بهترین شرکت طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه

منبع: زیبامون

8

1401/9/4

16:55


امروزه، مشتریان قبل از مراجعه به آرایشگاه زنانه، علاوه بر کیفیت خدمات، دکوراسیون و طراحی سالن را در نظر می گیرند. به همین دلیل است که توصیه می شود، همانطور که بر روی ارائه خدمات زیبایی با کیفیت تلاش می کنید، زمان و منابع بیشتری را برای چیدمان و طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه صرف کنید.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه

بنابراین چه به فکر راه اندازی یک آرایشگاه زنانه جدید باشید و چه در حال بازسازی سالن زیبایی خود هستید، نکاتی که برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه که در زیر به آن اشاره کردیم، می توانند به شما کمک کنند تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و دکوراسیون منحصر به فردی برای سالن زیبایی خود ایجاد کنید.

برای فضایی که دارید برنامه ریزی کنید

قبل از اینکه طراحی سالن زیبایی خود را شروع کنید، لازم است فضایی را که دارید بشناسید و تجسم کنید که مبلمان بزرگتر خود را کجا قرار دهید و یا مبلمان و وسایل جدید را متناسب با فضایی که در اختیار دارید تهیه کنید تا علاوه بر ایجاد یک دکوراسیون شیک و عالی، احساس راحتی خوبی را هم برای خود و هم برای مراجعه کنندگان ایجاد نمایید.

یک تم متمرکز انتخاب کنید

پس از انتخاب یک تم منحصر به فرد برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه، مطمئن شوید که به آن پایبند هستید. چرا که داشتن یک تم متمرکز، به راحتی می تواند به کل طراحی سالن زیبایی، حس منسجمی دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید طرح بنفش و سفید را در قسمت انتظار استفاده کنید، مطمئن شوید که این ترکیب رنگ را در کل فضای سالن اجرا می کنید. علاوه بر این، هنگام طراحی سالن زیبایی خود، سعی کنید خلاق و هوشمند باشید. فضای سالن فراتر از چهار دیواری استاندارد است و می توانید از طرح های هیجان انگیز برای کف و سقف نیز استفاده کنید. یک سقف رنگارنگ همیشه فضای سالن شما را روشن می کند و اگر فضای کوچکی دارید، می توانید با رنگ آمیزی سقف به رنگ سفید یا هر رنگ روشن دیگری، اتاق را بزرگ تر نشان دهید.

نورپردازی کامل ایجاد کنید

نورپردازی یک ویژگی ضروری در طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه است. اگر پنجره ‌های بزرگی دارید، می‌ توانید آن‌ ها را باز کنید تا از نور طبیعی خورشید استفاده کنید. با این حال، اگر فضای شما از نور طبیعی بهره نمی برد، باید در انتخاب گزینه های نورپردازی خلاق باشید. البته لازم است به خاطر داشته باشید که هدف اصلی نورپردازی این است که مشتری بتواند در آینه خوب به نظر برسد. بنابراین، بهتر است لامپ های گرم را به جای لامپ های سرد انتخاب کنید. علاوه بر این، لامپ‌ ها را در مکان‌ های ایده ‌آل نصب کنید که مانع از ایجاد سایه در مکان ‌هایی که مشتری می ‌نشیند، شود. برخی از انتخاب ‌های عالی برای نورپردازی سالن زیبایی عبارتند از ترکیبی از چرا غ‌های پشت آینه، چراغ‌ های ایستاده و روشنایی بالای سر.

 از گیاهان طبیعی استفاده کنید

گیاهان طبیعی، نه تنها فضای شما را زنده می کنند بلکه به تمیز کردن هوای سالن نیز کمک خواهند کرد. به همین دلیل است که آوردن گیاهان طبیعی به داخل سالن زیبایی، یک راه عالی برای رسیدن به یک احساس آرامش طبیعی است که مشتریان قطعا آن را دوست خواهند داشت. گیاهان همچنین به شما کمک می کنند تمرکز بیشتری داشته باشید و خلاقیت، حافظه و خلق و خو را بهبود بخشند. 

البته قبل از اینکه گیاهی را اضافه کنید، فضای خود را تجزیه و تحلیل کنید و قوی ترین و ضعیف ترین نقاط اتاق را مشخص کنید. علاوه بر این، تصمیم بگیرید که چه گیاهانی در فضای داخلی که قرار است طراحی کنید عالی به نظر می رسند. به طور کلی، یک سالن زیبایی می تواند از گیاهان کوچکی بهره مند شود که همه کاره هستند و به نگهداری کمی نیاز دارند.

مبلمان مناسبی را انتخاب کنید

هر مبلمانی که طراحی و تولید می شود، برای سالن زیبایی مناسب نخواهد بود. مبلمان مناسب باید راحتی و بهترین تجربه کلی را برای مشتریان فراهم کنند. همچنین باید به خوبی بر طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه و تم سالن تأکید کنند. بهتر است برندهایی را انتخاب ‌کنید که به طور ویژه در زمینه طراحی و تولید مبلمان آرایشگاهی فعالیت دارند تا بتوانید مبلمانی را داشته باشید که مشتریان بتوانند به راحتی روی آن بنشینند و خدمات میکاپ، کوتاهی مو، ناخن و سایر خدمات زیبایی و آرایشی را انجام دهند. همچنین، اطمینان حاصل کنید، مبلمانی که خریداری می کنید شیک و با بالاترین کیفیت است. اگر در یک بخش مجلل از شهر هستید و معمولاً به مشتریان پردرآمد خدمات می دهید، دکوراسیون مبلمانی که انتخاب می کنید باید با انتظارات مشتریان هماهنگ باشد.

استفاده از عناصر تزیینی را فراموش نکنید

هنگامی که تمام مبلمان خود را تهیه کردید، باید به سراغ عناصر تزئینی بروید. برای این منظور می توانید تصاویر محصولات آرایشی، شمع و گل، محصولات آرایشی و زیبایی با طراحی خاص و متفاوت یا هر چیزی که با سالن شما مطابقت دارد را امتحان کنید.

مطابق با بودجه خود برنامه ریزی کنید

برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه، حتما بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. فهرستی از همه چیزهایی که می خواهید بخرید، هزینه آن و منبع درامد خود را تهیه کنید. برای این منظور، می توانید دو دسته بندی با عنوان ضروری ها و غیر ضروری ها در نظر بگیرید. ترفند این است که ابتدا بودجه خود را به موارد "ضروری" اولویت بندی کنید، این موارد هستند که سالن زیبایی شما را به اندازه کافی کاربردی می کنند تا اولین درآمد خود را به دست آورید. به محض اینکه چند مشتری پیدا کردید، درآمد بیشتری خواهید داشت تا خریدهای "غیر ضروری " خود را انجام دهید و به تدریج طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه را کامل کنید.

معرفی بهترین شرکت طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه

اگرچه طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه، در درجه اول به نظر و سلیقه صاحبان ان بستگی دارد اما برای اینکه بتوانید یک طراحی دکوراسیون شیک و در عین حال کاربردی داشته باشید لازم است که تمام جنبه های مربوط به طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه را در نظر بگیرید تا دکوراسیونی مدرن، زیبا و کاربردی داشته باشید.

اگر احساس می کنید، که برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه به همفکری با یک دکوراتور و طراح دکوراسیون حرفه ای نیاز دارید، حتما با کارشناسان و متخصصان طراحی داخلی که در شرکت خاک پی خانه فعالیت می کنند، صحبت کنید.
شرکت خاک پی خانه، یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است که می توانید برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه، با کارشناسان متخصص و با تجربه این تیم مشورت کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

شماره تماس شرکت خاک پی خانه
•    02126401255
•    02126401272
•    02126401272

آدرس شرکت خاک پی خانه :
•    تهران، بلوار میرداماد، انتهای خیابان حصاری، خیابان کوشا، کوچه شهره، پلاک ۱، واحد ۱۲

آدرس صفحه اینستاگرام شرکت خاک پی خانه :
•    khakpeykhaneh@

نظرات


تصویری


ویدئو