آزمون پلیس مخفی: آیا می توانید در 5 ثانیه پلیس مخفی را شناسایی کنید؟

منبع: خبرنما

17

1401/9/4

16:40


آزمون پلیس مخفی: این معمای تصویری جدید توجه هزاران نفر را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است. در این آزمون شما باید پلیس مخفی را…

آزمون پلیس مخفی: این معمای تصویری جدید توجه هزاران نفر را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است. در این آزمون شما باید پلیس مخفی را شناسایی کنید. اما فقط اشخاص با هوش و بینایی عالی می توانند این کار را در طول 5 ثاتیه انجام دهند. شما چطور؟

پس اگرخود را یک متخصص در حل سوالات معمایی می دانید، بهتر است عجله کنید. آزمون شناسایی پلیس مخفی می تواند به خوبی مهارت های ذهنی شما را به چالش بکشد.

برای شما: آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

این بازی فکری هوش: برای کسانی است که از انجام بازی ها و پازل های سرگرم کننده لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می کند. زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها باید از ذهن خلاق استفاده کنید و مسئله را کمی متفاوت بررسی کنید. برخی از بازی های فکری نیز نوعی تست هوش هیجانی هستند که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. بنابراین ما بخش تفریج و سرگرمی خبرنامه آزمونی را برای شما آماده کرده ایم تا با شناسایی پلیس مخفی مهارت های ذهنی خود را محک بزنید.

برای شما: آزمون تشخیص قاتل شاهدخت: قاتل شاهدخت چه کسی است؟

آزمون پلیس مخفی

آزمون پلیس مخفی

در حل کردن آزمون پلیس مخفی، مهارت های بینایی، دقت و تمرکز نقش مهمی دارند. زیرا شما باید این معمای تصویری را در 5 ثانیه یا کمتر حل کنید. اگر در زمان تعیین شده آزمون را حل کردید، باید گفت که شما یک نابغه در انجام سوالات هوش تصویری هستید.

در تصویر سه جوان را می بینید که برای خرید بستنی در صف ایستاده اند، یکی از افراد تصویر، یک پلیس مخفی است که در حال انجام تحقیقات در منطقه است. به نظر شما کدام یک از افراد تصویر می توانند پلیس مخفی باشند؟

برای شما: تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

.

.

.

.

.

برای شما: تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

.

.

.

.

.

برای شما: آزمون ببر پنهان: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند ببر پنهان شده در تصویر را پیدا کنند!

جواب

پلیس فرد بستنی فروش است. در توضیحات گفته شده است پلیس مخفی، زیرا او نباید زیادی جلب توجه کند و در عین حال بتواند تحقیقات اش را نیز انجام دهد.

فرد اول با دوربین به این سو و آن سو نگاه می کند و کارش خیلی احمقانه است. شخص دوم هم به نظر فقط یک شهروند عادی است. فرد سوم هم در جیبش یک بی سیم اسباب بازی دارد و به نظر نمی رسد یک پلیس مخفی باشد، اما پلیس مخفی با بی سیم به این بزرگی در ماموریت شرکت نمی کند. اما فرد بستنی فروش می تواند یک پلیس مخفی باشد. او میتواند به همه جا نظارت داشته باشد، بدون اینکه کسی شک کند.

برای شما: آزمون بینایی: آیا می توانید در طول ۱۱ ثانیه مادر کودک را پیدا کنید؟

تست های هوش همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. حل کردن تست ها نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد.  مهم‌تر از همه، این‌گونه از تست ها ارتباطات بین سلول های چشم و مغز را تقویت می کنند، سرعت عملکرد ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو