لیست قیمت انواع مایو زنانه

مدل نیروانا مایو دامن‌دار

بودا واژه نیروانا را به اشکال مختلف توصیف کرده است؛ مانند آرامش، شادی، رهایی و غیره. طراحان با هوشمندی هر چه تمام‌تر کنتراستی با رنگ‌ها که بتواند این احساسات را به انسان تزریق کند را خلق کرده‌اند.

کنتراست هوشمندانه رنگ‌ها در این عکس مایو دامن دار مشهود است.

مایو دامن‌دار یقه قایقی

قطعا انتخاب خاص پسندان، مدل مایو دامن‌دار یقه قایقی خواهد بود. البته بهتر است این مدل مایو برای بالاتنه‌های پر مورد استفاده قرار گیرد تا زیبایی خود را بیشتر نشان دهد.

این مدل مایو برای بالاتنه‌های پر انتخاب بسیار مناسبی است.

مایو دامن‌دار خشتی

مایو دامن‌دار با یقه خشتی مدل جدیدی نیست؛ اما هرگز فروشگاه‌ها را به خاطر اینکه بسیاری از مردم سادگی را در زیبایی می‌بینند، ترک نکرد.

مایو دامندار خشتی از جمله مدل‌های ساده و در عین حال جذاب است!

مایو دامن‌دار مدل زیپ‌دار

در مایو مدل زیپ‌دار طراحان با هوشمندی بسیار برای راحتی پوشیدن و درآوردن لباس، زیپی را در پشت و یا جلوی مایو تعبیه کرده‌اند.

وجود زیپ در لباس باعث راحتی فرد خواهد شد.

مایو دامن‌دار کاپ دار

مایو کاپ‌دار به واسطه کاپی که دارد، باعث بهتر ماندن فرم سینه‌ها شده و هر چقدر پهن‌تر باشد، نگهداری سینه‌ها را بهتر انجام می‌دهد. این مدل بیشتر مناسب بانوانی بوده که شاید به واسطه افزایش وزن اعتماد بنفس کمتری دارند.

کاپ در مایو باعث خوش فرم نشان دادن سینه‌ها خواهد شد.

مطالب کاربردی:  9 روش علمی برای کاهش وزن سریع که نمی دانید

مدل مایو زنانه پشت گره‌ای

تکنیک گره‌ در لباس کاربرد بسیار زیادی دارد. این تکنیک با اینکه بسیار ساده است، توانسته در میان انواع لباس‌ها جایگاه خود را پیدا کند. تکنیک گره در لباس‌های گوناگون جایگاه مختلفی دارد. در مایو دامن‌دار دخترانه و زنانه این گره به وسیله دو بند پشت گردن شکل می‌گیرد و جادوی گره یکبار دیگر باعث خلق یک مدل جدید می‌شود.

جادوی گره یکبار دیگر خود را در مایو به تصویر کشید.

مایو دامن‌دار دو بند

مدل دو بند همان ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین مدل ارائه شده به بازار است. نام اصلی این مدل تانک سوییت بوده و در طول زمان طرح‌های مختلف روی این مدل پیاده شد.

یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع مایو مدل بنددار آن است.

مدل مایو نیم‌آستین

یکی از مزیت‌هایی که مدل مایو نیم‌آستین نسبت به مدل‌های دیگر دارد، فرم دهی به بدن است. این مدل بیشتر مناسب کسانی بوده که خواهان مایوهای بسته هستند. تن‌خور این مایوها برای انواع استایل عالی خواهد بود.

مدلی بی‌نظیر برای انواع استایل.

مایو دامن دار با طرح گل‌های ارکیده

گل‌های ارکیده زمانی ‌که روی لباس شنا چاپ شوند، طرح بسیار زیبایی خلق می‌شود. این طرح گل، جدا از زیبا بودنش، بیشتر در مدل‌های ایکس لارج و دو ایکس لارج برای تن خور شدن بهتر لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گل‌های ارکیده روی مایو باعث بهتر ماندن لباس در تن افراد، در سایز بزرگ، خواهند شد.

مطالب مرتبط :  چگونه ضدآفتاب مناسب انتخاب کنیم؟

مدل مایو دامن‌دار با یقه هالتر

مدل یقه هالتر یکی از محبوب‌ترین یقه‌ها در لباس‌های شب و انواع شومیز مجلسی است. با توجه به تنوع لباس شنا، جدای از کار اصلی آن، بحث زیباشناسی نیز مطرح است. از این رو طراحان لباس به این فکر افتادند که یقه هالتر را در مدل مایو دامن‌دار به کار بگیرند تا هم تنوع را افزایش داده و هم جذابیت محصولات ورزشی را نیز ارتقا دهند.

از محبوب‌ترین یقه‌ها در انواع و اقسام لباس‌ها از جمله مایو، یقه هالتر است.

مدل مایو دامن‌دار پرنسسی

در این مدل مایو قسمت دامن کمی بلندتر از مدل‌های دیگر دوخته می‌شود و قسمت سینه دارای کاپ است. در قسمت دامن برای حجیم‌تر شدن که مدل پرنسسی را القا کند، از گل‌های رنگارنگ با تراکم بالا استفاده می‌شود.

یکی از مدل‌های فانتزی و محبوب نوجوانان، مدل پرنسسی است.

مدل مایو دامن دار فانتزی

یکی از انواع مدل مایو دامن‌دار جدید که بیشتر مناسب دختران نوجوان بوده، مدل‌های فانتزی است. این مدل اسکلت اصلی مایو دامن‌دار را حفظ کرده است اما در عین حال طراحان سعی در درک روحیات دختران نوجوان داشته و با چاپ طراحی‌های خاص یا تغییر در جزییاتی مانند چین‌دار کردن دامن مایو، توانستند مدل‌های فانتزی زیبایی بیافرینند.

چین‌های زیبا روی دامن این مدل، برای دختران جوان بسیار دل‌انگیز است.

مدل مایو پادار دامن‌دار

این مدل مایو شامل یک تکه دامن‌دار بوده اما شلوارک کوتاهی زیر دامن چین‌دار دوخته شده است. این مدل مایو از ادغام دو مدل دامن‌دار و پادار تشکیل شده که فرم مناسبی در قسمت پایین‌تنه به بدن شناگر خواهد داد.

تعبیه شلوارک زیر مایو باعث فرم دهی بهتر پایین تنه خواهد شد.

مدل مایو دامن‌دار اسلامی

انتخاب لباس‌های شنا که به نام مایو شناخته می‌شوند، بستگی به معیارهای مختلف شخصی، فرهنگی و اجتماعی افراد دارد. در دنیای فشن و مد از مایو فقط برای شنا استفاده نمی‌شود و کاربردهای دیگری نیز دارد. برای بانوانی محجبه‌ای که علاقمند به شنا هستند، مدل دامن‌دار اسلامی عرضه شده است. این مدل همان شکل مایو یک تکه دامن‌دار را داشته اما آستین، شلوار و کلاه مخصوص به آن اضافه شده است.

مدل مایو دامن دار اسلامی مناسب برای بانوان محجبه علاقمند به شنا است.

مدل مایو دامن دار با کمربند

این مدل مایو بیشتر برای سالن‌های فشن یا گرفتن آفتاب مناسب است. البته کمربندی که روی مایو قرار گرفته باعث ناراحتی افراد نخواهد شد؛ بلکه بیشتر از لحاظ تنوع و زیبایی حائز اهمیت است. نکته مهم دیگر این است که کمربند این مایو باعث صاف ماندن کمر بانوانی که این مدل را بر تن می‌کنند، خواهد شد. در این مدل، کمربند می‌تواند به صورت کشی به مایو دوخته شود با اینکه جداگانه روی مایو قرار بگیرد.

کمربند در این مدل هم می‌تواند به قسمت کمر مایو دوخته شده هم اینکه جداگانه به آن متصل شود.

مایو دامن دار بارداری

این مایو هم به صورت یک تکه و هم دو تکه در بازار موجود بوده و مخصوص زنان باردار است. این مایو خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد تا هنگام شنا باعث راحتی بیشتر زنان باردار شود. این مایو به دلیل دامن‌دار بودن در قسمت شکم کار را بسیار راحت می‌کند.

به خاطر کشسانی بالا، با پوشیدن این مایو زنان باردار به راحتی می‌توانند شنا کنند.

مایو دامن‌ دار مدل تک آستین

مدل مایو تک آستین از آن مدل‌های شیک و متفاوت است که باعث خاص شدن استایل انسان روی ماسه‌های کنار دریا خواهد شد. این مدل بیشتر در مایو دامن‌دار کوتاه به کار می‌رود. در این مدل مایو از کاپ باید استفاده شود تا تن‌خور مایو به خوبی خود را نشان دهد.

اگر می‌خواهید خاص باشید، مدل تک آستین مناسب شما است.

کدام مدل مایو دامن‌دار برای خرید بهتر است؟

در بالا به بیست مدل از انواع مدل مایو دامن‌دار اشاره شد. مایو انواع و اشکال مختلفی داشته و کاربردهایش نیز بسیار متفاوت است. با توجه به تنوع بازار، هر شخصی نسبت به نیاز و فرهنگ اجتماع خود می‌تواند بهره لازم را از این بازار ببرد. اغلب مایوها نواحی سینه تا میان‌تنه بدن را می‌پوشانند؛ البته باز هم بستگی به ملاحظات شخصی و فرهنگی دارد. در هنگام خرید مایو جدا از مبحث زیباشناسی و اینکه کدام مدل بیشتر به شما می‌آید، بهتر است به جنس مایو و مورد استفاده آن دقت زیادی شود. نباید این نکته را فراموش کرد که مایو یک نوع لباس است و اولین هدفش حفاظت از بدن در برابر کلر، مواد داخل آب، سرما و گرمای سوزان است.

 

منبع: lofficielusa

 

گوناگون مایو دامن‌دار چند مدل مایو در بازار موجود است مایو بیکینی یا مایو دوتکه مایو تانکینی مایو مونوکینی یا مایو تک مایو بورکینی جنس لباس مایو از چیست انواع مدل مایو دامن دار ترند سال را بشناسید مایو دامن دار یقه هفت مایو دامن‌دار مدل امپراطوری گربه جنگلی مدل رومی مایو دامن‌دار مدل نیروانا مایو دامن‌دار مایو دامن‌دار یقه قایقی مایو دامن‌دار خشتی مایو دامن‌دار مدل زیپ‌دار مایو دامن‌دار کاپ دار مدل مایو زنانه پشت گره‌ای مایو دامن‌دار دو بند مدل مایو نیم‌آستین مایو دامن دار با طرح گل‌های ارکیده مدل مایو دامن‌دار با یقه هالتر مدل مایو دامن‌دار پرنسسی مدل مایو دامن دار فانتزی مدل مایو پادار دامن‌دار مدل مایو دامن‌دار اسلامی مدل مایو دامن دار با کمربند مایو دامن دار بارداری مایو دامن‌ دار مدل تک آستین کدام مدل مایو دامن‌دار برای خرید بهتر است 10 مدل ست لباس زیر زنانه ترند 2023 لباس زنانه لیست قیمت انواع مایو زنانه 9 روش علمی برای کاهش وزن سریع که نمی دانید چگونه ضدآفتاب مناسب انتخاب کنیم شلوار lofficielusa Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو