تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

منبع: خبرنما

52

1401/9/4

16:40


تست هوش خیانت: شما باید بر اساس شواهد و مدارک موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ زن یا مرد؟ زن ادعا می کند شوهرش به او خیانت…

تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

تست هوش خیانت: امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست هوش جذابی را آماده کرده است. در این تست هوش شما باید بر اساس شواهد و مدارک موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ زن یا مرد؟ زن ادعا می کند شوهرش به او خیانت کرده است، اما شوهرش این ادعا را رد می کند. اکنون ما از شما می خواهیم تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟

اما به یاد داشته باشید برای انجام تست هوش خیانت فقط 8 ثانیه زمان دارید. پس حواس تان به زمان نیز باشد.

برای شما: آزمون پلیس مخفی: آیا می توانید در ۵ ثانیه پلیس مخفی را شناسایی کنید؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

تست هوش خیانت

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه کسی دروغ می گوید؟ مرد یا زن؟

برای شما: تست بینایی خرس قطبی: آیا می توانید خرس قطبی را در ۱۵ ثانیه پیدا کنید؟

چه کسی دروغ می گوید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ زن یا مرد؟

اگر موفق شدید به شما تبریک می گویم واقعا شخص باهوشی هستید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. چون ما پاسخ درست را در بخش زیر مشخص کرده ایم.

برای شما: آزمون تشخیص قاتل شاهدخت: قاتل شاهدخت چه کسی است؟

جواب تست هوش خیانت

دروغگو

تست هوش خیانت: اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که مرد دروغ می گوید. در واقع شخص همراه او که ظاهرا مرد معلوم می شود، یک زن هست. او گلاه گیس و لباس مبدل پوشیده است. حتی بخشی از موی اصلی او از زیر کلاه گیس بیرون زده است. بنابراین زن راست می گوید و شوهرش به او خیانت کرده است.

برای شما: آزمون ببر پنهان: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند ببر پنهان شده در تصویر را پیدا کنند!

 توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا تست هوش خیانت ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت عملکرد ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

امیدواریم از تست هوش خیانت لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید در طول 8 ثانیه تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟

برای شما: تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو