لاکچری‌ترین مدل بوت زنانه امسال چیست

لاکچری‌ترین مدل بوت زنانه امسال چیست


منبع: مدیسه

23

1401/9/4

16:36


هر سال تعداد زیادی مدل بوت زنانه راهی بازار می‌شود که تنوع زیادی دارند و شاید شما را دچار سردرگمی

لاکچری‌ترین مدل بوت زنانه امسال چیست

هر سال تعداد زیادی مدل بوت زنانه راهی بازار می‌شود که تنوع زیادی دارند و شاید شما را دچار سردرگمی کنند که کدام یک از انواع مدل‌ها برای شما مناسب است.

بوت‌ها همواره یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های فصول سرد به شمار رفته‌اند و جلوه زیبایی به استایل زمستانی و پاییزی شما می‌بخشند. در این مقاله ما به تعدادی از محبوب‌ترین ترند‌های بوت زنانه اشاره خواهیم کرد تا انتخاب یکی از آن‌ها را برای شما راحت کنیم.

بوت‌های تا زانو

این بوت‌ها تا زانو کشیده شده‌اند

یکی از ترندهای مدل بوت زنانه در سال‌های اخیر انواع بوت‌های دخترانه بوده‌اند که به خاطر خاص بودن محیوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

این مدل نوعی مدل بوت دخترانه به شمار می‌آید که بین خانم‌ها جوان طرفداران ویژه‌ای دارد و همانطور که از نامش پیدا است، این بوت‌ها تا زانو ادامه پیدا می‌کنند.

این نوع بوت برای کسانی که پاهای نازک و کشیده دارند، بسیار مناسب است، چون زیبایی پاها را به خوبی نمایان می‌کند. با این بوت، مانتو کوتاه و شلوار جذب یا لگ بسیار مناسب است.

مدل بوتی

این مدل در بهار نیز قابل استفاده است

از انواع مدل بوت زنانه که در سال‌های اخیر مورد استقبال صنعت مد قرار گرفته است، نوع بوتی است. به این نوع که نیم‌بوت نیز می‌گویند، یکی از مهم‌ترین آیکون‌های استایل در فصول زمستان و پاییز به شمار می‌‌آيند.

البته در بهار نیز عده زیادی آن‌ها را می‌پوشند. این نوع بوت با پاشنه‌های متنوعی طراحی می‌شود که از این رو می‌توان پاشنه مورد علاقه خود را نیز در میان آن‌ها پیدا کنید. بوتی‌ها اغلب با شلوارهای جین زاپ‌دار و پیراهن و دامن پوشیده می‌شوند.

مدل نیم‌بوت‌های چلسی

بوت چلسی دارای کش است

این بوت از مدل بوت زنانه سال‌ها است که در میان زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نظر نمی‌رسد که هرگز از مد بیافتد. در کنار زیبایی این بوت راحتی زیادی نیز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم همچنان آن را به انواع مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

دیگر مشخصه این بوت بدون بند بودن آن است. در عوض دو کش در کناره‌های آن دوخته شده است که با وجود آن‌ها می‌توان به راحتی پوشید یا از پا درآورد. این بوت‌ها معمولا با انواع لباس‌ها همخوانی دارند، اما شلوار باید به گونه‌ای باشد که از ساق پا کمی بالاتر باشد تا به خوبی مدل نیم‌بوت را نشان دهد.

مشاهده قیمت انواع بوت

مدل بوت تا ران

این مدل تا بالای زانو کشیده شده است

این نوع از بوت تا بالای زانو نیز کشیده می‌شوند و به خاطر این که زیاد از حد بلند هستند، طرفداران زیادی ندارند. از ویژگی‌های این بوت بلند دخترانه می‌توان به ظاهر آن‌ها اشاره کرد که تنگ هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند فرم پاها را به خوبی نمایان کنند. دیگر ویژگی بارز آن پاشنه‌های بلند است.

ویژگی دیگر آن‌ها که آن‌ها را متمایز می‌کند، رنگ‌های متالیک آن است. این بوت‌ها با دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه، جین جذب با رنگ تیره، تونیک و پلیور آزاد و بلند پوشیده می‌شوند.

بوت رزمی

این بوت راحتی زیادی دارد

این مدل بوت زنانه از آن دست مدل‌هایی است که هر خانمی با هر سن وسالی می‌تواند که آن را به پا کند. ظاهر آن‌ها به گونه‌ای است که چندان ظرافت زنانه را ندارند، اما ساق بلند آن که تا بالای ساق ادامه پیدا کرده است، ظاهر زیبایی به آن می‌بخشد.

همینطور به خاطر راحتی که این بوت‌ها دارند، بسیاری ترجیح می‌دهند به جای خرید بوت‌های شیک و پاشنه بلند، از این بوت‌ها استفاده کنند.

دلیل دیگر محبوبیت آن‌ها این است که دوام خوبی دارند و با هر استایلی می‌توان آن‌ها را پوشید. شلوار و دامن چرم یا طرح چرم جذب، جوراب شلواری تیره، شلوار جین جذب لباس‌هایی هستند که می‌توانید با بوت رزمی بپوشید.

بوت جلوباز

بخشی از جلوی این بوت باز است.

بوت‌های جلوباز در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. ظاهر جلوباز آن جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است که متفاوت با انواع بوت‌های دیگر است.

معمولا از آن‌ها با هر استایلی استفاده می‌شود و در بیشتر مناسبت‌ها و موقعیت‌ها پوشیده می‌شوند، اما بهتر است در محیط‌های اداری که در آن مشغول به کار هستید، از مدل دیگری از بوت استفاده کنید.

مدل بوت بارانی

این بوت‌ها در رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند

از دیرباز تاکنون بوت‌های بارانی محبوب بوده‌اند. این نوع از بوت با رنگ‌های متنوعی نیز تولید می‌شود که از این نظر متمایز از بیشتر انواع بوت است.

نام آن‌ها به این معنا نیست که فقط باید در روزهای بارانی آن‌ها را بپوشید، بلکه می‌توانید در روزهای سردی که لزوما بارانی نیز نیستند، با پوشیدن آن‌ها می‌توانید استایلی متفاوت در ظاهر خود ایجاد کنید. با دامن و شلوارهای تنگ این مدل بوت زنانه زیبایی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط :  چه‌طوری با بوت‌هایم تیپ‌های مختلف بزنم

بوت اسب‌‌دوانی

این مدل تنها هنگام است دوانی استفاده نمی‌شود

اشتباه نکنید بوت اسب‌دوانی به این معنا نیست که لزوما هنگام اسب‌دوانی باید از آن‌ها استفاده کنید. ابتدا تنها برای این منظور پوشیده می‌شدند، اما کم کم به خاطر جذابیتشان در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا کردند تا جایی که به زندگی روزمره راه یافتند.

پوشیدن شومیز و شلوار جین آبی با این مدل بوت بسیار ایده‌آل است. بهترین شلواری که می‌توانید با این بوت بپوشید، انواع شلوار جین و لگینگ است.

مدل بوت آکسفورد

این بوت از انواع کلاسیک به شمار می‌‌آيد

بوت‌ها اکسفورد نیز از بوت‌ها کلاسیک به شمار می‌رود که سال‌ها است در میان مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نظر نمی‌رسد که روزی ببینیم که از مد افتاده باشند.

از ویژگی‌های این بوت زنانه شیک بندها باریک و رویه آن است که به شکل چند تکه دوخته می‌شوند. در کل این نوع بوت یک ظاهر بسیار شیک و کلاسیک دارد که بهتر است برای تکمیل استایل خود المان‌ کلاسیک را رعایت کنید.

استایل چهارخانه یا راه راه نیز همراه این بوت‌ها شما را بسیار آراسته نشان می‌دهند. بهترین لباس‌ها برای بوت آکسفورد شلوار جین جذب و دامن تا زانو یا کوتاه‌تر هستند.

بوت بایکر

در طراحی این مدل از بوت از سگک استفاده می‌شود.

این بوت‌ها از سبک موسیقی متال و پانک و راک الهام گرفته است و طرفداران این نوع از موسیقی که روحیات مخصوص به این سبک از موسیقی را دارند، از طرفداران بوت بایکر هستند.

این بوت‌ها اغلب جنس چرم دارند و یکی از مهم‌ترین المان به کار رفته در آن‌ها استفاده از سگک است. همینطور این بوت‌ها دوام بالایی نیز دارند. شلوار جذب جین برای بوت بایکر بهترین انتخاب است.

 

منبع : marieclaire

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو