فال و طالع ماهانه آذر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است آذر ماه کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته‌اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید. آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت‌ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

بهترین روز ماه برای شما: ۶ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ آذرم

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است. به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ آذر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ آذر

فال ماهانه متولدین خرداد

حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده این ماه مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند. قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ آذر 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ آذر

فال ماهانه متولدین مرداد

به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این ماه با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۵ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ آذر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید. فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۷ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ آذر

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

اسراف و ریخت و پاش بی‌جا نکنید درخواستی از شما می شود بدون فکر کردن و از سر بی حوصلگی یا عصبانیت به مخاطبتان جوابی ندهید که حتما پشیمان خواهید شد. صداقت شما در عشق بسیار ستودن است اما مواظب باشید حسودان شما را رنجور نکنند. اگر متاهل هستید بهتر است به جای دیگران روی همسرتان بیشتر حساب باز کنید. آذر ماه به خواب و خوراک‌تان بیشتر اهمیت بدهید بدن شما تا یک جایی می تواند تحمل کند اما بعد از آن دچار دردسرتان می کند. در انجام کاری که فکرش را نمی کردید گره ای افتاده، حواستان باشد گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نکنید مسئله را بزرگتر از آنچه که هست می کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که نهایتا بدهکار دیگران هم بشوید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۶ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ آذر

فال ماهانه متولدین آبان

متوجه رازی خواهید شد که باور کردنش برایتان آسان نیست، اگر بحث به خطر افتادن سلامتی و مال کسی در میان نیست بهتر است سعه صدر به خرج دهید و راز دار باشید، به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و بدون اینکه کمترین دخالتی از جانب شما اعمال شود همه جیز روشن خواهد شد، بهترین راه برای شما صبر و حوصله است. در انتخابتان مردد هستید، بهتر است به نزدیکان ‌تان اعتماد کنید و از آن‌ها کمک بخواهید. این ماه قصد ترتیب دادن یک جشن یا مهمانی را دارید که عده زیادی از دوستان و آشنایان در آن حضور دارند، خودتان را زیاد خسته نکنید بدون تشریفات بیش از حد به مهمانان بیشتر خوش خواهد گذشت. پاسخ تماسی که با شما گرفته شده است را زودتر بدهید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۸ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ آذر

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

خبر بد را شب هنگام به دیگران نگویید اگر می توانید تا صبح صبر کنید. برای یک تصمیم گیری به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا همیشه قدردان لطف شما باشد. به راهی که انتخاب کرده‌اید با اطمینان قدم بگذارید برای برگشت دیگر دیر شده، بهتر است تمام توان خود را متوجه این اقدام بکنید. این ماه برای خودتان هدیه ای بخرید. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه‌ی جواب دادن به پرسش‌های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی‌تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۶ آذر

فال ماهانه متولدین دی

یک سفر کوتاه مدت می تواند روحیه ی کسل و غمگین ‌تان را از این رو به آن رو کند. کدورتی در خانواده یا با یکی از دوستان نزدیک دارید که به صلاح شما است هر چه زودتر برای آشتی پیش قدم شوید. دست رد به سینه‌ی شخصی که برای یاری به سمتتان دراز کرده نزنید. با مردم روراست، اما مودبانه و با احترام رفتار کنید. مردم از مشکلات شما در گذشته خبر ندارند.جابجایی شما و حضورتان در یک محیط جدید زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. حساب و کتاب همیشه خوب است ولی دست و دلبازی خارج از حساب یا خساست بیش از حد روزگار آدم را سیاه می کند. در خرید چشم روشنی یا کادویی که این روزها به گردن‌تان افتاده درست انتخاب کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۳ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ آذر  

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

آذر ماه به یک ﻣﯿﻬﻤﺎنی ﺩﻋﻮت ﻣﯽ ﺷﻮید ﻭ ﺩر ﺁن ﻣﺠﻠس ﺟﻮﺍب ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯾﺘﺎن ﺭا ﺍز ﺯﺑﺎن ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺵ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﻨﯿﺪ. ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ ﺩﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ . ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺍﯾﻦ ماه ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﻠﯿﺪ ﺣﻞ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻭ ﻣﻌﻤﺎﻫﺎﯼ ﺫﻫﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻏﺎﻓﻞ ﻧﺸﻮﯾﺪ ﻭ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺸﮑﻨﯿﺪ، ﺍﯾﻦ ﺷﺨﺺ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﯾﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺪﻩ . با شخصی در محیط کارتان که خلق و خویش را نمی شناسید از در شوخی وارد نشوید ممکن است منظور شما را اشتباه برداشت کند و خجالت زده بشوید. حقیقتی به شما گفته می شود که اگر آن را نشنیده بگیرید مجبورید تمام عمر با نگرانی زندگی کنید خودتان را گول نزنید این دندان خراب را همین امروز بکشید ارزش شما بیش از این‌هاست قدر خود را بدانید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ آذر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

در مورد خود منصفانه قضاوت کنید، آرام و قرار داشته باشید در راه عشق صبور باشید و نا امیدی را از خود دور کنید، به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسید. خود سری و سر سختی شما را به هیچ جای نمی رساند. به جای اندیشیدن به فکر دیگران به ندای قلبی خود اعتماد کنید. از خود پسندان دوری کنید و با دوستان خود با انصاف رفتار کنید. تا جای ممکن از هر گونه بحث و جدل در مورد احساساتتان خودداری کنید. بهتر است ایده های عالی‌تان را در ذهن نگه دارید تا در فرصتی مناسب در مورد چگونگی عملی شدنشان صحبت کنید. زودتر از موقع صحبت کردن پشیمانتان می کند. بطور ضمنی برای انجام کاری موافقت کرده‌اید به جای شانه خالی کردن به چگونه به سرانجام رساندن آن فکر کنید .

بهترین روز ماه برای شما: ۶ آذر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۴ آذر