10 تا از بهترین هتل های یخی در سراسر جهان

10 تا از بهترین هتل های یخی در سراسر جهان


منبع: بیتوته

10

1401/9/4

16:42


بهترین هتل های یخی جهان نزدیک به قطب شمال قرار گرفته اند و اغلب آن ها هر سال تابستان ذوب می شوند و دوباره با شروع فصل زمستان با قالب های یخی و برفی ساخته شده و با حکاکی های هنرمندانه و تزئینات بسیار زیبا پذیرای مهمانان زمستانی می شوند. در این مطلب از بیتوته شما را با بهترین هتل های یخی جهان آشنا می کنیم.

10 تا از بهترین هتل های یخی در سراسر جهان



هتل یخی قطب شمال, هتل یخی فنلاند, بزرگترین هتل یخی

هتل های یخی جهان

 

هتل های یخی / محل اقامت ثروتمندان در بطن قطب

بهترین هتل های یخی جهان نزدیک به قطب شمال قرار گرفته اند و اغلب آن ها هر سال تابستان ذوب می شوند و دوباره با شروع فصل زمستان با قالب های یخی و برفی ساخته شده و با حکاکی های هنرمندانه و تزئینات بسیار زیبا پذیرای مهمانان زمستانی می شوند. در این مطلب از بیتوته شما را با بهترین هتل های یخی جهان آشنا می کنیم.

وقتی صحبت از تجربیات منحصر به فرد سفر می شود ، هیچ چیز بهتر از گذراندن شب در هتل یخی ice hotel یا ایگلو برفی snow igloo در یک منطقه دور افتاده نیست. 

این اقامتگاه های فصلی معمولا در قطب شمال یا مکان های دور افتاده دیگر در ارتفاعات ساخته می شوند و در فصل بهار به طور طبیعی ذوب می شوند.

 

حدود 5 ماه است سال ، هتل ها و دهکده های یخی تبدیل به بهترین سرزمین عجایب زمستانی می شوند که بازدیدکنندگان خود را با نمایگاه های مجسمه سازی هنری از برف و یخ ، غذاهای بی نظیر و اتاق های مهمان ساخته شده از بلوک های یخی با تزئینات یخی بی نظیر و حتی شگفت انگیز ، پذیرایی میکنند. 

 

بهترین هتل های یخی جهان اغلب در اسکاندیناوی ، اتریش و کانادا قرار گرفته اند و طیف وسیعی از امکانات و تسهیلات را ارائه می دهند و مقصدی ایده آل برای مسافران ماجراجو هستند که به دنبال امکانات مدرن مانند سونا و جکوزی در دل برف و یخ و تجربیات منحصر به فرد و خاطره انگیز هستند.

در ادامه مقاله 10 هتل یخی و استراحتگاه برتر جهان را به شما معرفی میکنیم. 

 

هتل های یخی لوکس, دهکده های یخی, بهترین هتل های یخی جهان

هتل یخی سوئد Icehotel Sweden بهترین هتل یخی جهان

 

هتل یخی سوئد Icehotel Sweden

هتل یخی سوئد Icehotel Sweden ، اولین هتل از مجموعه های یخی دنیا و بزرگترین آنها محسوب می شود که هنوز استانداردهای این دسته از اقامتگاه ها در جهان را تعیین میکند.

هنرمندانی از سراسر جهان مجسمه هایی خیره کننده در سرتاسر ملک این هتل خلق میکنند و طیف وسیعی از فعالیت های منحصر به فرد زمستان در این هتل برای مسافران فراهم می شود. 

 

دسترسی رایگان به وای فای ، فضای نمایشگاه هنری ، سونا ، غذاخوری خصوصی و کارگاه های یخی از ویژگی های قابل توجه این هتل برفی است. 

هتل یخی سوئد در سواحل رودخانه یخ زده تورن در 125 مایلی بالای دایره قطب شمال قرار دارد و برای اولین بار در سال 1989 ساخته شد و تبدیل به یکی از مشهورترین و دیدنی ترین مکان های سوئد گردید. 

 

هتل یخی سوئد به مدت 5 ماه واز ماه دسامبر پذیرای مهمانان است. برای این که بتوانید تجربه ای واقعا منحصر به فرد در این هتل داشته باشید ، اتاقتان را در مجموعه هنری رزرو کنید که دارای تزئینات یخی باشد. این تزئینات سخی توسط هنرمندان برجسته ساخته می شوند. این  ملک علاوه بر تزئینات بی نظیر یخی در اتاق های بخش هنری ، یک گالری نمایشگاهی مملو از مجسممه های یخی دارد که مهمانان هتل میتوانند به صورت رایگان از آنها بازدید کنند. 

 

بهترین هتل های یخی جهان, هتل های یخی, هتل یخی سوئد

هتل دگلاس کانادا

 

هتل دگلاس کانادا Hotel de Glâce Canada

هتل دگلاس کانادا Hotel de Glâce Canada ، زمانی که مهمانان یک سوئیت یخی در هتل دگلاس رزرو میکنند ، یک اتاق شبانه در هتل مجاور هم برای استفاده در طول اقامتشان رزرو می شود.

 

این هتل یخی امکانات قابل توجهی به مهمانانش ارائه می دهد از جمله :

وای فای رایگان ، سونا ، اتاق بخار ، اسپا ، اتاق بازی های دیجیتال، زمین بازی زمستانی در فضای باز با امکانات اسکیت روی یخ

هتل دگلاس کانادا در فاصله 20 دقیقه ای خارج از شهر کبک ساخته شده است و تنها هتل یخی آمریکای شمالی محسوب می شود که هر ساله از ژانویه تا مارس ، از مسافران ماجراجو پذیرایی میکند. 

 

شما میتوانید یک شب را در یکی از 30 اتاق و سوئیت تزئین شده با مجسمه های یخی بگذرانید. 

این اقامتگاه بزرگ دارای مجسممه های و حکاکی های یخی ، شومینه ، سالن های استراحت و تحتی پوشیده از پتوهای گرم و کیسه خواب های قطبی است. 

 

ضمن این که مهمانان میتوانند در صورت تمایل در یک اتاق سنتی در هتل  والکارتیه که نزدیک به هتل یخی قرار گرفته است ، دسترسی داشته باشند که اگر نیمه های شب متوجه شدند که خوابیدن در هوای سرد کار آنها نیست بتوانند از یک اتاق پشتیبان استفاده کنند.

هنگام ورود به هتل با یک نوشیدنی خوشامدگویی در لیوان یخ از مهمانان پذیرایی می شود. 

 

امکان دسترسی به مسیر اسکیت روی یخ و استفاده از اسپا و جکوزی روباز، سرویس بهداشتی عمومی ، دوش های تک نفره ، بارهای یخی که نوشیدنی های محلی و آبجو سرو میکنند ، برای مهمانان وجود دارد. 

 

هتل یخی فنلاند, بزرگترین هتل یخی, هتل های یخی لوکس

هتل لاپلند دهکده برفی فنلاند

 

هتل های لاپلند دهکده برفی فنلاند Lapland Hotels Snow Village Finland

معماری هتل های لاپلند دهکده برفی فنلاند Lapland Hotels Snow Village Finland در هر زمستان متفاوت است و هر اتاق یا سوئیت با مجسممه و کنده کاری های یخی دیدنی تزئین شده است.

امکانات قابل توجه این هتل عبارت است از :

وای فای رایگان در بخش پذیرش ، رستوران یخی ، کلیسای کوچک یخی ، سرسره یخی و فعالیتها و تورهای فضای باز با تنوع بسیار زیاد. 

 

هتل های لاپلند دهکده برفی مظهر یک سرزمین عجایب زمستانی با حاشیه هنری است . این دهکده از یک رستوران ، هتل ، بار ، کلیسای کوچک و فضای نمایشگاهی تشکیل شده است که همه آن ها در هر زمستان با بیش از 44 میلیون پوند برف و 650 هزار پوند یخ طبیعی کریستالی ساخته می شوند.

 

فضاها ، اتاق ها و سوئیت های مهمان ، مملو از مجسمه های دیدنی یخی هستند که این هتل یخی را مشابه یک موزه در آورده اند. 

ورود و خروج به هتل ساعت 10 شب است و به مهمانان فرصت میدهد 24 ساعت را در این ملک 5 هکتاری به گشت و گذار بپردازند. 

 

دمای هوا در هتل بین 23 – 28 درجه فارنهایت حفظ می شود و در صورتی که احساس سرما داشته باشید میتوانید چند لایه یا پتو از مهمانداران تحویل بگیرید.

هیچ دو اتاقی در دهکده برفی شبیه هم نیست ولی همه دارای تخت های یخی بزرگ با کیسه خواب های گرم هستند.

منوهای رستوران و بار یخی با طعم های فنلاندی سنگین همراهند و مهمانان  میتوانند به طور کامل خود را در فرهنگ محلی غرق کنند. 

 

بزرگترین هتل یخی, هتل های یخی لوکس, دهکده های یخی

ریزورت هتل قطبی کاکسلاتن فنلاند 

 

ریزورت هتل قطبی کاکسلاتن فنلاند Hotel Kakslauttanen

ریزورت هتل به عنوان مجتمع تفریحی یا تفرجگاه در زبان فارسی شناخته می شوند. تفاوت ریزورت هتل با هتل های معمولی در این است که این اقامتگاه های مجهز تمام امکانات لازم برای گذراندن یک تعطیلات درست و حسابی را در اختیار مهمانان قرار می دهند به طوری که برای گذراندن تعطیلات دیگر نیازی به بیرون رفتن از اقامتگاهتان نخواهید داشت. 

 

ریزورت هتل قطبی کاکسلاتن فنلاند Hotel Kakslauttanen Arctic Resort, Saariselkä, Finland در دهکده ساریسلکا در شمال فنلاند قرار گرفته است.

این تفرجگاه گسترده طیف وسیعی از اقامتگاه های  منحصر به فرد از ایگلوهای برفی snow igloos ( خانه های برفی اسکیمو ها )  تا گنبدهای شیشه ای را ارائه می دهد. 

 

امکانات رفاهی این تفرجگاه مجهز عبارتند از :

وای فای رایگان ، بزرگترین سونای دود جهان ، خدمات اجازه پوشاک ، خانه بابانول .

گشت و گذار درقطب شما بدون بازدید از امکانات مدرت تفرجگاه قطبی معروف کاکسلاتن فنلاند ، ناقص ونیمه تمام است.

 

این ملک به خاطر ایگلوهای رویایی با گنبدهای شیشه ای خود که مناسب تماشای شفق های قطب شمال است ، مشهور شده است. ضمن این که در صورت تمایل میتوانید از  ایگلوهای برفی که به سبک خانه اسکیموها ساخته شده است برای اقامت استفاده کنید و شب خودتان را در کیسه خواب های گرم بپیچید و در محاصره دیوار های برفی ضخیم استراحت کنید و دمای داخل اتاق را حدود 25 درجه فارنهایت ثابت نگه دارید.

 

مسافران در این تفرجگاه میتوانند از سه سونای دود استفاده کنند و در آب های یخزده رودخانه مجاور شیرجه بزنند و تجربه ای واقعی از قطب شمال داشته باشند.

برای بازدید از خانه و کارگاه بابانوئل که تا چندین روز بعد از کریسمس باز است نیاز به رزرو جداگانه دارید.

 

بهترین هتل های یخی جهان, هتل های یخی, هتل یخی سوئد

هتل برفی کرکنس نروژ 

 

هتل برفی کرکنس نروژ Snowhotel Kirkenes  Norway

در هتل برفی کرکنس نروژ Snowhotel Kirkenes  Norway ، مجموعه ای از فعالیت های فضای باز از سورتمه سواری گرفته تا سافاری شاه خرچنگ ارائه می شود.

امکانات رفاهی این مجموعه عبارت است از :

وای فای رایگان ، حیاط سگ یا هاسکی و گوزن شمالی ، اتاق استراحت

بر خلاف اغلب هتل های برفی این هتل در شمال نروژ در تمام طول سال پذیرای بازدیدکنندگان است. دیوارهای اتاق های یخی با نقوش خارق العاده پوشانده شده اند و مسافران می توانند در یک تخت یخی حکاکی شده زیبا شب را به صبح برسانند.

 

در این هتل برای سرگرم کردن مسافران ماجراجویی های زیادی در قطب شمال با کفش های خی و اسکیت  ارائه می شود.

میهمانان این هتل به حیاط  نگهداری سگ ها ، خانه هاسکی ها ، گوزن های شمالی وتوله سگ هایی که نیاز به تغذیه دارند ، دسترسی خواهندداشت البته ضمانتی برای این که بتوانید توله سگ ها را بغل یا نوازش کنید وجود ندارد چرا که تربیت شده  نیستند.

در این هتل 20 کابین که با الهام از کلبه های سنتی شکار و ماهیگیری ساخته شده اند ، در دسترس هستند که گزینه  ای عالی برای زوجین و خانواده ها محسوب می شوند.

 

هتل یخی سوئد, هتل یخی در کانادا, هتل های یخی

تفرجگاه قلعه برفی فنلاند 

 

تفرجگاه قلعه برفی فنلاند Snow Castle Resort  Finland

تفرجگاه قلعه برفی فنلاند Snow Castle Resort  Finland مانند قلعه دارای اتاق هایی با هنرهای زیبای یخی و نمایشگاه مجسمه های یخی است که در تمام طول سال در دسترس است. 

امکانات رفاهی هتل عبارتند از :

وای فای رایگان ، سونا با سالن و تراس ، اقامتگاه های شیشه ای کنار دریا ، کشتی های یخ شکن و سرسره لوله ای. 

این هتل از اواسط ژانویه تا اواسط آوریل باز است و برایاقامت یک شب تخت ها را با پتوهای مخمل پوشانده است. لوسترهای زیبای دانه برفی یکی از هنرهای استادکاران این هتل است.

 

یک کلیسای برفی رمانتیک برای مراسم ازدواج و یک رستوران بزرگ با مبلمان یخی و ویلاهای شیشه ای مشرف به دریا و نمایشگاه سرپوشیده مجسمه های یخی از ویژگی های بارز این هتل محسوب می شود.

 

بزرگترین هتل یخی, هتل های یخی لوکس, دهکده های یخی

روستای ایگلو اتریش 

 

روستای ایگلو اتریش Iglu Village  Austria

در روستای ایگلو کوهتای اتریش Iglu Village, Kühtai, Austria میتوانید تجربه یک شام سنتی ، پیاده روی در برف ، سونا و یک شب اقامت در ایگلوی برفی  را داشته باشید.

سایر امکانات رفاهی این هتل عبارتند از :

وای فای رایگان ، سالن ، بار ، سونا ، صبحانه رایگان .

روستای ایگلو در کوههای تیرول در ارتفاع 6562 فوتی از سطح دریا قرار دارد و هتل برفی آن از دسامبر تا آوریل باز  است . این روستا دارای 6 ایگلو است که حداکثر گنجایش 22 مهمان را دارد. هر ایگلو با خزهای گرم و حکاکی های زیبای برفی مجهز شده است.

 

هتل های یخی لوکس, دهکده های یخی, بهترین هتل های یخی جهان

هتل ایگلو در سوریسنیوا نروژ 

 

هتل ایگلو در سوریسنیوا نروژ Igloo Hotel at Sorrisniva Norway

در هتل ایگلودر سوریسنیوا آلتا نروژ Igloo Hotel at Sorrisniva, Alta, Norway  ، هر سوئیت یخی توسط یک هنرمند محلی تزئین شده و مهمانان میتوانند در کارگاهی 2 ساعته زیر نظر صنعتگران محلی، حکاکی روی یخ را امتحان کنند.

امکانات رفاهی این هتل عبارتند از :

وای فای رایگان ، سونا ، رستوران و بار ، جکوزی ، فروشگاه هدیه 

این هتل زیبا مشرف به رودخانه آلتا در قطب شما است و یک استراحتگاه دور افتاده در دل طبیعت است که از پایان دسامبر اقامتی مجلل در میان یخ ها به مهمانانش ارائه می دهد.

 

فضای داخلی هتل نورپردازی زیبایی دارد و تخت ها با تشک های عایق ، پوست گوزن شمالی و کیسه خواب های گرم پوشانده شده اند. 

مسافرن در طول روز میتوانند با ماشین برفی یا سورتمه سواری با سگ ها یا قاسق سواری در رودخانه آلتا بروند.

 

هتل یخی فنلاند, بزرگترین هتل یخی, هتل های یخی لوکس

هتل برفی قطبی فنلاند 

 

هتل برفی قطبی فنلاند Arctic SnowHotel Finland

در هتل برفی قطبی روانیمی فنلاند Arctic SnowHotel  Rovaniemi  Finland هر سال  در ماه دسامبر دکوراسیون اتاق ها متفاوت با قبل طراحی شده و روی تخت ها را با خزهای گرم گوزهای شمالی و کیسه خواب قطبی می پوشانند.

 

امکانات قابل توجه این هتل برفی قطبی عبارتند از :

وای فای رایگان ، رستوران با میز وصندلی یخی که غذاهای خاص قطب شما را سرو میکند ، سونا برفی و جکوزی روباز وسط برفها .

این هتل برفی در بالای دایره قطب شما در لاپلند گنجایش پذیرش 70 مهمان را در اقامتگاه های زیبای گندبی شیشه ای و ایگلوهای برفی دارد. در این هتل کسانی که میخواهند ماجراجویی قطبی داشته باشند میتوانند در آب های سرد قطبی شیرجه بزنن و سپس وارد جکوزی داغ وسط برفها شوند و با یک نوشیدنی گرم از مناظر لذت بخش اطراف لذت ببرند.

 

هتل های یخی لوکس, دهکده های یخی, بهترین هتل های یخی جهان

هتل اشنیدورف اوتستال اتریش

 

اشنیدورف اوتستال اتریش Schneedorf Ötztal Austria

اشنیدورف اوتستال اتریش Schneedorf Ötztal Austria یک هتل یخی ساکت نزدیک به یک پیست اسکی ، مکانی فوق العاده برای اسکی بازانی که به کوه های تیرول اتریش می روند ، محسوب می شود.

 

امکانات رفاهی هتل عبارتند از :

اسپا خارج از هتل ، فضای باز جنگلی اطراف هتل ، امکانات ورزش های زمستانی ، ایگلو ناهار خوری ، نوشیدنی سنتی خوش آمد گویی ، پیاده گردی با راهنما ، کیسه خواب دو نفره عایق ، بار برفی ، اتاق گرم کن ، حمام مشترک ، اسپای لوکس ، دوره پارکوی ، سورتمه سواری. 

 

گردآوری : بخش گردشگری بیتوته

 

نظرات


تصویری


ویدئو