رئیس بسیج: یک پایگاه بسیج هم سقوط نکرده

منبع: برترین ها

5

1401/9/4

16:47


سلیمانی افزود: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.

فارس: رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه با اقدام سپاه مراکز توطئه در شمال عراق با دقت منهدم شد، گفت: دشمن هم در اقلیم کردستان عراق و سایر نقاطی که حضور داشت متحمل تلفات سنگین شد و توطئه او با شکست مواجه شد.

، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه بسیج کلمه طیبه الهی و یادگار امام راحل است، اظهار کرد: ما بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب در پایان سال ۹۹ که فرمان اعتلای بسیج را ابلاغ فرمودند برای باز سازماندهی و باز آرایی بسیج در گام دوم انقلاب تحول و اقدام جدیدی را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه تحول در بسیج با گفتمان سازی در سطح استان‌ها و تدوین برنامه ۵ ساله اول آغاز شده است، افزود: امسال اولین سال اجرای ۵ ساله اول است و در این مدت رویکردی که اتخاذ شده مورد استقبال مردم و بسیجیان قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تلاش بسیج بر این است که برای تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تکثیر الگوی جمهوری اسلامی و برای تمدن‌سازی تلاش کند، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مردم باید در همه امور سالار خودشان باشند از این رو رویکردهایی که در بسیج اتخاذ شده در بعد فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، دفاع و امنیت، مردم پایه است.

وی با بیان اینکه تمرکز بسیج در پایگاه های مقاومت، تقویت اقشار با رویکرد جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین در میدان های عملیاتی است، افزود: ما در اغتشاشات اخیر طراحی گسترده و پیچیده نظام سلطه و همه کشورهایی که از اقمار نظام سلطه قلمداد می شوند را شاهد بودیم ولی مردم با بصیرت و درایت در مقابله با این تهدید، آمادگی خود را نشان دادند، در کنار دشمن قرار نگرفتند و از آرمان های امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب دفاع کردند.

سلیمانی افزود: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.

وی با بیان اینکه با اقدام سپاه مراکز توطئه در شمال عراق با دقت منهدم شد، گفت: دشمن هم در اقلیم کردستان عراق و سایر نقاطی که حضور داشت متحمل تلفات سنگین شد و توطئه او با شکست مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در حال حاضر شرایط خوبی در کشور وجود دارد و ما در اوج اقتدار و آمادگی به سر می بریم تا در خدمت به ملت بزرگ ایران در ایجاد امنیت و خدمات گسترده مورد نیاز مردم و طبقات پایین جامعه انجام وظیفه کنیم.

 

نظرات


تصویری


ویدئو