ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز


منبع: تیپ زا

13

1401/9/4

16:37


ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز : قرمز رنگ محبوبی است به خصوص در مورد لباس زیرا روشن و جسور است. از آنجایی که این رنگ بسیار قدرتمند است، ممکن است پوشیدن آن یک چالش به نظر برسد! در این مقاله به اشتراک […]

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز : قرمز رنگ محبوبی است به خصوص در مورد لباس زیرا روشن و جسور است. از آنجایی که این رنگ بسیار قدرتمند است، ممکن است پوشیدن آن یک چالش به نظر برسد! در این مقاله به اشتراک می‌گذاریم که چه رنگ‌هایی با لباس‌های قرمز و سایر نکات آرایشی مطابقت دارند.

استایل با پوشیدن لباس قرمز

قرمز آنقدر رنگ قوی است که اغلب با پررنگ بودن همراه است. از بلوز قرمز گرفته تا شلوار قرمز و حتی کفش قرمز، هر لباسی به رنگ قرمز مطمئناً جلب توجه می کند.

یک مجموعه تمام قرمز ممکن است برای چشم خیلی آتشین باشد، بنابراین خوب است آن را با رنگ های دیگر ست کنید.

وقتی صحبت از لباس می‌شود، کنار هم ست کردن رنگ‌های مناسب برای ساخت یک لباس بسیار مهم است. همه رنگ ها به خوبی با هم ست نمیشود.

در این راهنمای مد تمام آنچه را که باید در مورد پوشیدن رنگ قرمز بدانید، از جمله اینکه چه رنگ هایی با لباس های قرمز ست می شوند را با شما به اشتراک می گذاریم.

همچنین بخوانید: شست‌وشو و نگهداری لباس‌های رنگی | لباس های رنگی

قرمز و سفید

وقتی صحبت از رنگ‌هایی با لباس‌های قرمز می‌شود رنگ سفید احتمالاً در ذهن شماست شما هرگز نمی توانید با قرمز و سفید اشتباه کنید.

سفید آنقدر خنثی خالص است که تقریباً با هر رنگی – حتی قرمز – به خوبی ست می شود. علاوه بر این رنگ سفید نیز بسیار شیک است و هر ترکیب رنگی را به خوبی در کنار هم قرار می دهد.

اگر رنگ قرمز روی لباستان نمی‌خواهید، لباس‌های قرمز و سفید را با هم ست کنید. رنگ سفید شدت قرمز را متعادل می‌کند و آن را برای چشم‌ها ساده می‌کند.

به عنوان مثال اگر یک تاپ قرمز می پوشید آن را با کتانی سفید مانند یک شلوار کوتاه یا شلوار ست کنید. اگر دامن یا شلوار قرمز دارید یک پیراهن سفید بپوشید این جسارت قرمز را خنثی می کند اما همچنان آن را پاپ می کند.

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

قرمز و مشکی

یکی دیگر از ترکیب های خنثی با قرمز و مشکی یکی از گزینه هایی است که باید سعی کنید به لباس قرمز خود ست کنید. اگرچه برخی ممکن است ترکیب قرمز و مشکی را به عنوان کسل کننده است ، ست رنگ در واقع می تواند شیک به نظر برسد، به خصوص زمانی که سایه مناسب قرمز را انتخاب کنید.

قرمز پررنگ با مشکی ممکن است برای همه مناسب نباشد اما باز هم به نوع لباسی که می پوشید بستگی دارد. کاوش در استایل ها، برش‌ها و لایه‌های مختلف ممکن است کارساز باشد. برای یک مجموعه ظریف تر، مشکی را با قرمز گوجه ای یا قرمز تیره امتحان کنید.

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

قرمز و خاکستری

خاکستری سرد و ملایم است بنابراین رنگ قرمز را لایت می کند. اگر می خواهید یک ست خنثی با قرمز داشته باشید اما می خواهید بدون مشکی و سفید انجام دهید.

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

قرمز و بژ

بژ ، شتری یا قهوهای مایل به زرد رنگی است که احتمالاً در کمد لباس شما وجود دارد، ممکن است ژاکت، کش باف پشمی یا ژاکت باشد. این رنگ خنثی برای لباس های کلاسیک ضروری است زیرا آرام به نظر می رسد.

وقتی رنگ بژ را با قرمز کنار هم می گذارید در نهایت گران و شیک به نظر می رسید. رنگ آرامش بخش بژ به خوبی با رنگ قرمز هماهنگ است.

برای یک لباس شیک، یک ژاکت بژ را روی شلوار قرمز بپوشید از طرف دیگر، می توانید یک تاپ قرمز روی شلوار بژ یا مایل به سفید داشته باشید. اگر می خواهید ظاهری دخترانه داشته باشید، یک لباس قرمز بپوشید و آن را با لباس بیرونی بژ رنگ کنید.

ست لباس با قرمز | استایل با رنگ قرمز

قرمز و آبی

یکی از رنگ‌هایی که وقتی از آنها می‌پرسند چه رنگ‌هایی با لباس‌های قرمز می‌آیند به ذهن خطور می‌کند آبی است. هر دو رنگ اصلی هستند و هنگامی که با یکدیگر ست می شوند، ظاهری عالی و در عین حال درجه یک ایجاد می کنند.

صرف نظر از سایه، آبی به طور کلی با قرمز زیبا به نظر می رسد، بنابراین برای تصمیم گیری بین آبی روشن یا آبی تیره مشکلی نخواهید داشت. همچنین می توانید رنگ سفید را به استایل خود ست کنید.

قرمز و آبی

قرمز و آبی نیز در لباس مردانه زیبا به نظر می رسند. در اینجا چند لباس زیبا با این ترکیب آورده شده است:

قرمز و سبز

چه رنگ هایی با لباس های قرمز ست می شود؟ رنگ درست روی آن در چرخه رنگ: سبز. رنگ سبز به زیبایی مکمل قرمز خواهد بود.

ترکیب قرمز و سبز احساس شادی می دهد زیرا ما را به یاد کریسمس می اندازد. در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود. وقتی با رنگ ها و پارچه های مختلف بازی می کنید، می توانید یک مجموعه شیک داشته باشید.

قرمز و سبز

قرمز و صورتی

آیا می دانستید که قرمز با رنگ های مکملش زیبا به نظر می رسد؟ یکی از رنگ هایی که با لباس های قرمز ست می شود صورتی است.

ممکن است فکر کنید که قرار دادن قرمز و صورتی در یک لباس ممکن است زیاد به نظر برسد، اما در واقع یک جفت  جذاب است.

از صورتی تند تا صورتی آب نباتی، تمام سایه های صورتی با لباس های قرمز فوق العاده به نظر می رسند. همانطور که گفته شد، شما در زمان تصمیم گیری در مورد رنگ صورتی برای ست کردن لباس قرمز خود صرفه جویی خواهید کرد.

یک تاپ صورتی به همراه پایین قرمز قطعا شیک و شیرین به نظر می رسد. به همین ترتیب، یک ژاکت قرمز روشن با شلوار صورتی روشن نیز حال و هوای دوست داشتنی را ایجاد می کند.

قرمز و صورتی

لباس قرمز و چهارخانه

حالا که در مورد رنگ‌هایی که با لباس‌های قرمز ست می‌شوند صحبت کردیم، وقت آن است که به بحث در مورد لباس‌های قرمز و پرینت بپردازیم. طرح ها راهی عالی برای زنده کردن لباس شما هستند.

قرمز را با لباس‌های چهارخانه ست کنید به جای اینکه لباس های چهارخانه خود را با لباس هایی مانند مشکی یا سفید ست کنید سعی کنید آنها را با یک لباس قرمز ست کنید.

لباس قرمز و چهارخانه

لباس قرمز و طرح حیوانی

تی شرت یا ژاکت های قرمز رنگ خود را با ته طرح حیوانات مانند دامن یا شلوار ست کنید همچنین می توانید بلوزهای طرح حیوانی را با شلوارهای قرمز روشن انجام دهید.

اگر می خواهید ترکیب خوبی از هر دو داشته باشید یک کت قرمز روشن را روی لباس چاپ یوزپلنگ خود داشته باشید. وقتی یک کت کتانی با طرح حیوانی را روی لباس قرمز روشن خود قرار می دهید، عکس آن نیز عالی میشود.

کفش قرمز روشن دارید؟ آن را با یک لباس قرمز تیره ست کنید. شما همچنین می توانید یک تاپ قهوه ای با شلوار قرمز داشته باشید و همچنان جذاب به نظر برسید. استفاده از رژ لب قرمز را فراموش نکنید تا ظاهر جسورانه خود را کامل کنید.

لباس قرمز و طرح حیوانی

رنگ قرمز باید در کمد لباس شما باشد

قرمز رنگی بسیار زیبا و جسورانه است بنابراین نباید از داشتن آن در کمد لباس خود غافل شوید.

در اینجا چند لباس با قرمز ضروری وجود دارد که باید داشته باشید:

ژاکت قرمز
بلیزر قرمز
شلوار قرمز
دامن قرمز
لباس قرمز
روسری قرمز
کمر بند قرمز
کیف قرمز

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم قرمز آنقدر رنگ جسوری است که اغلب با پررنگ بودن همراه است. از بلوز قرمز گرفته تا شلوار قرمز و حتی کفش قرمز، هر لباسی به رنگ قرمز مطمئناً جلب توجه می کند. شما همچنین میتوانید با کلیک برروی راهنمای جامع و کامل استایل قرمز این مقاله را هم بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو