دشمن مقبولیت مردم را نشانه گرفته است

6

1401/9/4

16:42


کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با تاکید بر اینکه نظام و مردم از یکدیگر جدا نیستند، گفت: پایه اصلی حکومت بر اساس خواست و مقبولیت مردم بوده که دشمن این مقبولیت را نشانه گرفته است.

دشمن مقبولیت مردم را نشانه گرفته است

به گزارش بهداشت نیوز، زهیر اصفهانی کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه باید در افراد و اذهان سیاست‌گذاران فرهنگی کشور خانه تکانی صورت گیرد، افزود: تا زمانی که این امر در اذهان سیاست‌گذاران فرهنگی کشور ثابت نشود که کار و تلاش در امور فرهنگی  در حقیقت به مثابه سرمایه‌گذاری است، مشکلات حل نمی‌شود در واقع هر اندازه هزینه کرد در مسائل فرهنگی در  واقع سرمایه‌گذاری معنوی و مادی  است که موجب ایمنی اجتماعی و امنیتی جامعه در سالهای آتی میگردد و همانگونه که تلاش‌ و عملیات روانی دشمن در  جنگ فرهنگی با هدف  گسست و ناامیدی خصوصا در قشر نوجوانان و جوانان ایران زمین برنامه ریزی شده است بنابراین نگا‌ه‌ها و باورها باید در زمینه سیاستگذاری فرهنگی تغییر کند و با استفاده از ابزار روز در شناخت رسانه و جنگ ترکیبی کوشا بود.

این کارشناس مسائل سیاسی و رسانه تصریح کرد: متاسفانه هنوز روش تبلیغات و کارهای فرهنگی در صدا و سیما ، نهادهای تبلیغی و آموزش و پرورش و ... به روش وسیاق در دهه های گذشته است در حالی که نسل جوان و مردم نیازمند  بیان و مسائل فرهنگی بدیع و جذاب هستند، ما همانگونه که در مسائل نظامی توانستیم به فنآوری پیشرفته موشکی دست یابیم  میبایست  در مسائل رسانه ای نیز به قله های رشد  وفنآوری سایبری و ارتباطات رسانه‌ای صعود نماییم و این مهم میسرنیست مگر آن که  در  وهله اول  مسئولین نظام و سیاست گزاران فرهنگی  بتوانند رسانه های تاثیرگزار  وهمگونی و بخصوص رسانه ملی را با اقدامات و ریل گزاری صحیح ونواندیشانه به سمت مسیر صحیح و مورد مقبول جامعه رهنمون سازند.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری بهترین اتفاق در رسانه است، گفت: روشنگری به احساس مسئولیت همه  آحاد جامعه و مسئو لان است وبرای دفاع از آرمان‌های ملی و اسلامی خود باید در تمامی زمینه‌ها تلاش کرد، یکی ازالگوهای درخشان در این زمینه  قهرمان ملی واسلامی وطن ،شهیدبزرگوار  سردارحاج قاسم سلیمانی است، در واقع آموزش نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با ناهنجا ی ها و تربیت جوانان به سمت ارزش‌های ملی و اسلامی بسیار مهم وقابل تامل است.

زهیر اصفهانی در پایان با بیان اینکه سواد رسانه نقش پررنگی در دنیا دارد، خاطرنشان کرد: در دنیای فعلی برای موفقیت در امور و مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... علم رسانه مورد نیاز است و بدون آگاهی از اهمیت رسانه نمی‌توان در هیچ زمینه‌ای به موفقیت دست پیدا کرد. امروز دشمن با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت بر روی شبکه های اجتماعی و برخی شبکه‌های تلویزونی ماهواره ای سعی در به دست آوردن نبض جامعه ایران دارد که امید است با سکانداری حکیمانه مقام معظم رهبری و تبعیت مسئولان ومدیران از رهنمودهای ایشان در عمل و بدور از شعارزدگی و با همدلی دولت خدمتگزار و مردم شریف ایران بتوان این مرحله را پشت سر گذاشته وبه موفقیت و توسعه همه جانبه درموضوع عدالت اجتماعی نائل گردیم.

منبع: سراج 24

نظرات


تصویری


ویدئو